Meneer meldt iedereen maar dat diegene weg moet. Wat een onsympathieke houding.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ga zelf weg, wij zijn KLB!
Ja.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:50 schreef Flamarande het volgende:
Is dit nu het verzamelpunt van mods
BLAUW SCquote:Op zondag 24 februari 2019 18:50 schreef Flamarande het volgende:
Deze SC trekt nou eenmaal de elite van het forum aan.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:50 schreef Flamarande het volgende:
zonder hem zijn we een stuk beter af.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Meneer meldt iedereen maar dat diegene weg moet. Wat een onsympathieke houding.
Misschien moet ie maar weg danquote:Op zondag 24 februari 2019 18:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zonder hem zijn we een stuk beter af.
In tijden van oorlog is vluchten idd beter.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Misschien moet ie maar weg dan
18:00 utrecht centraalquote:Op zondag 24 februari 2019 18:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Meneer meldt iedereen maar dat diegene weg moet. Wat een onsympathieke houding.
Haha morgen pasquote:
Lol JHKquote:Op zondag 24 februari 2019 18:53 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb liever zulke mensen hier dan mensen die lachen om met hakenkruizen besmeurde oorlogsmonumenten.
Morgen pas?quote:
wat lees ik hierquote:Op zondag 24 februari 2019 18:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Haha morgen pasJe wil zeker een 80's actiefilm trainingmontage-scene hebben om helemaal #READY te zijn
Dat mag.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:53 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb liever zulke mensen hier dan mensen die lachen om met hakenkruizen besmeurde oorlogsmonumenten.
Nice. Heb dat al lang niet meer gebruikt jaquote:Op zondag 24 februari 2019 18:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als jouw 'zelden zo gelachen'
Ik snap gewoon die hele vraag nietquote:Op zondag 24 februari 2019 18:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja hè. Maar Hans reageert super onaardig.
Wat wat.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:54 schreef scrupuleus het volgende:
Ik verlaat deze chat enkel met samzz als offer.
Nou meid wat zullen we je missenquote:Op zondag 24 februari 2019 18:58 schreef xcachet het volgende:
Deze SC is me echt te blauw. De leuke users zijn inmiddels vertrokken. Dat het hier zelfs op een zondagavond zo uitgestorven is. Tot kijk.
tot betere tijdenquote:Op zondag 24 februari 2019 18:58 schreef xcachet het volgende:
Deze SC is me echt te blauw. De leuke users zijn inmiddels vertrokken. Dat het hier zelfs op een zondagavond zo uitgestorven is. Tot kijk.
Tot morgen.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:58 schreef xcachet het volgende:
@NanKing is roze, is dat beter dan?quote:Op zondag 24 februari 2019 18:58 schreef xcachet het volgende:
ik wel hoorquote:Op zondag 24 februari 2019 18:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou meid wat zullen we je missen
Moet jij wetenquote:
Ja gek he als blauw hier gaat zitten kneuzenquote:Op zondag 24 februari 2019 18:58 schreef xcachet het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |