Als dit een metafoor is, dan jaquote:Op zondag 24 februari 2019 19:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Warme kaas van een kaassoufle op je tong?
quote:Op zondag 24 februari 2019 19:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als dit een metafoor is, dan ja
Hoezo niet gvdquote:
Uiteraard niet, maar pas op met kritiek hierquote:Op zondag 24 februari 2019 19:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja lafjes en slaat ook weer nergens op
quote:
Want? :squote:
Happy fuck?quote:Op zondag 24 februari 2019 19:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is goed, die geeft happy endings dus hf
alleen op die enequote:Op zondag 24 februari 2019 19:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Uiteraard niet, maar pas op met kritiek hier
Lief dat je me probeert te behoeden voor een misstap.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Uiteraard niet, maar pas op met kritiek hier
Thanks bby, aan jou heb ik tenminste watquote:
Om even te benadrukken dat ik nu belangrijk ben. Sowieso elke tag staat er nu, dus de “hahaatjes” van HPLC is nu ook op mobiel zichtbaar.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:36 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Waarom staat er nou weer moderator naast jullie naampjes
Moderatorsquote:Op zondag 24 februari 2019 19:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Om even te benadrukken dat ik nu belangrijk ben.
heb je ook zo genoten van het Haagse kwartiertje?quote:Op zondag 24 februari 2019 19:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Om even te benadrukken dat ik nu belangrijk ben. Sowieso elke tag staat er nu, dus de “hahaatjes” van HPLC is nu ook op mobiel zichtbaar.
Leuk zeg voor mensen met een tag of een functie. Waar blijft de mijne, sufkut?quote:Op zondag 24 februari 2019 19:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Om even te benadrukken dat ik nu belangrijk ben. Sowieso elke tag staat er nu, dus de “hahaatjes” van HPLC is nu ook op mobiel zichtbaar.
Daar geniet iedere vrouw van.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
heb je ook zo genoten van het Haagse kwartiertje?
"Zure relnicht" kan ik vast wel voor je regelen als je dat wil?quote:Op zondag 24 februari 2019 19:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Leuk zeg voor mensen met een tag of een functie. Waar blijft de mijne, sufkut?
inb4 @murp die je tag sufkut geeftquote:Op zondag 24 februari 2019 19:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zeker maat. Wat waren onze Godenzonen weer goedquote:Op zondag 24 februari 2019 19:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
heb je ook zo genoten van het Haagse kwartiertje?
Lekker jezelf cumshots gevenquote:
Het kwark's minuutje danquote:Op zondag 24 februari 2019 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar geniet iedere vrouw van.
De term sufkutquote:Op zondag 24 februari 2019 19:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom moet het meteen zo homofoob zijn? Aber open maar weer een FB topic.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
"Zure relnicht" kan ik vast wel voor je regelen als je dat wil?
@murp geeft je anders vast wel het tagje sufkut jaquote:Op zondag 24 februari 2019 19:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom moet het meteen zo homofoob zijn? Aber open maar weer een FB topic.
Geflatteerde uitslagquote:Op zondag 24 februari 2019 19:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zeker maat. Wat waren onze Godenzonen weer goed
113quote:Op zondag 24 februari 2019 19:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
inb4 @:murp die je tag sufkut geeft
zelden zo gelachenquote:Op zondag 24 februari 2019 19:41 schreef Chloroform het volgende:
Je zou maar de tag 'winnaar onz verkiezingen' hebben, echt voor schut haha
Wordt toch afgedaan als een persoonlijke vetequote:Op zondag 24 februari 2019 19:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom moet het meteen zo homofoob zijn? Aber open maar weer een FB topic.
Snap ik want jij hebt geen humorquote:
omgomg, dat wil je echt niet, welke kneus heeft dat nou :$:$quote:Op zondag 24 februari 2019 19:41 schreef Chloroform het volgende:
Je zou maar de tag 'winnaar onz verkiezingen' hebben, echt voor schut haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |