Zou wel leuk zijn als we elkaar daar tegenkomenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit je op tinder? Ik vraag dit voor een vriendin
Heb vorige week een beetje geswiped maar het is niets voor mij.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit je op tinder? Ik vraag dit voor een vriendin
Ik had een keer een jongen die ging vertellen over zijn eerste homoseksuele ervaringquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb vorige week een beetje geswiped maar het is niets voor mij.
Neequote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als we elkaar daar tegenkomen
Meid en toenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik had een keer een jongen die ging vertellen over zijn eerste homoseksuele ervaring
????
Krijg toch chlamydia johquote:
Wat zijn je wensen?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:04 schreef Der_Mann het volgende:
niet om het een of het ander maar ik zoek eigenlijk ook een chick
en ben al iets langer op zoek dan TARDIS.
Haha damnquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:25 schreef Crack_ het volgende:
@:Zosk Voel m nog niet helemaal maar soms komt dat pas na paar keer luisteren. Heb normaal wel een beetje een zwak voor jongens met een hazenlip maar deze is gewoon lelijk
Nee ben helemaal klaar met jouquote:
Levendquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
36-38 graden lichaamstemperatuur, levend, minimaal drie ingangen
hoezo wat nou weerquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee ben helemaal klaar met jou
haha, dikke wijven chicks noemenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:04 schreef Der_Mann het volgende:
niet om het een of het ander maar ik zoek eigenlijk ook een chick
en ben al iets langer op zoek dan TARDIS.
dus shemales mogen niet? wat bekrompenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
36-38 graden lichaamstemperatuur, levend, minimaal drie ingangen
mooi gezicht, lang haar, stevige derrière, tietformaat tussen gemiddeld en rugklachten in, grijpgrage handjes, goed in koken/schoonmaken/d'r bek houden, goeie gaming skills maar toch iets minder dan de mijne zodat die hoer nooit van me kan winnen, ouders die overleden zijn, niet materialistisch ingesteld, korter dan Guus maar langer dan Mortaxxquote:
Oh ik dacht dat dit jouw wensen warenquote:
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus shemales mogen niet? wat bekrompen
Ook maar het gaat nu over Hermanquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dit jouw wensen waren
Russian bridesquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mooi gezicht, lang haar, stevige derrière, tietformaat tussen gemiddeld en rugklachten in, grijpgrage handjes, goed in koken/schoonmaken/d'r bek houden, goeie gaming skills maar toch iets minder dan de mijne zodat die hoer nooit van me kan winnen, ouders die overleden zijn, niet materialistisch ingesteld, korter dan Guus maar langer dan Mortaxx
Ama is wel wat voor jouquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mooi gezicht, lang haar, stevige derrière, tietformaat tussen gemiddeld en rugklachten in, grijpgrage handjes, goed in koken/schoonmaken/d'r bek houden, goeie gaming skills maar toch iets minder dan de mijne zodat die hoer nooit van me kan winnen, ouders die overleden zijn, niet materialistisch ingesteld, korter dan Guus maar langer dan Mortaxx
Liever mn rechterhandquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
beter een 9/10 shemale dan een 3/10 vrouw
RTquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
beter een 9/10 shemale dan een 3/10 vrouw
Zijn probleemquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
levend is overrated, straks wil ze ook nog een hapje van zijn mexicano
Ben al lief genoeg dat ik een beetje een zwak heb, dit kan gewoonquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha damn![]()
Oke oke! Ik blijf het gewoon proberen hoor totdat het een keer een match is
Ik luister dit soort shit al wel een hele tijdquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben al lief genoeg dat ik een beetje een zwak heb, dit kan gewoon
En misschien is het dat wel maar niet een instant match. Maar hoezo, luister jij deze shit nu ineens ook dan?
ahhh, nicequote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik luister dit soort shit al wel een hele tijdmaar dan moet het wel echt een match zijn zoals jij zegt
Dramatisch goed misschienquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die is dramatisch in schoonmaken
welke muziek?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:11 schreef Zosk het volgende:
Collega van me luistert alleen maar dit soort muziek dus die stuurt regelmatig dingen door, vandaar
Probeerde iets te delen met je maar je deed gemeenquote:
Ja sommigen hebben wel een goede stem maar zijn inhoudelijk niet echt sterk iddquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahhh, nice
Soms gaat het ook nergens over, hele nummer is kut maar diegene zn stem is wel chill ofzo
Oh ja, en ze voldoet ook niet aan een paar andere puntenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die is dramatisch in schoonmaken
Wow. Gaat t.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
hou even op je weet niet waar je het over hebt je kent mij niet je kent mijn situatie niet hou NU op
Jupquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja sommigen hebben wel een goede stem maar zijn inhoudelijk niet echt sterk iddmeesten zijn zowel qua inhoud als stem kut maar ja
had gehoord dat ene DjeDje misschien wel een match zou kunnen zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja, en ze voldoet ook niet aan een paar andere punten
Ik ga ff mn database doorzoeken
Ahw zijn haar ouders overledenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had gehoord dat ene DjeDje misschien wel een match zou kunnen zijn
kan geregeld wordenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw zijn haar ouders overleden
volgens mij zitten die tieten niet tussen gemiddeld en rugklachten inquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had gehoord dat ene DjeDje misschien wel een match zou kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |