Dacht eigenlijk dat je als grapje deed dat ik die match was en dus eigenlijk niet hetero was. Mijn excuses.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Probeerde iets te delen met je maar je deed gemeen
Kan het proberen maar dat wordt niets hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jupmaar wel lekkahhh, wordt er gewoon vrolijk van. En dansen
misschien moet je dat ook gaan doen
bemoei jij je er eens niet mee chefquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
volgens mij zitten die tieten niet tussen gemiddeld en rugklachten in
Heerlijkquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh die, komt ook wel eens voorbij in mijn release radar op spotify
HIJ LOOPT HIER PRIMA ZOSKquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:14 schreef Zosk het volgende:
Gvd wat is fok toch traag met quoten en posten, jezus christus
ga dan dm'en, koekwausquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bemoei jij je er eens niet mee chef
Blijf je mij negerenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb vorige week een beetje geswiped maar het is niets voor mij.
Als je maar plezier hebt toch?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan het proberen maar dat wordt niets hoor![]()
rtquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben niet goed in 1-op-1 conversaties
dan moet je niet zeiken als andere inspringenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben niet goed in 1-op-1 conversaties
quote:
Helemaal nietquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
HIJ LOOPT HIER PRIMA ZOSK
DOE NORMAAL
Van dansen naar twerkcursus - rustigquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je maar plezier hebt toch?
Ga je met mij op twerkcursusPLEASE
doe ik dat dan debiellootquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
dan moet je niet zeiken als andere inspringen
Waarom zou ik dat doenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk dat je als grapje deed dat ik die match was en dus eigenlijk niet hetero was. Mijn excuses.
Flauw. Nou okay, sport je nog bij fit for free want dan kunnen we samen een dansles volgenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Van dansen naar twerkcursus - rustig
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Flauw. Nou okay, sport je nog bij fit for free want dan kunnen we samen een dansles volgen
da mok gewoon zelf weten witte wel, meej uwe errepelkopquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij hebt een akelig taalgebruikmenneke
Past nietquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:20 schreef Chloroform het volgende:
Godtyfus kan die kop niet onder een spoiler
godverdomme, als ie zijn 2e hand op z'n schouder legt komt er een gigantische spetter uit z'n bekquote:
mooi detail opgemerkt vriendquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
godverdomme, als ie zijn 2e hand op z'n schouder legt komt er een gigantische spetter uit z'n bek
Ben wel goed met Fifa thoquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij bent nergens goed in
humor, fifa, acts
nergens
Beste vrienden welquote:
Je was toch lekker bezig, eventjesquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:19 schreef Zosk het volgende:
[..]![]()
Nee, heb een abonnement bij Basic Fit maar daarmee is wel alles gezegd op dit moment
Wie is wijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |