Moet jij wetenquote:
Ja gek he als blauw hier gaat zitten kneuzenquote:Op zondag 24 februari 2019 18:58 schreef xcachet het volgende:
Deze SC is me echt te blauw. De leuke users zijn inmiddels vertrokken. Dat het hier zelfs op een zondagavond zo uitgestorven is. Tot kijk.
Ik zei alquote:Op zondag 24 februari 2019 18:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoef je niet meteen zo onaardig te doen.
Niet per sequote:Op zondag 24 februari 2019 19:02 schreef UitStraling het volgende:
Een hoer is toch zo'n extreem aantrekkelijke vrouw
neequote:Op zondag 24 februari 2019 19:02 schreef UitStraling het volgende:
Een hoer is toch zo'n extreem aantrekkelijke vrouw dat mannen er zelfs geld voor overhebben om mee te paren?
Diarree is geen kater hoorquote:Op zondag 24 februari 2019 18:33 schreef Cronometer het volgende:
Mn soort van kater is eindelijk weg. Wat een genot.
Gooi jezelf weg johquote:Op zondag 24 februari 2019 18:58 schreef xcachet het volgende:
Deze SC is me echt te blauw. De leuke users zijn inmiddels vertrokken. Dat het hier zelfs op een zondagavond zo uitgestorven is. Tot kijk.
@Cronometerquote:Op zondag 24 februari 2019 19:01 schreef Vollenhoven het volgende:
Zijn er ook vrouwen hier die hun konthaar laten groeien
Zoals Haags_Verdrietje?quote:Op zondag 24 februari 2019 18:33 schreef Monopoly het volgende:
Toch is Den Haag wel een fijne stad, op die jodenhatende droeftoeters na.
Heb het voor je nagetrokken en kan concluderen dat hij geen ban heeft.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:05 schreef Flamarande het volgende:
Waar is zosk eigenlijk of heeft die weer een ban
7 cm natrekken is nog wel te doen ja.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb het voor je nagetrokken en kan concluderen dat hij geen ban heeft.
Heel behulpzaam van je, bedanktquote:Op zondag 24 februari 2019 19:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb het voor je nagetrokken en kan concluderen dat hij geen ban heeft.
Ook voor Aziatische mannen.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
7 cm natrekken is nog wel te doen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |