quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als die neusjes winnen in de Kuip met 1-4
Jij weet net als ik dat de kakkies morgen van het veld gespeeld gaan worden.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als ado supporter juichen voor de snavels. Hoe laag kan je zinken beste zalm vriend
die loopt prima trouwens, vandaag al 4 hele postsquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Café de Klaag kennelijk, ik snap het ook niet.
Heftigquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die loopt prima trouwens, vandaag al 4 hele posts
Discutabele keuzequote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Café de Klaag kennelijk, ik snap het ook niet.
Wat is er veranderd tussen nu en vorige maand??!!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij weet net als ik dat de kakkies morgen van het veld gespeeld gaan worden.
Niets, maar het gaat gewoon niet gebeuren.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat is er veranderd tussen nu en vorige maand??!!
Komt omdat ze werken he, en in tegenstelling tot de mensen hier die werken hebben ze geen computer op hun werkplek.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die loopt prima trouwens, vandaag al 4 hele posts
Zal ik een dutje doen y/n?quote:
Omdat ze Ado met 1-5 wegvegen betekent niet ineens dat ze kans maken tegen ons aller Feyenoord. Dat weet jij ook. Wij zouden Ado ook van het veld blazenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niets, maar het gaat gewoon niet gebeuren.
duidelijkquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt omdat ze werken he, en in tegenstelling tot de mensen hier die werken hebben ze geen computer op hun werkplek.
Ahwww hermiequote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, ik vind je gezelschap heerlijk.
Waarom :squote:
Het gaat niet gebeuren. 1-4, met deze voorspelling zal je het moeten doen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Omdat ze Ado met 1-5 wegvegen betekent niet ineens dat ze kans maken tegen ons aller Feyenoord. Dat weet jij ook. Wij zouden Ado ook van het veld blazen
6 voet bedoel jequote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:54 schreef Der_Mann het volgende:
kiid mag wel een dutje doen 6 meter diep
omdat je dan niet kan posten..quote:
Voel echt veel liefde momenteelquote:
Hoe staat de zeespiegel in Nederland?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:54 schreef Der_Mann het volgende:
kiid mag wel een dutje doen 6 meter diep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |