Dus mijn act is zeggen dat jij een act bent?quote:Op zondag 24 februari 2019 18:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit is Hans zijn nieuwe act.
goed gedaan hoorquote:Op zondag 24 februari 2019 18:33 schreef Cronometer het volgende:
Mn soort van kater is eindelijk weg. Wat een genot.
3 uitsmijters op een broodje met ham en een beetje jong belegen/cheddar kaas, mayo en ketchup. Glas jus d'orange met paracetamol en daarna een blikje red bull. Eem onder de koude douche en je bent weer helemaal het heertje, hoe kut je je ook voelt als je wakker wordt.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:33 schreef Cronometer het volgende:
gaat dit over Marokkanen?quote:Op zondag 24 februari 2019 18:33 schreef Monopoly het volgende:
Toch is Den Haag wel een fijne stad, op die jodenhatende droeftoeters na.
Zijn act is om jouw act over zijn act een act te noemen.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dus mijn act is zeggen dat jij een act bent?
Jij begrijpt hem, therapietje Sofietjequote:Op zondag 24 februari 2019 18:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zijn act is om jouw act over zijn act een act te noemen.
Klopt, maar dat is niet het enige.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb begrepen dat hij in laptops handelt die van de vrachtwagen zijn gevallen
sticker graagquote:Op zondag 24 februari 2019 18:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij begrijpt hem, therapietje Sofietje
Wat heb je een leuke tagquote:Op zondag 24 februari 2019 18:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zal niet genoeg zijn.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ach we hebben nog een puntje op City
oh okquote:Op zondag 24 februari 2019 18:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jeetje, het is maar een spelletje.
helemaal niet.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ga zelf weg, wij zijn KLB!
Ook macbooks? Zoek er nog eentjequote:Op zondag 24 februari 2019 18:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
haha madquote:Op zondag 24 februari 2019 18:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
helemaal niet.
Jullie zijn een stel voetvegen.
Wat is de definitie dan?quote:Op zondag 24 februari 2019 18:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mooi hè, mijn grootste droom is dat dat woord ooit in de Van Dale komt
Meneer meldt iedereen maar dat diegene weg moet. Wat een onsympathieke houding.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ga zelf weg, wij zijn KLB!
Ja.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:50 schreef Flamarande het volgende:
Is dit nu het verzamelpunt van mods
BLAUW SCquote:Op zondag 24 februari 2019 18:50 schreef Flamarande het volgende:
Deze SC trekt nou eenmaal de elite van het forum aan.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:50 schreef Flamarande het volgende:
zonder hem zijn we een stuk beter af.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Meneer meldt iedereen maar dat diegene weg moet. Wat een onsympathieke houding.
Misschien moet ie maar weg danquote:Op zondag 24 februari 2019 18:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zonder hem zijn we een stuk beter af.
In tijden van oorlog is vluchten idd beter.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Misschien moet ie maar weg dan
18:00 utrecht centraalquote:Op zondag 24 februari 2019 18:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Meneer meldt iedereen maar dat diegene weg moet. Wat een onsympathieke houding.
Haha morgen pasquote:
Lol JHKquote:Op zondag 24 februari 2019 18:53 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb liever zulke mensen hier dan mensen die lachen om met hakenkruizen besmeurde oorlogsmonumenten.
Morgen pas?quote:
wat lees ik hierquote:Op zondag 24 februari 2019 18:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Haha morgen pasJe wil zeker een 80's actiefilm trainingmontage-scene hebben om helemaal #READY te zijn
Dat mag.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:53 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb liever zulke mensen hier dan mensen die lachen om met hakenkruizen besmeurde oorlogsmonumenten.
Nice. Heb dat al lang niet meer gebruikt jaquote:Op zondag 24 februari 2019 18:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als jouw 'zelden zo gelachen'
Ik snap gewoon die hele vraag nietquote:Op zondag 24 februari 2019 18:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja hè. Maar Hans reageert super onaardig.
Wat wat.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:54 schreef scrupuleus het volgende:
Ik verlaat deze chat enkel met samzz als offer.
Nou meid wat zullen we je missenquote:Op zondag 24 februari 2019 18:58 schreef xcachet het volgende:
Deze SC is me echt te blauw. De leuke users zijn inmiddels vertrokken. Dat het hier zelfs op een zondagavond zo uitgestorven is. Tot kijk.
tot betere tijdenquote:Op zondag 24 februari 2019 18:58 schreef xcachet het volgende:
Deze SC is me echt te blauw. De leuke users zijn inmiddels vertrokken. Dat het hier zelfs op een zondagavond zo uitgestorven is. Tot kijk.
Tot morgen.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:58 schreef xcachet het volgende:
@NanKing is roze, is dat beter dan?quote:Op zondag 24 februari 2019 18:58 schreef xcachet het volgende:
ik wel hoorquote:Op zondag 24 februari 2019 18:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou meid wat zullen we je missen
Moet jij wetenquote:
Ja gek he als blauw hier gaat zitten kneuzenquote:Op zondag 24 februari 2019 18:58 schreef xcachet het volgende:
Ik zei alquote:Op zondag 24 februari 2019 18:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoef je niet meteen zo onaardig te doen.
Niet per sequote:Op zondag 24 februari 2019 19:02 schreef UitStraling het volgende:
Een hoer is toch zo'n extreem aantrekkelijke vrouw
neequote:Op zondag 24 februari 2019 19:02 schreef UitStraling het volgende:
Een hoer is toch zo'n extreem aantrekkelijke vrouw dat mannen er zelfs geld voor overhebben om mee te paren?
Diarree is geen kater hoorquote:Op zondag 24 februari 2019 18:33 schreef Cronometer het volgende:
Gooi jezelf weg johquote:Op zondag 24 februari 2019 18:58 schreef xcachet het volgende:
@Cronometerquote:Op zondag 24 februari 2019 19:01 schreef Vollenhoven het volgende:
Zijn er ook vrouwen hier die hun konthaar laten groeien
Zoals Haags_Verdrietje?quote:Op zondag 24 februari 2019 18:33 schreef Monopoly het volgende:
Toch is Den Haag wel een fijne stad, op die jodenhatende droeftoeters na.
Heb het voor je nagetrokken en kan concluderen dat hij geen ban heeft.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:05 schreef Flamarande het volgende:
Waar is zosk eigenlijk of heeft die weer een ban
7 cm natrekken is nog wel te doen ja.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb het voor je nagetrokken en kan concluderen dat hij geen ban heeft.
Heel behulpzaam van je, bedanktquote:Op zondag 24 februari 2019 19:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb het voor je nagetrokken en kan concluderen dat hij geen ban heeft.
Ook voor Aziatische mannen.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
7 cm natrekken is nog wel te doen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |