quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:32 schreef Coco. het volgende:
[..]C&C Generals?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]CNC Zero hourSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
[..]@onlogischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]wat een goedkope red alertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
Mensen die klagen over overlast van Schiphol mag je wmb de zee ingooienquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:34 schreef Oscar. het volgende:
KLM is al bezig met excuusbriefjes sturen
[ afbeelding ]
Dat mag weer niet van allerlei fijne verdragen. Net zoals dat we ze niet aan Assad mogen uitleveren.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Laat die lui lekker daar..of stuur desnoods een aantal paramilitairen daarheen om het daar terplekke op te lossen.
schiphol de zee in gooienquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mensen die klagen over overlast van Schiphol mag je wmb de zee ingooien
Er mag zoveel niet; wat niet weet, wat niet deert.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat mag weer niet van allerlei fijne verdragen. Net zoals dat we ze niet aan Assad mogen uitleveren.
Ja, mag alles weer zien van de dokter.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hebben jullie al een herkeuring gehad?
mooi, denk ikquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:37 schreef kree het volgende:
[..]
weet niet of ik daar heel blij van ga worden
via lelystadquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Liever niet, hoe moet ik anders op vakantie
Eindhoven Airportquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Liever niet, hoe moet ik anders op vakantie
Die is nog beperktquote:
BAUDETquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wie heb je liever als MP? Wopke of Hugo?
ga je niet op vakantie. Lekker woningen stutten in Groningen.quote:
het kan als ze iig het eens goed bekijken. Maar vergeet het maar gaat niet gebeuren Lelystad wel trouwens. Maargoed daar wil je toch al niet wonenquote:
Ik ga als IS verkleed.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:39 schreef svann het volgende:
Hier wordt IS getipt aan het carnaval deel te nemen.
Hugo denk ikquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wie heb je liever als MP? Wopke of Hugo?
lekker over het groene hart vliegenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:39 schreef kree het volgende:
[..]
het kan als ze iig het eens goed bekijken. Maar vergeet het maar gaat niet gebeuren Lelystad wel trouwens. Maargoed daar wil je toch al niet wonen
Er staat hier voor de kust een soort van fucking huge windmolenpark onderhand? hahaha nee schiphol op zee gaat ff niet gebeuren denkquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:40 schreef Oscar. het volgende:
[..]
lekker over het groene hart vliegen
quote:
grote memmen welquote:
Hebben van hun vaderquote:
net zoals Wicky flesjesquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Het zijn wel ieniemienie flesjes van 0,1 liter
Ik wil iets zeggen over Monkyyy, maar moet mij inhoudenquote:
verbleef je ook in de ryugyong hotel met een geheime dienst op de 5de verdiepeingquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:43 schreef Oscar. het volgende:
Ik heb ook wodka gedronken in Pyongyang![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:45 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Ik wil iets zeggen over Monkyyy, maar moet mij inhouden
ja nu maak je mij benieuwd hequote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:45 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Nou nou nou wat een toxic masculinity.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:45 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Ja, en mijn begeleider sliep naast mij. Maar ze deden kapot moeilijk om dat te verbergen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:46 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
verbleef je ook in de ryugyong hotel met een geheime dienst op de 5de verdiepeing
Gruwelijk nat.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:49 schreef Zipportal het volgende:
Hallo ik ben Jinek en stel domme vragen.
Wodka is nat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |