1-5 is 1-5 maat.quote:
echt hèquote:Op zondag 24 februari 2019 19:41 schreef Chloroform het volgende:
Je zou maar de tag 'winnaar onz verkiezingen' hebben, echt voor schut haha
Stelt niks voor vergeleken met het record voor meeste bedpartners in een uurquote:Op zondag 24 februari 2019 19:41 schreef Chloroform het volgende:
Je zou maar de tag 'winnaar onz verkiezingen' hebben, echt voor schut haha
Morgen weer werken. Denk dat ik ga fietsen. Kom ik morgenvroeg bij de fietsenstalling aan, wat denk je, zit mijn weekend erop!quote:Op zondag 24 februari 2019 19:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Snap ik want jij hebt geen humor
Ik zou je ook niet serieus nemen nee, dat moet ik toegeven.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:41 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Wordt toch afgedaan als een persoonlijke vete
Ik wilde daar nog een beroemde Pharkusquote plaatsen, maar ik had me toch maar ingehoudenquote:Op zondag 24 februari 2019 19:41 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Wordt toch afgedaan als een persoonlijke vete
quote:Op zondag 24 februari 2019 19:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Morgen weer werken. Denk dat ik ga fietsen. Kom ik morgenvroeg bij de fietsenstalling aan, wat denk je, zit mijn weekend erop!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh man wat ben ik toch een topvent
Yvonne wil je vast wel een 'snelste kelderboxsnol' tag gevenquote:Op zondag 24 februari 2019 19:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Stelt niks voor vergeleken met het record voor meeste bedpartners in een uur
Ach ja, here for the ride.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Begint nu wel penibel te worden met Liverpool he
Volgens mij weet ik welke dat isquote:Op zondag 24 februari 2019 19:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik wilde daar nog een beroemde Pharkusquote plaatsen, maar ik had me toch maar ingehouden
Uh.. leuke maat.quote:
Dacht dat we het over jou haddenquote:Op zondag 24 februari 2019 19:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Yvonne wil je vast wel een 'snelste kelderboxsnol' tag geven
....quote:Op zondag 24 februari 2019 19:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Morgen weer werken. Denk dat ik ga fietsen. Kom ik morgenvroeg bij de fietsenstalling aan, wat denk je, zit mijn weekend erop!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gelachenquote:Op zondag 24 februari 2019 19:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ik ben niet zo snel hoorquote:Op zondag 24 februari 2019 19:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dacht dat we het over jou hadden
Jij lacht ook om kindjes met afgeblazen ledematen tochquote:
Lijkt mee te vallen. Zal de midweekse missen, volgend weekend er weer bij zijn.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Firmino, je grootste nachtmerrie is uitgekomen
ZEKER OMDAT AJAX VERLOREN HEEFTquote:Op zondag 24 februari 2019 19:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij lacht ook om kindjes met afgeblazen ledematen toch
Die doet het even niet meerquote:Op zondag 24 februari 2019 19:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
beste moffenquote:Op zondag 24 februari 2019 19:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan vieren we de omgekomen moffen.
Soms is mijn geheugen er ineens weer bij.quote:
Tot volgende week vriendquote:Op zondag 24 februari 2019 19:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hey fysioquote:Op zondag 24 februari 2019 19:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Lijkt mee te vallen. Zal de midweekse missen, volgend weekend er weer bij zijn.
Is gewoon een vraag, wist het niet zeker meer.quote:
Die laatste zinquote:Op zondag 24 februari 2019 19:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als het moet dan maar permanent trouwensquote:
Het gaat hem vooral om de inhoud van de verpakking.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is gewoon een vraag, wist het niet zeker meer.
Jaja, nu weten we het wel.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
1-1, ze speelden met een man minder en kwamen toch voor te staan
Hij vroeg eromquote:Op zondag 24 februari 2019 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jaja, nu weten we het wel.
Hoezo mafkees, jij blijft hierquote:Op zondag 24 februari 2019 19:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als het moet dan maar permanent trouwens
weet je hoe de Rotterdamse denker jou zou noemenquote:Op zondag 24 februari 2019 19:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
1-1, ze speelden met een man minder en kwamen toch voor te staan
Nee.quote:
ik zie het.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit is echt de slechtste grap van de dag. Zie je het naatje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |