quote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
De sympathieke Zipportal heeft de tandjes al gepoetst.quote:Op maandag 25 februari 2019 23:40 schreef monkyyy het volgende:
Ik eet een bakje griekse kwark met honing
Na het trainen moet je eiwitten binnen krijgen.quote:
Boh, ik heb genoeg eiwitten voor jequote:Op maandag 25 februari 2019 23:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Na het trainen moet je eiwitten binnen krijgen.
benen getrained?quote:Op maandag 25 februari 2019 23:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Na het trainen moet je eiwitten binnen krijgen.
Jij heb toch HIV?quote:Op maandag 25 februari 2019 23:41 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Boh, ik heb genoeg eiwitten voor je
quote:Op maandag 25 februari 2019 23:41 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Boh, ik heb genoeg eiwitten voor je
Ja, opgelopen op een Groningse HIV feestjequote:
Bovenlichaam. Woensdag weer onderlichaamquote:
zwak hoor geen legday op maandagquote:Op maandag 25 februari 2019 23:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Bovenlichaam. Woensdag weer onderlichaam
Tenenkrommend ook.quote:Op maandag 25 februari 2019 23:44 schreef Szura het volgende:
Diana Matroos, wat een schande was dat in 2017
Het probleem lost zichzelf op.quote:Op maandag 25 februari 2019 23:43 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Ja, opgelopen op een Groningse HIV feestje
het houdt niet op, niet vanzelfquote:
Hele ozon naar de kloten.quote:Op maandag 25 februari 2019 23:46 schreef Bocaj het volgende:
Wat een bos haar!
Die staat 2 uur voor de spiegel!
inwendigquote:Op maandag 25 februari 2019 23:48 schreef Zipportal het volgende:
Een debat. Dan kun je beter een paard aaien. Of niet @:monkyyy?
OscarPreptDeBull.jpgquote:
quote gewoon mezelf, maargoed goed woord voor de huidige politiek welquote:
quote:Op maandag 25 februari 2019 23:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Volgens een notitie op haar AVG vind ze dat wel lekker.
Ze beginnen het seizoen sterkquote:
Lekker voor een ton per jaar Europa afreizen om zusterpartijen te helpen en docu te makenquote:Op maandag 25 februari 2019 23:56 schreef Zipportal het volgende:
Marianne Thieme in beeld. Toen ze nog niet "ziek" was en niet een docu wilde maken in de tussentijd.
Smakelijk.quote:Op maandag 25 februari 2019 23:40 schreef monkyyy het volgende:
Ik eet een bakje griekse kwark met honing
Ik vond het een heerlijke uitzending, lekker veel politiek en geen stomme boekjes.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 00:00 schreef kree het volgende:
nou vond het weer niet geweldig enzo? naja ach tis toch wel vermaak met dit topic erbij
ja geen boekjes promotie was wel weer eens lekker.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 00:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik vond het een heerlijke uitzending, lekker veel politiek en geen stomme boekjes.
Ik denk dat Pim nog ver was gekomen in de politiek? iK was niet zeker toen, maar wel in overweging genomen?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 00:05 schreef MakkieR het volgende:
Dat debat tussen Pim Fortuyn en Rosenmöller, de reden waarom Pim niet in vorm was, dat had toch te maken met een overlijden van een naaste van Pim Fortuyn. Vond het vreemd dat dit niet werd aangehaald door al de politiek verslaggevers aan die tafel.
Uit de provincie komen en dan niet het verschilt tussen een stier en een peert wetenquote:
*fantast*quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:54 schreef Caland het volgende:
Oh weer die ongemakkelijke Korea-expert
We zijn te laat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Er is een overschot van 12 miljard...ze hadden gewoon in 1 keer de boel kunnen overnemen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:04 schreef monkyyy het volgende:
Dit is betaald door te korten op het Wajong van de fokkers
Doen ze iets goed, toch?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:06 schreef Oscar. het volgende:
1 miljard winst terwijl het een van de duurste airliners is
KLM heeft Schiphol als hub. Zonder KLM geen Schiphol.quote:
Het is een investering. Net als de 1000 miljard in de klimaattransitie.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:09 schreef Doublepain het volgende:
Belachelijk dat de staat even 680 miljoen van mijn belastingcenten zomaar weggooit
Beurswaarde zal morgen dus wel stijgen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:10 schreef svann het volgende:
Nu is het voornemen verder uit te breiden natuurlijk wel bekend.
Ze maken bij KLM winst.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:09 schreef Doublepain het volgende:
Belachelijk dat de staat even 680 miljoen van mijn belastingcenten zomaar weggooit
En nu doorpakken wopkequote:Op maandag 18 februari 2019 23:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
KLm heeft op dit moment een beurswaarde van 4,36 miljard. Doe een bod van 5 miljard, hatsiekidee, Nederland weer in bezit van KLM![]()
Tja, niet iedereen selecteert puur op prijs.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:06 schreef Oscar. het volgende:
1 miljard winst terwijl het een van de duurste airliners is
Investeren in een winstgevend bedrijf is niet weggooien.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:09 schreef Doublepain het volgende:
Nee, voor de service moet je bij KLM zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:11 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen selecteert puur op prijs.
gelukkig heb jij een glazen bol en weet je dat KLM de komende 10 jaar winstgevend isquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Investeren in een winstgevend bedrijf is niet weggooien.
Die service is meer dan prima door de bank genomen, zeker BC. Maargoed, zelfs prijs/service zijn niet de enige factoren die meespelen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:12 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Nee, voor de service moet je bij KLM zijn
misschien kunnen ze eerst de duizend euro betalen ipv mijn geld uitgeven aan vliegtuigen #110%antilelystadairportquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Investeren in een winstgevend bedrijf is niet weggooien.
en dat valt dus ook mee. Ik vraag me serieus af wat een Etihad of Singapore Airlines aan winst maaktquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:14 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Die service is meer dan prima door de bank genomen, zeker BC. Maargoed, zelfs prijs/service zijn niet de enige factoren die meespelen.
Anders zou de bezettingsgraad ook niet zo hoog zijn
jawel als de baas betaaldquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:14 schreef Doublepain het volgende:
Zijn er echt mensen die met KLM vliegen, dan ben je goed leip
Dure tickets of niet?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:14 schreef Doublepain het volgende:
Of via een goedkope China Eastern of American Airlinesquote:
Dat is ook KLM.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dure tickets of niet?
Ik heb met KLM nooit gevlogen wel weer met Transavia....![]()
Zakelijk vlieg ik nog KLM...maargoed dat regelt mijn werkgeverquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:14 schreef Doublepain het volgende:
Je gaat maar fietsen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:17 schreef Oscar. het volgende:
Maar het meest grappige is, vliegtickets is ongeveer de enige business waarin we accepteren dat je buurman misschien hetzelfde krijgt voor 40% minder geld.
https://gulfbusiness.com/(...)-through-2022-fitch/quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:15 schreef Oscar. het volgende:
[..]
en dat valt dus ook mee. Ik vraag me serieus af wat een Etihad of Singapore Airlines aan winst maakt
Nu Nederland nog.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:17 schreef Bocaj het volgende:
Ben wel blij dat KLM weer een beetje meer Nederlands wordt!
Het maakt mij niet echt veel uit als hun ervoor betalen. Leuk was nog wel dat er geen vlucht was optijd dus eerste klas etc incl service op schiphol. tja ach haha ik zeg er geen nee tegen als ik ook nog per uur ervoor betaald wordtquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:15 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Of via een goedkope China Eastern of American Airlines
nou nou nouquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:18 schreef Zipportal het volgende:
Krijgen we dan ook weer een nieuwe Bijlmerramp? #DTV
Op zuid graag.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:18 schreef Zipportal het volgende:
Turkish airlinesquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:18 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:20 schreef dvdfreak het volgende:
juist zij veroorzaakt de verzakkingen daar
Sodeju ...... Zal ook wel lekker ruiken daar!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:20 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Amsterdamse gracht in 1963
ik heb een micropenis dus neequote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:25 schreef monkyyy het volgende:
Hebben jullie jezelf weleens geproefd?
wordt al gedaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:25 schreef svann het volgende:
Internationaal en Nederland met elkaar verbinden.
Is dat de gegevens van Nederlanders ongefilterd doorspelen aan de NSA?
Ik heb een stoma en die zuip ik op.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:25 schreef monkyyy het volgende:
Hebben jullie jezelf weleens geproefd?
De Remco bingo staat al klaar.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:26 schreef kree het volgende:
we kunnen een bingo maken met onderwerpen die ze elke keer doen wel eigenlijk?
ligt aan het merkquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:28 schreef Oscar. het volgende:
Kim had 9000 liter gekocht.
WEET JIJ HOEVEEL DAT KOST
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb een stoma en die zuip ik op.
carpetbomben die handelquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:29 schreef kree het volgende:
wat lult ie nou die klootzakvolgens mij wat ik ervan begreep was het een onwijs klein gebiedje wat ze nog in handen hebben. Tief er dan nog een paar bommen op
Guerrilla Games is ook Nederlandsquote:
Nouja er zijn ook onschuldige slachtoffers natuurlijk.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:32 schreef Coco. het volgende:
[..]C&C Generals?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]CNC Zero hourSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
[..]@onlogischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]wat een goedkope red alertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
Mensen die klagen over overlast van Schiphol mag je wmb de zee ingooienquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:34 schreef Oscar. het volgende:
KLM is al bezig met excuusbriefjes sturen
[ afbeelding ]
Dat mag weer niet van allerlei fijne verdragen. Net zoals dat we ze niet aan Assad mogen uitleveren.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Laat die lui lekker daar..of stuur desnoods een aantal paramilitairen daarheen om het daar terplekke op te lossen.
schiphol de zee in gooienquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mensen die klagen over overlast van Schiphol mag je wmb de zee ingooien
Er mag zoveel niet; wat niet weet, wat niet deert.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat mag weer niet van allerlei fijne verdragen. Net zoals dat we ze niet aan Assad mogen uitleveren.
Ja, mag alles weer zien van de dokter.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hebben jullie al een herkeuring gehad?
mooi, denk ikquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:37 schreef kree het volgende:
[..]
weet niet of ik daar heel blij van ga worden
via lelystadquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Liever niet, hoe moet ik anders op vakantie
Eindhoven Airportquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Liever niet, hoe moet ik anders op vakantie
Die is nog beperktquote:
BAUDETquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wie heb je liever als MP? Wopke of Hugo?
ga je niet op vakantie. Lekker woningen stutten in Groningen.quote:
het kan als ze iig het eens goed bekijken. Maar vergeet het maar gaat niet gebeuren Lelystad wel trouwens. Maargoed daar wil je toch al niet wonenquote:
Ik ga als IS verkleed.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:39 schreef svann het volgende:
Hier wordt IS getipt aan het carnaval deel te nemen.
Hugo denk ikquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wie heb je liever als MP? Wopke of Hugo?
lekker over het groene hart vliegenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:39 schreef kree het volgende:
[..]
het kan als ze iig het eens goed bekijken. Maar vergeet het maar gaat niet gebeuren Lelystad wel trouwens. Maargoed daar wil je toch al niet wonen
Er staat hier voor de kust een soort van fucking huge windmolenpark onderhand? hahaha nee schiphol op zee gaat ff niet gebeuren denkquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:40 schreef Oscar. het volgende:
[..]
lekker over het groene hart vliegen
quote:
grote memmen welquote:
Hebben van hun vaderquote:
net zoals Wicky flesjesquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Het zijn wel ieniemienie flesjes van 0,1 liter
Ik wil iets zeggen over Monkyyy, maar moet mij inhoudenquote:
verbleef je ook in de ryugyong hotel met een geheime dienst op de 5de verdiepeingquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:43 schreef Oscar. het volgende:
Ik heb ook wodka gedronken in Pyongyang![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:45 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Ik wil iets zeggen over Monkyyy, maar moet mij inhouden
ja nu maak je mij benieuwd hequote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:45 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Nou nou nou wat een toxic masculinity.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:45 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Ja, en mijn begeleider sliep naast mij. Maar ze deden kapot moeilijk om dat te verbergen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:46 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
verbleef je ook in de ryugyong hotel met een geheime dienst op de 5de verdiepeing
Gruwelijk nat.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:49 schreef Zipportal het volgende:
Hallo ik ben Jinek en stel domme vragen.
Wodka is nat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |