en dat valt dus ook mee. Ik vraag me serieus af wat een Etihad of Singapore Airlines aan winst maaktquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:14 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Die service is meer dan prima door de bank genomen, zeker BC. Maargoed, zelfs prijs/service zijn niet de enige factoren die meespelen.
Anders zou de bezettingsgraad ook niet zo hoog zijn
jawel als de baas betaaldquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:14 schreef Doublepain het volgende:
Zijn er echt mensen die met KLM vliegen, dan ben je goed leip
Dure tickets of niet?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:14 schreef Doublepain het volgende:
Of via een goedkope China Eastern of American Airlinesquote:
Dat is ook KLM.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dure tickets of niet?
Ik heb met KLM nooit gevlogen wel weer met Transavia....![]()
Zakelijk vlieg ik nog KLM...maargoed dat regelt mijn werkgeverquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:14 schreef Doublepain het volgende:
Je gaat maar fietsen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:17 schreef Oscar. het volgende:
Maar het meest grappige is, vliegtickets is ongeveer de enige business waarin we accepteren dat je buurman misschien hetzelfde krijgt voor 40% minder geld.
https://gulfbusiness.com/(...)-through-2022-fitch/quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:15 schreef Oscar. het volgende:
[..]
en dat valt dus ook mee. Ik vraag me serieus af wat een Etihad of Singapore Airlines aan winst maakt
Nu Nederland nog.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:17 schreef Bocaj het volgende:
Ben wel blij dat KLM weer een beetje meer Nederlands wordt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |