jawel als de baas betaaldquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:14 schreef Doublepain het volgende:
Zijn er echt mensen die met KLM vliegen, dan ben je goed leip
Dure tickets of niet?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:14 schreef Doublepain het volgende:
Of via een goedkope China Eastern of American Airlinesquote:
Dat is ook KLM.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dure tickets of niet?
Ik heb met KLM nooit gevlogen wel weer met Transavia....![]()
Zakelijk vlieg ik nog KLM...maargoed dat regelt mijn werkgeverquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:14 schreef Doublepain het volgende:
Je gaat maar fietsen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:17 schreef Oscar. het volgende:
Maar het meest grappige is, vliegtickets is ongeveer de enige business waarin we accepteren dat je buurman misschien hetzelfde krijgt voor 40% minder geld.
https://gulfbusiness.com/(...)-through-2022-fitch/quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:15 schreef Oscar. het volgende:
[..]
en dat valt dus ook mee. Ik vraag me serieus af wat een Etihad of Singapore Airlines aan winst maakt
Nu Nederland nog.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:17 schreef Bocaj het volgende:
Ben wel blij dat KLM weer een beetje meer Nederlands wordt!
Het maakt mij niet echt veel uit als hun ervoor betalen. Leuk was nog wel dat er geen vlucht was optijd dus eerste klas etc incl service op schiphol. tja ach haha ik zeg er geen nee tegen als ik ook nog per uur ervoor betaald wordtquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:15 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Of via een goedkope China Eastern of American Airlines
nou nou nouquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:18 schreef Zipportal het volgende:
Krijgen we dan ook weer een nieuwe Bijlmerramp? #DTV
Op zuid graag.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:18 schreef Zipportal het volgende:
Turkish airlinesquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:18 schreef Zipportal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |