Dus mijn act is zeggen dat jij een act bent?quote:Op zondag 24 februari 2019 18:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit is Hans zijn nieuwe act.
goed gedaan hoorquote:Op zondag 24 februari 2019 18:33 schreef Cronometer het volgende:
Mn soort van kater is eindelijk weg. Wat een genot.
3 uitsmijters op een broodje met ham en een beetje jong belegen/cheddar kaas, mayo en ketchup. Glas jus d'orange met paracetamol en daarna een blikje red bull. Eem onder de koude douche en je bent weer helemaal het heertje, hoe kut je je ook voelt als je wakker wordt.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:33 schreef Cronometer het volgende:
gaat dit over Marokkanen?quote:Op zondag 24 februari 2019 18:33 schreef Monopoly het volgende:
Toch is Den Haag wel een fijne stad, op die jodenhatende droeftoeters na.
Zijn act is om jouw act over zijn act een act te noemen.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dus mijn act is zeggen dat jij een act bent?
Jij begrijpt hem, therapietje Sofietjequote:Op zondag 24 februari 2019 18:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zijn act is om jouw act over zijn act een act te noemen.
Klopt, maar dat is niet het enige.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb begrepen dat hij in laptops handelt die van de vrachtwagen zijn gevallen
sticker graagquote:Op zondag 24 februari 2019 18:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij begrijpt hem, therapietje Sofietje
Wat heb je een leuke tagquote:Op zondag 24 februari 2019 18:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zal niet genoeg zijn.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ach we hebben nog een puntje op City
oh okquote:Op zondag 24 februari 2019 18:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jeetje, het is maar een spelletje.
helemaal niet.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ga zelf weg, wij zijn KLB!
Ook macbooks? Zoek er nog eentjequote:Op zondag 24 februari 2019 18:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
haha madquote:Op zondag 24 februari 2019 18:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
helemaal niet.
Jullie zijn een stel voetvegen.
Wat is de definitie dan?quote:Op zondag 24 februari 2019 18:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mooi hè, mijn grootste droom is dat dat woord ooit in de Van Dale komt
Meneer meldt iedereen maar dat diegene weg moet. Wat een onsympathieke houding.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ga zelf weg, wij zijn KLB!
Ja.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:50 schreef Flamarande het volgende:
Is dit nu het verzamelpunt van mods
BLAUW SCquote:Op zondag 24 februari 2019 18:50 schreef Flamarande het volgende:
Deze SC trekt nou eenmaal de elite van het forum aan.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:50 schreef Flamarande het volgende:
zonder hem zijn we een stuk beter af.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Meneer meldt iedereen maar dat diegene weg moet. Wat een onsympathieke houding.
Misschien moet ie maar weg danquote:Op zondag 24 februari 2019 18:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zonder hem zijn we een stuk beter af.
In tijden van oorlog is vluchten idd beter.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Misschien moet ie maar weg dan
18:00 utrecht centraalquote:Op zondag 24 februari 2019 18:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Meneer meldt iedereen maar dat diegene weg moet. Wat een onsympathieke houding.
Haha morgen pasquote:
Lol JHKquote:Op zondag 24 februari 2019 18:53 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb liever zulke mensen hier dan mensen die lachen om met hakenkruizen besmeurde oorlogsmonumenten.
Morgen pas?quote:
wat lees ik hierquote:Op zondag 24 februari 2019 18:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Haha morgen pasJe wil zeker een 80's actiefilm trainingmontage-scene hebben om helemaal #READY te zijn
Dat mag.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:53 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb liever zulke mensen hier dan mensen die lachen om met hakenkruizen besmeurde oorlogsmonumenten.
Nice. Heb dat al lang niet meer gebruikt jaquote:Op zondag 24 februari 2019 18:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als jouw 'zelden zo gelachen'
Ik snap gewoon die hele vraag nietquote:Op zondag 24 februari 2019 18:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja hè. Maar Hans reageert super onaardig.
Wat wat.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:54 schreef scrupuleus het volgende:
Ik verlaat deze chat enkel met samzz als offer.
Nou meid wat zullen we je missenquote:Op zondag 24 februari 2019 18:58 schreef xcachet het volgende:
Deze SC is me echt te blauw. De leuke users zijn inmiddels vertrokken. Dat het hier zelfs op een zondagavond zo uitgestorven is. Tot kijk.
tot betere tijdenquote:Op zondag 24 februari 2019 18:58 schreef xcachet het volgende:
Deze SC is me echt te blauw. De leuke users zijn inmiddels vertrokken. Dat het hier zelfs op een zondagavond zo uitgestorven is. Tot kijk.
Tot morgen.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:58 schreef xcachet het volgende:
@NanKing is roze, is dat beter dan?quote:Op zondag 24 februari 2019 18:58 schreef xcachet het volgende:
ik wel hoorquote:Op zondag 24 februari 2019 18:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou meid wat zullen we je missen
Moet jij wetenquote:
Ja gek he als blauw hier gaat zitten kneuzenquote:Op zondag 24 februari 2019 18:58 schreef xcachet het volgende:
Ik zei alquote:Op zondag 24 februari 2019 18:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoef je niet meteen zo onaardig te doen.
Niet per sequote:Op zondag 24 februari 2019 19:02 schreef UitStraling het volgende:
Een hoer is toch zo'n extreem aantrekkelijke vrouw
neequote:Op zondag 24 februari 2019 19:02 schreef UitStraling het volgende:
Een hoer is toch zo'n extreem aantrekkelijke vrouw dat mannen er zelfs geld voor overhebben om mee te paren?
Diarree is geen kater hoorquote:Op zondag 24 februari 2019 18:33 schreef Cronometer het volgende:
Gooi jezelf weg johquote:Op zondag 24 februari 2019 18:58 schreef xcachet het volgende:
@Cronometerquote:Op zondag 24 februari 2019 19:01 schreef Vollenhoven het volgende:
Zijn er ook vrouwen hier die hun konthaar laten groeien
Zoals Haags_Verdrietje?quote:Op zondag 24 februari 2019 18:33 schreef Monopoly het volgende:
Toch is Den Haag wel een fijne stad, op die jodenhatende droeftoeters na.
Heb het voor je nagetrokken en kan concluderen dat hij geen ban heeft.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:05 schreef Flamarande het volgende:
Waar is zosk eigenlijk of heeft die weer een ban
7 cm natrekken is nog wel te doen ja.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb het voor je nagetrokken en kan concluderen dat hij geen ban heeft.
Heel behulpzaam van je, bedanktquote:Op zondag 24 februari 2019 19:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb het voor je nagetrokken en kan concluderen dat hij geen ban heeft.
Ook voor Aziatische mannen.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
7 cm natrekken is nog wel te doen ja.
Een fatsoenlijk formaat trekt anders een stuk makkelijkerquote:Op zondag 24 februari 2019 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
7 cm natrekken is nog wel te doen ja.
Hoe weet jij dat dan?quote:Op zondag 24 februari 2019 19:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Een fatsoenlijk formaat trekt anders een stuk makkelijker
nicequote:Op zondag 24 februari 2019 19:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb een hoop piemels getrokken
weet je nog niet wat zij leuk vindtquote:Op zondag 24 februari 2019 19:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zeg dan ook welke film manman
Moest hier echt hard om lachen, ik geef de wijn de schuldquote:Op zondag 24 februari 2019 19:10 schreef Flamarande het volgende:
Eindelijk,
Mag ik twee fliet en een loempia
ik ookquote:Op zondag 24 februari 2019 19:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moest hier echt hard om lachen, ik geef de wijn de schuld
Weenie, ben je lekker?quote:Op zondag 24 februari 2019 19:19 schreef scrupuleus het volgende:
Wat doet de wijn verder met je chloro?
Kan ik enige moves maken met de kans op succes?
Denk dat chloro een beetje out of your league isquote:Op zondag 24 februari 2019 19:19 schreef scrupuleus het volgende:
Wat doet de wijn verder met je chloro?
Kan ik enige moves maken met de kans op succes?
jellyquote:Op zondag 24 februari 2019 19:22 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Denk dat chloro een beetje out of your league is
No offence
vast veel te lelijk voor hemquote:Op zondag 24 februari 2019 19:22 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Denk dat chloro een beetje out of your league is
No offence
Zeg dan niks denk ik danquote:Op zondag 24 februari 2019 19:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
weet je nog niet wat zij leuk vindt
Echt mooie schaal ditquote:
Deze kneusquote:
Zelden zo gelachenquote:Op zondag 24 februari 2019 19:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gaat dit over het aantal hoofdzondes van haar?
Voel liever iets andersquote:Op zondag 24 februari 2019 19:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
waarom nou weer zo snel oordelen..
Voel de liefde door je heen stromen
Staat genoteerd.quote:
Heb een vrije dag sorryquote:Op zondag 24 februari 2019 19:10 schreef Flamarande het volgende:
Eindelijk,
Mag ik twee fliet en een loempia
Laat me met rustquote:Op zondag 24 februari 2019 19:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
laat mij jou nemen in jouw fantasie
Nice, mag ik zn nummer ook?quote:Op zondag 24 februari 2019 19:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is goed, die geeft happy endings dus hf
Als dit een metafoor is, dan jaquote:Op zondag 24 februari 2019 19:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Warme kaas van een kaassoufle op je tong?
quote:Op zondag 24 februari 2019 19:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als dit een metafoor is, dan ja
Hoezo niet gvdquote:
Uiteraard niet, maar pas op met kritiek hierquote:Op zondag 24 februari 2019 19:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja lafjes en slaat ook weer nergens op
quote:
Want? :squote:
Happy fuck?quote:Op zondag 24 februari 2019 19:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is goed, die geeft happy endings dus hf
alleen op die enequote:Op zondag 24 februari 2019 19:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Uiteraard niet, maar pas op met kritiek hier
Lief dat je me probeert te behoeden voor een misstap.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Uiteraard niet, maar pas op met kritiek hier
Thanks bby, aan jou heb ik tenminste watquote:
Om even te benadrukken dat ik nu belangrijk ben. Sowieso elke tag staat er nu, dus de “hahaatjes” van HPLC is nu ook op mobiel zichtbaar.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:36 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Waarom staat er nou weer moderator naast jullie naampjes
Moderatorsquote:Op zondag 24 februari 2019 19:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Om even te benadrukken dat ik nu belangrijk ben.
heb je ook zo genoten van het Haagse kwartiertje?quote:Op zondag 24 februari 2019 19:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Om even te benadrukken dat ik nu belangrijk ben. Sowieso elke tag staat er nu, dus de “hahaatjes” van HPLC is nu ook op mobiel zichtbaar.
Leuk zeg voor mensen met een tag of een functie. Waar blijft de mijne, sufkut?quote:Op zondag 24 februari 2019 19:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Om even te benadrukken dat ik nu belangrijk ben. Sowieso elke tag staat er nu, dus de “hahaatjes” van HPLC is nu ook op mobiel zichtbaar.
Daar geniet iedere vrouw van.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
heb je ook zo genoten van het Haagse kwartiertje?
"Zure relnicht" kan ik vast wel voor je regelen als je dat wil?quote:Op zondag 24 februari 2019 19:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Leuk zeg voor mensen met een tag of een functie. Waar blijft de mijne, sufkut?
inb4 @murp die je tag sufkut geeftquote:Op zondag 24 februari 2019 19:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zeker maat. Wat waren onze Godenzonen weer goedquote:Op zondag 24 februari 2019 19:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
heb je ook zo genoten van het Haagse kwartiertje?
Lekker jezelf cumshots gevenquote:
Het kwark's minuutje danquote:Op zondag 24 februari 2019 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar geniet iedere vrouw van.
De term sufkutquote:Op zondag 24 februari 2019 19:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom moet het meteen zo homofoob zijn? Aber open maar weer een FB topic.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
"Zure relnicht" kan ik vast wel voor je regelen als je dat wil?
@murp geeft je anders vast wel het tagje sufkut jaquote:Op zondag 24 februari 2019 19:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom moet het meteen zo homofoob zijn? Aber open maar weer een FB topic.
Geflatteerde uitslagquote:Op zondag 24 februari 2019 19:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zeker maat. Wat waren onze Godenzonen weer goed
113quote:Op zondag 24 februari 2019 19:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
inb4 @:murp die je tag sufkut geeft
zelden zo gelachenquote:Op zondag 24 februari 2019 19:41 schreef Chloroform het volgende:
Je zou maar de tag 'winnaar onz verkiezingen' hebben, echt voor schut haha
Wordt toch afgedaan als een persoonlijke vetequote:Op zondag 24 februari 2019 19:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom moet het meteen zo homofoob zijn? Aber open maar weer een FB topic.
Snap ik want jij hebt geen humorquote:
omgomg, dat wil je echt niet, welke kneus heeft dat nou :$:$quote:Op zondag 24 februari 2019 19:41 schreef Chloroform het volgende:
1-5 is 1-5 maat.quote:
echt hèquote:Op zondag 24 februari 2019 19:41 schreef Chloroform het volgende:
Stelt niks voor vergeleken met het record voor meeste bedpartners in een uurquote:Op zondag 24 februari 2019 19:41 schreef Chloroform het volgende:
Morgen weer werken. Denk dat ik ga fietsen. Kom ik morgenvroeg bij de fietsenstalling aan, wat denk je, zit mijn weekend erop!quote:Op zondag 24 februari 2019 19:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Snap ik want jij hebt geen humor
Ik zou je ook niet serieus nemen nee, dat moet ik toegeven.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:41 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Wordt toch afgedaan als een persoonlijke vete
Ik wilde daar nog een beroemde Pharkusquote plaatsen, maar ik had me toch maar ingehoudenquote:Op zondag 24 februari 2019 19:41 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Wordt toch afgedaan als een persoonlijke vete
quote:Op zondag 24 februari 2019 19:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Morgen weer werken. Denk dat ik ga fietsen. Kom ik morgenvroeg bij de fietsenstalling aan, wat denk je, zit mijn weekend erop!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh man wat ben ik toch een topvent
Yvonne wil je vast wel een 'snelste kelderboxsnol' tag gevenquote:Op zondag 24 februari 2019 19:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Stelt niks voor vergeleken met het record voor meeste bedpartners in een uur
Ach ja, here for the ride.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Begint nu wel penibel te worden met Liverpool he
Volgens mij weet ik welke dat isquote:Op zondag 24 februari 2019 19:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik wilde daar nog een beroemde Pharkusquote plaatsen, maar ik had me toch maar ingehouden
Uh.. leuke maat.quote:
Dacht dat we het over jou haddenquote:Op zondag 24 februari 2019 19:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Yvonne wil je vast wel een 'snelste kelderboxsnol' tag geven
....quote:Op zondag 24 februari 2019 19:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Morgen weer werken. Denk dat ik ga fietsen. Kom ik morgenvroeg bij de fietsenstalling aan, wat denk je, zit mijn weekend erop!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gelachenquote:Op zondag 24 februari 2019 19:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ik ben niet zo snel hoorquote:Op zondag 24 februari 2019 19:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dacht dat we het over jou hadden
Jij lacht ook om kindjes met afgeblazen ledematen tochquote:
Lijkt mee te vallen. Zal de midweekse missen, volgend weekend er weer bij zijn.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Firmino, je grootste nachtmerrie is uitgekomen
ZEKER OMDAT AJAX VERLOREN HEEFTquote:Op zondag 24 februari 2019 19:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij lacht ook om kindjes met afgeblazen ledematen toch
Die doet het even niet meerquote:Op zondag 24 februari 2019 19:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
beste moffenquote:Op zondag 24 februari 2019 19:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan vieren we de omgekomen moffen.
Soms is mijn geheugen er ineens weer bij.quote:
Tot volgende week vriendquote:Op zondag 24 februari 2019 19:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hey fysioquote:Op zondag 24 februari 2019 19:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Lijkt mee te vallen. Zal de midweekse missen, volgend weekend er weer bij zijn.
Is gewoon een vraag, wist het niet zeker meer.quote:
Die laatste zinquote:Op zondag 24 februari 2019 19:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als het moet dan maar permanent trouwensquote:
Het gaat hem vooral om de inhoud van de verpakking.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is gewoon een vraag, wist het niet zeker meer.
Jaja, nu weten we het wel.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
1-1, ze speelden met een man minder en kwamen toch voor te staan
Hij vroeg eromquote:Op zondag 24 februari 2019 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jaja, nu weten we het wel.
Hoezo mafkees, jij blijft hierquote:Op zondag 24 februari 2019 19:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als het moet dan maar permanent trouwens
weet je hoe de Rotterdamse denker jou zou noemenquote:Op zondag 24 februari 2019 19:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
1-1, ze speelden met een man minder en kwamen toch voor te staan
Nee.quote:
ik zie het.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit is echt de slechtste grap van de dag. Zie je het naatje?
113quote:Op zondag 24 februari 2019 19:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
die gaat tot het gaatjequote:Op zondag 24 februari 2019 19:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit is echt de slechtste grap van de dag. Zie je het naatje?
Grootste huppelkut 2018quote:
Geen ideequote:Op zondag 24 februari 2019 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
weet je hoe de Rotterdamse denker jou zou noemen
helaas is de kapperszaak permanent gesloten.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
iets met de keukenkampioen en mensen die wat gas hebben gesnoven?quote:Op zondag 24 februari 2019 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oh jammer ik mag dat woord hier niet typen
jawelquote:Op zondag 24 februari 2019 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oh jammer ik mag dat woord hier niet typen
Geef het nog een week of twee en anders kan ie dicht iddquote:Op zondag 24 februari 2019 19:50 schreef Chloroform het volgende:
Dat klaagkroeg is ook echt een daverend succes he
Die kk-users zijn ook een geval apart. Aan het begin ging het wel snel.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:50 schreef Chloroform het volgende:
MED / ChevyCaprice, Faux. en Igi0n op DIGquote:Op zondag 24 februari 2019 19:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Why de fucking fuck ben jij mod?
Afgeschoten hertje 2018quote:Op zondag 24 februari 2019 19:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ben helemaal geen huppelkut, zuurpruim
Alles wat vk aanraakt wordt goudquote:Op zondag 24 februari 2019 19:50 schreef Chloroform het volgende:
Als jullie nou eens daar gaan postenquote:Op zondag 24 februari 2019 19:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geef het nog een week of twee en anders kan ie dicht idd
Waarom zijn er zoveel nodig, alle computernerds zitten toch op tweakersquote:Op zondag 24 februari 2019 19:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
MED / ChevyCaprice, Faux. en Igi0n op DIG
is voor DjeDjequote:Op zondag 24 februari 2019 19:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
iedereen heeft nu kk-weekendquote:Op zondag 24 februari 2019 19:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die kk-users zijn ook een geval apart. Aan het begin ging het wel snel.
En jou missen? Nooitquote:Op zondag 24 februari 2019 19:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als jullie nou eens daar gaan posten
quote:Op zondag 24 februari 2019 19:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom zijn er zoveel nodig, alle computernerds zitten toch op tweakers
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:44 schreef murp het volgende:
01010100 01101010 01100001 00101100 00100000 01101110 01101001 01100101 01110100 00100000 01101111 01110000 01100111 01100101 01110110 01100001 01101100 01101100 01100101 01101110 00111111 00001010 01000100 01001001 01000111 00100000 01101000 01100101 01100101 01100110 01110100 00100000 01100001 01101100 00100000 01100101 01100101 01101110 00100000 01110100 01101001 01101010 01100100 01101010 01100101 00100000 01100111 01100101 01100101 01101110 00100000 01101101 01101111 01100100 01110011 00100000 00111010 00100111 00101001 00001010 00001010 01000101 01101110 00100000 01110110 01100001 01101110 00100000 01100111 01100101 01100101 01101110 00100000 01101101 01101111 01100100 01110011 00100000 01101110 01100001 01100001 01110010 00100000 00110011 00100000 01101101 01101111 01100100 01110011 00100001 00100000 00001010 01001010 01110101 01101100 01101100 01101001 01100101 00100000 01111010 01110101 01101100 01101100 01100101 01101110 00100000 01101110 01100001 01110100 01110101 01110101 01110010 01101100 01101001 01101010 01101011 00100000 01110111 01100101 01101100 00100000 01100100 01100101 01101110 01101011 01100101 01101110 00101100 00100000 01100100 01100001 01100001 01110010 00100000 01111010 01101001 01101010 01101110 00100000 01110100 01101111 01100011 01101000 00100000 01101000 01100101 01101100 01100101 01101101 01100001 01100001 01101100 00100000 01100111 01100101 01100101 01101110 00100000 00110011 00100000 01101101 01101111 01100100 01110011 00100000 01101110 01101111 01100100 01101001 01100111 00111111 00100000 00001010 01001110 01101111 01110101 00100000 01100100 01100101 01111010 01100101 00100000 00110011 00100000 01101101 01101111 01100100 01110011 00100000 01101000 01100101 01100010 01100010 01100101 01101110 00100000 01110111 01100101 00100000 01101001 01101110 00100000 01101001 01100101 01100100 01100101 01110010 01100111 01100101 01110110 01100001 01101100 00100000 01110111 01100101 01101100 00100000 01101110 01101111 01100100 01101001 01100111 00101110 00100000 01011111 01001111 01011111 00001010 01011010 01100101 00100000 01100111 01100001 01100001 01101110 00100000 01101000 01110101 01101110 00100000 01110101 01101001 01110100 01100101 01110010 01110011 01110100 01100101 00100000 01100010 01100101 01110011 01110100 00100000 01100100 01101111 01100101 01101110 00100000 01101111 01101101 00100000 01010100 01110111 01100101 01100001 01101011 01100101 01110010 01110011 00100000 01110110 01101111 01101111 01110010 01100010 01101001 01101010 00100000 01110100 01100101 00100000 01110011 01110100 01110010 01100101 01110110 01100101 01101110 00100000 00100000 00101010 00101001 00100000 00001010 00001010 01001000 01100101 01110010 01100101 01101110 00101100 00100000 01100001 01101100 01101100 01100101 00110011 00100000 01101000 01100101 01100101 01101100 00100000 01110110 01100101 01100101 01101100 00100000 01110000 01101100 01100101 01111010 01101001 01100101 01110010 00100000 01101111 01110000 00100000 01000100 01001001 01000111 00100001SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat was toch ook de bedoelingquote:Op zondag 24 februari 2019 19:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als jullie nou eens daar gaan posten
Hij is wel mateloos populair in de peilingen sinds de opening van die SC.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:51 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Alles wat vk aanraakt wordt goud
quote:Op zondag 24 februari 2019 19:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
MED / ChevyCaprice, Faux. en Igi0n op DIG
quote:
Omdat ik mod ben.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oh dus daar mag nog minder dan in KLB als ze de strijd aan gaan met Tweakers autistenbendequote:
Dat dacht ik ook ja. Alle mods daarnaartoe, dikke doeiquote:
hij liet zich wel erg gemakkelijk voor het karretje spannenquote:Op zondag 24 februari 2019 19:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij is wel mateloos populair in de peilingen sinds de opening van die SC.
Beetje zoals de PVV in peilingen totdat de verkiezingen er daadwerkelijk zijn.
Moeten we ook een blauwe ster op onze borst plakken?quote:Op zondag 24 februari 2019 19:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja. Alle mods daarnaartoe, dikke doei
Een kat in het nauw vriend.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:54 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
hij liet zich wel erg gemakkelijk voor het karretje spannen
Pas maar op, straks wordt er verf over je heen gegooid en lachen mensen om hakenkruizen.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Moeten we ook een blauwe ster op onze borst plakken?
Ja ach kijk wat voor mensen daar op stemmenquote:Op zondag 24 februari 2019 19:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij is wel mateloos populair in de peilingen sinds de opening van die SC.
Beetje zoals de PVV in peilingen totdat de verkiezingen er daadwerkelijk zijn.
Hoeft nietquote:Op zondag 24 februari 2019 19:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Moeten we ook een blauwe ster op onze borst plakken?
Misschien moeten wij gewoon eens een biertje doen in een kroeg.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Pas maar op, straks wordt er verf over je heen gegooid en lachen mensen om hakenkruizen.
ZEKER OMDAT AJAX VERLOREN HEEFTquote:Op zondag 24 februari 2019 19:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Pas maar op, straks wordt er verf over je heen gegooid en lachen mensen om hakenkruizen.
Dat is flauw.quote:
nja zegquote:Op zondag 24 februari 2019 19:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is flauw.
Bij ons liep er gisteren gewoon een kat mee naar binnen die er niet hoort. Wel weer buiten gezet zoals ik met alle roodharige wezens doe.
@:HPLC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |