KLM heeft Schiphol als hub. Zonder KLM geen Schiphol.quote:
Het is een investering. Net als de 1000 miljard in de klimaattransitie.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:09 schreef Doublepain het volgende:
Belachelijk dat de staat even 680 miljoen van mijn belastingcenten zomaar weggooit
Beurswaarde zal morgen dus wel stijgen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:10 schreef svann het volgende:
Nu is het voornemen verder uit te breiden natuurlijk wel bekend.
Ze maken bij KLM winst.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:09 schreef Doublepain het volgende:
Belachelijk dat de staat even 680 miljoen van mijn belastingcenten zomaar weggooit
En nu doorpakken wopkequote:Op maandag 18 februari 2019 23:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
KLm heeft op dit moment een beurswaarde van 4,36 miljard. Doe een bod van 5 miljard, hatsiekidee, Nederland weer in bezit van KLM![]()
Tja, niet iedereen selecteert puur op prijs.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:06 schreef Oscar. het volgende:
1 miljard winst terwijl het een van de duurste airliners is
Investeren in een winstgevend bedrijf is niet weggooien.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:09 schreef Doublepain het volgende:
Nee, voor de service moet je bij KLM zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:11 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen selecteert puur op prijs.
gelukkig heb jij een glazen bol en weet je dat KLM de komende 10 jaar winstgevend isquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Investeren in een winstgevend bedrijf is niet weggooien.
Die service is meer dan prima door de bank genomen, zeker BC. Maargoed, zelfs prijs/service zijn niet de enige factoren die meespelen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:12 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Nee, voor de service moet je bij KLM zijn
misschien kunnen ze eerst de duizend euro betalen ipv mijn geld uitgeven aan vliegtuigen #110%antilelystadairportquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Investeren in een winstgevend bedrijf is niet weggooien.
en dat valt dus ook mee. Ik vraag me serieus af wat een Etihad of Singapore Airlines aan winst maaktquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:14 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Die service is meer dan prima door de bank genomen, zeker BC. Maargoed, zelfs prijs/service zijn niet de enige factoren die meespelen.
Anders zou de bezettingsgraad ook niet zo hoog zijn
jawel als de baas betaaldquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:14 schreef Doublepain het volgende:
Zijn er echt mensen die met KLM vliegen, dan ben je goed leip
Dure tickets of niet?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:14 schreef Doublepain het volgende:
Of via een goedkope China Eastern of American Airlinesquote:
Dat is ook KLM.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dure tickets of niet?
Ik heb met KLM nooit gevlogen wel weer met Transavia....![]()
Zakelijk vlieg ik nog KLM...maargoed dat regelt mijn werkgeverquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:14 schreef Doublepain het volgende:
Je gaat maar fietsen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:17 schreef Oscar. het volgende:
Maar het meest grappige is, vliegtickets is ongeveer de enige business waarin we accepteren dat je buurman misschien hetzelfde krijgt voor 40% minder geld.
https://gulfbusiness.com/(...)-through-2022-fitch/quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:15 schreef Oscar. het volgende:
[..]
en dat valt dus ook mee. Ik vraag me serieus af wat een Etihad of Singapore Airlines aan winst maakt
Nu Nederland nog.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:17 schreef Bocaj het volgende:
Ben wel blij dat KLM weer een beetje meer Nederlands wordt!
Het maakt mij niet echt veel uit als hun ervoor betalen. Leuk was nog wel dat er geen vlucht was optijd dus eerste klas etc incl service op schiphol. tja ach haha ik zeg er geen nee tegen als ik ook nog per uur ervoor betaald wordtquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:15 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Of via een goedkope China Eastern of American Airlines
nou nou nouquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:18 schreef Zipportal het volgende:
Krijgen we dan ook weer een nieuwe Bijlmerramp? #DTV
Op zuid graag.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:18 schreef Zipportal het volgende:
Turkish airlinesquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:18 schreef Zipportal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |