KLM heeft Schiphol als hub. Zonder KLM geen Schiphol.quote:
Het is een investering. Net als de 1000 miljard in de klimaattransitie.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:09 schreef Doublepain het volgende:
Belachelijk dat de staat even 680 miljoen van mijn belastingcenten zomaar weggooit
Beurswaarde zal morgen dus wel stijgen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:10 schreef svann het volgende:
Nu is het voornemen verder uit te breiden natuurlijk wel bekend.
Ze maken bij KLM winst.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:09 schreef Doublepain het volgende:
Belachelijk dat de staat even 680 miljoen van mijn belastingcenten zomaar weggooit
En nu doorpakken wopkequote:Op maandag 18 februari 2019 23:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
KLm heeft op dit moment een beurswaarde van 4,36 miljard. Doe een bod van 5 miljard, hatsiekidee, Nederland weer in bezit van KLM![]()
Tja, niet iedereen selecteert puur op prijs.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:06 schreef Oscar. het volgende:
1 miljard winst terwijl het een van de duurste airliners is
Investeren in een winstgevend bedrijf is niet weggooien.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:09 schreef Doublepain het volgende:
Nee, voor de service moet je bij KLM zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:11 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen selecteert puur op prijs.
gelukkig heb jij een glazen bol en weet je dat KLM de komende 10 jaar winstgevend isquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Investeren in een winstgevend bedrijf is niet weggooien.
Die service is meer dan prima door de bank genomen, zeker BC. Maargoed, zelfs prijs/service zijn niet de enige factoren die meespelen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:12 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Nee, voor de service moet je bij KLM zijn
misschien kunnen ze eerst de duizend euro betalen ipv mijn geld uitgeven aan vliegtuigen #110%antilelystadairportquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Investeren in een winstgevend bedrijf is niet weggooien.
en dat valt dus ook mee. Ik vraag me serieus af wat een Etihad of Singapore Airlines aan winst maaktquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:14 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Die service is meer dan prima door de bank genomen, zeker BC. Maargoed, zelfs prijs/service zijn niet de enige factoren die meespelen.
Anders zou de bezettingsgraad ook niet zo hoog zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |