Anderen liepen te sjouwen en te doen. Hij was koffieboer aan het spelen en zijn aandelen aan het bewaken.quote:
Dingen regelen / organiseren. Voorwaarden creëren is net zo goed werken.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jessie is overal maar heel even zogenaamd aan werk. Jessie praat veel maar werken nee hoor
quote:Op zondag 24 februari 2019 17:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kon ook al niet openen, hier kon ik wel om lachen .....![]()
[ afbeelding ]
Gerrit en Jessie spreken Tim aan - 24 februari 2019.
x72yytv
Ik had geen Lapo. Maar iets van Bijna tijd voor de afterpartyquote:Op zondag 24 februari 2019 17:40 schreef Soulraven het volgende:
Hij doer het weer. Laat maar weten wat de tt moet zijn. Ik heb geen creativiteit vandaag.
Nogmaals, dat is gewoon niet wat hij vanmorgen heeft gedaan.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Anderen liepen te sjouwen en te doen. Hij was koffieboer aan het spelen en zijn aandelen aan het bewaken.Maar, dat is niets nieuws hoor. Hij drukt zich altijd. Praat wel veel en hard en dan denk je dat hij hard aan het werk is, maar dat is meestal het hard praten over anderen dat ze niets doen of iets verkeerds hebben gedaan.....
Ben wel benieuwd wie er achterblijven voor de afterparty.
Sterker nog, ben benieuwd of het verhaal klopt, over de nieuwe, dat die al op het terrein is.
Je lult jezelf nogal vast. JIJ mailt naar de bewoners voor een product. Je vind iedereen die zich bemoeit met het programma een domme koe en te dom om te schijten. Alles is schuim en ga zo door.quote:
Tsja, druk doen en zich bemoeien met dingen waar hij zich niet mee moet bemoeien.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:40 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dingen regelen / organiseren. Voorwaarden creëren is net zo goed werken.
Vaak zelfs nog veel vermoeiender dan gewoon lekker timmeren
ik had laatste post. doe maar gewoon jessie praat meer als hij werkt ofzoquote:Op zondag 24 februari 2019 17:40 schreef Soulraven het volgende:
Hij doer het weer. Laat maar weten wat de tt moet zijn. Ik heb geen creativiteit vandaag.
En wat is daar mis mee dan?quote:Op zondag 24 februari 2019 17:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tsja, druk doen en zich bemoeien met dingen waar hij zich niet mee moet bemoeien.
Overal waar hij niet mee helpt, zal hij wel commentaar op hebben.
Zeg niet dat hij niets doet, maar hij drukt zich regelmatig en doet alleen dingen waarvan hij vindt dat het in ieder geval moet lopen.
Geloof er ook niks vanquote:Op zondag 24 februari 2019 17:44 schreef mazaru het volgende:
Er loopt iemand rond die beweert de nieuwe inwoner te zijn.
Jessie: Zonder zender lijkt me sterk.
Kan ook op de webshop. De markt klaarzetten is belangrijker. Hij loopt al dagen te klooien met die rotbonen. Ik lach me rot, terwijl ik een slok neem van mijn eigen koffie.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Nogmaals, dat is gewoon niet wat hij vanmorgen heeft gedaan.
En die koffiebonen zijn voor de verkoop op de markt.
Geloof er ook weinig van een bezoeker die denkt grappig te zijn gok ikquote:
Welnee en zo ja lekker boeiendquote:
Dat dus.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Geloof er ook weinig van een bezoeker die denkt grappig te zijn gok ik
Is prima, maar het moet gaan zoals hij wil en de overige uto's moeten naar zijn pijpen dansen.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:44 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee dan?
Is zelfs een van de weinige Utopianen die zich daar überhaupt druk om maakt.
Dat dingen lopen. Goed georganiseerd zijn. Geregeld zijn
Ja doeiquote:Op zondag 24 februari 2019 17:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kan ook op de webshop. De markt klaarzetten is belangrijker. Hij loopt al dagen te klooien met die rotbonen. Ik lach me rot, terwijl ik een slok neem van mijn eigen koffie.
Zag overigens vandaag dit. http://www.ibood.com/consumables-nl/nl/
ja adriaan moet brood bakken ... de ander zijn pakken ploterenquote:Op zondag 24 februari 2019 17:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Is prima, maar het moet gaan zoals hij wil en de overige uto's moeten naar zijn pijpen dansen.
quote:Op zondag 24 februari 2019 17:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik had laatste post. doe maar gewoon jessie praat meer als hij werkt ofzo
quote:Op zondag 24 februari 2019 17:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Dus als Jessie werkt, praat hij meer?
Prima zoquote:Op zondag 24 februari 2019 17:47 schreef mootie het volgende:
Lmao die TT
Nu staat er dat Jessie meer praat als hij aan het werk is![]()
Dat was vast niet de bedoeling.
Yepquote:Op zondag 24 februari 2019 17:46 schreef PoezeligDing het volgende:
wat is er nou weer?quote:
Klopt, en hij roepen dat hij voor de bakkerij heeft afgewassen. Zal wel veel zijn geweest. Eigen belang dus.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja adriaan moet brood bakken ... de ander zijn pakken ploteren
quote:Op zondag 24 februari 2019 17:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep
En aangezien hij veel praat zal hij wel ontzettend veel werken.
nee hoor praat meer als hij echt werktquote:Op zondag 24 februari 2019 17:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep
Oke geef eigen draai aan magquote:Op zondag 24 februari 2019 17:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep
Nee, hij praat en dan lijkt het alsof hij druk druk druk druk is.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:46 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op zondag 24 februari 2019 17:47 schreef mootie het volgende:
Lmao die TT
Het is wat je werken noemt natuurlijk.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Kun je nagaan hoe weinig hij werkelijk doet.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:47 schreef mootie het volgende:
Lmao die TT
Euh, nee dus.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe weinig hij werkelijk doet.
quote:Op zondag 24 februari 2019 17:47 schreef mootie het volgende:
Lmao die TT
t zal me zwaar zitten hoe de topic heet straks weer nieuwequote:
En het verandert niets aan de werkelijkheid. Drukt zichzelf, maar let constant op anderen of ze we actief zijn en niet praten of zitten.quote:
Vind ik wel.quote:
dat moest in de silo...een paar jodelfiguren, ik heb er verder niets van meegekregenquote:Op zondag 24 februari 2019 17:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
werd geen muziek gedraaid in utopia? dat is toch geen tirol feeling
Tot 18.00 uquote:Op zondag 24 februari 2019 17:53 schreef ThunderBitch het volgende:
De markt is tot 19:00 uur. Ben benieuwd of ze nog veel gaan verkopen.
Hebben ze ook niks van laten zien, gek genoeg.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat moest in de silo...een paar jodelfiguren, ik heb er verder niets van meegekregen
Straks toch nog een après ski iets?quote:Op zondag 24 februari 2019 17:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat moest in de silo...een paar jodelfiguren, ik heb er verder niets van meegekregen
dat is vandaag de Apres Ski Party?quote:Op zondag 24 februari 2019 17:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 februari 2019 17:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Straks toch nog een après ski iets?
quote:Op zondag 24 februari 2019 17:53 schreef ThunderBitch het volgende:
De markt is tot 19:00 uur. Ben benieuwd of ze nog veel gaan verkopen.
Ow. leuk, dan moeten ze gaan en gaan we feesten. Ik dacht zoiets gehoord te hebben, maar misschien was het een ander evenement, waar ze het over hadden.quote:
Er komt nog wel een afterparty. Misschien is dat de après ski zooi.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
is wel vaker toch? dan loopt er eentje met een gitaar rond en dan laten ze daar ook niets van zien. Geen idee waarom dat is.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Hebben ze ook niks van laten zien, gek genoeg.
Yepquote:Op zondag 24 februari 2019 17:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
achzo toch maar de erste keer nach en markt dat en party is
en hij had ook wel dat tiroler pakje aan kunnen trekken....quote:Op zondag 24 februari 2019 17:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Is prima, maar het moet gaan zoals hij wil en de overige uto's moeten naar zijn pijpen dansen.
Dan zal de afterparty toch 19.00 uur zijn. Ik weet het ook niet hoor. Ik aanschouw het maar een beetje.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:55 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
Hoe kan je dan om 6uur een afterparty houden......Niemand mocht meer naar boven van Hiske om die tijd en Shelley moest de bar mee helpen.....
quote:Op zondag 24 februari 2019 17:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is weer gezellig hier, tot de volgende keer waar weer dan ....
Het ziet er maar droevig uit die marktquote:Op zondag 24 februari 2019 17:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
achzo toch maar de erste keer nach en markt dat en party is
quote:Op zondag 24 februari 2019 17:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tim eerder ook, nu niet meer.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:55 schreef freaky40 het volgende:
Lotus heeft tenminste handschoentjes aan.
Ja hij moet zijn spieren laten zien altijd die hij niet heeftquote:Op zondag 24 februari 2019 17:56 schreef Ranah het volgende:
nog steeds niemand die tim verteld heeft van zijn broek verkeerd om?![]()
tim met zijn ijdeltuiterij
Als Jessie dat niet wilt, dan doet hij dat niet.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:56 schreef Verida het volgende:
[..]
en hij had ook wel dat tiroler pakje aan kunnen trekken....
Hij vertelde dat hij aan het bulken isquote:Op zondag 24 februari 2019 17:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja hij moet zijn spieren laten zien altijd die hij niet heeft
👌👍quote:Op zondag 24 februari 2019 17:40 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dingen regelen / organiseren. Voorwaarden creëren is net zo goed werken.
Vaak zelfs nog veel vermoeiender dan gewoon lekker timmeren
Die heeft hij wel. Eerlijk is eerlijk.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja hij moet zijn spieren laten zien altijd die hij niet heeft
Aantal mensen die laatste shift kwamen en blijven voor afterparty.quote:
Dat zal deze Jessie fan dan ook wel door hebben..quote:Op zondag 24 februari 2019 18:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
En weer Jessie afzeiken tegen een Jessie fan.
quote:Op zondag 24 februari 2019 18:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
En weer Jessie afzeiken tegen een Jessie fan.
En hoe vond jij het gaan vandaag?quote:
Ik zou ook niet weten wie die TOP artiesten zijn...........het schuim kent ze vast.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:00 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Aantal mensen die laatste shift kwamen en blijven voor afterparty.
Zullen wel even wat willen eten om los te kunnen gaan op 'het feest' met met Marco Kraats en Feestbeest Jerick
(Totaal geen idee wie het zijn)
En weer begint hij over zichzelf, terwijl mevrouw het over het terrein heb en het klein vindt.....Tim weet het zo te draaien dat hij daar nog niet klaar is ook al komen de muren op hem af.....Hij heeft Franny en nog een paar maatjes, maar er zijn er bij die niet puur zijn,quote:Op zondag 24 februari 2019 18:00 schreef freaky40 het volgende:
Tim weer aan het ja-knikken![]()
wat een ware narcist betaamd...
Die smacht naar Johan.quote:
Ik hoor lotus zingen.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:01 schreef Sambalbaai het volgende:
Een wachtrij bij de hamburgers, waar Lotus en Tim staan.![]()
Wel raar, van de patat hebben we volgens mij niks gezien.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:01 schreef Sambalbaai het volgende:
Een wachtrij bij de hamburgers, waar Lotus en Tim staan.![]()
Voor bijna geen publiek.quote:
Die ging ook best goed. Die stonden ernaast ik denk dat de camera dat niet opgevangen heeftquote:Op zondag 24 februari 2019 18:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel raar, van de patat hebben we volgens mij niks gezien.
Ook helemaal niets van gezien.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zou een COSser kunnen zijn.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:03 schreef mazaru het volgende:
Er kwam een mevrouw naar Mylene toe en die zei 'Ik heb een hele sterke mening. Ik vind eigenlijk niemand leuk hier, alleen Merel."
quote:
Ik zag wel Brandon patat bakken, maar niet of daar mensen stonden.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:02 schreef mootie het volgende:
[..]
stond toch gewoon naast de hamburgers ?quote:Op zondag 24 februari 2019 18:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb een capje geplaatst van een bezoeker die friet aan het eten was.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ook helemaal niets van gezien.
Niet ik .quote:
quote:Op zondag 24 februari 2019 18:03 schreef mazaru het volgende:
Er kwam een mevrouw naar Mylene toe en die zei 'Ik heb een hele sterke mening. Ik vind eigenlijk niemand leuk hier, alleen Merel."
johan met baardquote:
Kan ook met een dartpijl.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:04 schreef Charmian het volgende:
ah lotusgekweel...waar is m'n scheermesje
Jawel, zag hem bij de frituur staan, en de damp kwam van de frituur af, maar niet zien verkopen.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik zag wel Brandon patat bakken, maar niet of daar mensen stonden.
ja, dat liep gewoon goed hoor. Erik bakte ze bruin.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:05 schreef Verida het volgende:
[..]
stond toch gewoon naast de hamburgers ?
Maar de nadruk qua beelden lag op de burgers.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:05 schreef Verida het volgende:
[..]
stond toch gewoon naast de hamburgers ?
Wat een kwelling moet het dan zijn om Utopia te kijken voor haar als ze alleen Merel leuk vind...quote:Op zondag 24 februari 2019 18:03 schreef mazaru het volgende:
quote:Op zondag 24 februari 2019 18:05 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik heb een capje geplaatst van een bezoeker die friet aan het eten was.
Ik zie het ook niet als je daar op die markt erover gaat zeiken.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:06 schreef Bestweldonker het volgende:
Er staat een oma te klagen bij Cris over haar kleinkinders, die zien niet wat voor lieve oma ze eigenlijk is.....
Echt wel er stonden rijen met mensen.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jawel, zag hem bij de frituur staan, en de damp kwam van de frituur af, maar niet zien verkopen.
Ik denk dat ze door veel te kijken het idee hebben dat ze de bewoners echt kennen.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet als je daar op die markt erover gaat zeiken.
waarschijnlijk omdat Tim daar stond. Na de afgelopen dagen is de regie waarschijnlijk nieuwsgierig geweest naar reactie van het schuim.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar de nadruk qua beelden lag op de burgers.
Die is hoet heet ie ook al weer allang weer vergetenquote:Op zondag 24 februari 2019 18:07 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk wat Lotus doet.
quote:Op zondag 24 februari 2019 18:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja, dat liep gewoon goed hoor. Erik bakte ze bruin.
Er zitten er een paar op de hurken. Moet ze die niet even lekker neertrappen wat ze al dagen roept?quote:
Ja dat is gelukt, maar er stonden best veel mensen voor de patatquote:Op zondag 24 februari 2019 18:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat Tim daar stond. Na de afgelopen dagen is de regie waarschijnlijk nieuwsgierig geweest naar reactie van het schuim.
Zou ik ook doen.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:09 schreef MacDeMarco het volgende:
Caravan verboden terrein? Toch maar even door het raam loeren.![]()
[ link | afbeelding ]
Dan nog.....echt dit soort gezeik op dat moment.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze door veel te kijken het idee hebben dat ze de bewoners echt kennen.
Ik wacht op het capje van Hiske met zakken vol kleding.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:09 schreef Zeyina het volgende:
Jessie stuurt Hiske naar standhouders die niet betaald hebben.
En terecht, want Hiske zou dat anders nooit gedaan hebben en dan moeten ze maar weer hopen dat ze het geld krijgen
Ze zouden ze ook vooruit laten betalen en dat ze minimaal een week van te voren af moeten melden als ze niet kunnen.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:09 schreef Zeyina het volgende:
Jessie stuurt Hiske naar standhouders die niet betaald hebben.
En terecht, want Hiske zou dat anders nooit gedaan hebben en dan moeten ze maar weer hopen dat ze het geld krijgen
op de achtergrond was dat goed te zien, ik zag een boel bruine bakjes voorbij gaan terwijl tim een beetje in de uien stond te roeren.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is gelukt, maar er stonden best veel mensen voor de patat
Kan best wezen. Hamburgers zijn steeds in beeld geweest, toen ik keek. Ik zeg niet dat er geen patat verkocht is hoor. Heb alleen weinig beelden van gezien.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt wel er stonden rijen met mensen.
Heb jij al betaald bij Jens?quote:Op zondag 24 februari 2019 18:09 schreef Bestweldonker het volgende:
Hiske gaat de standhouders langs voor de financiën en de rest.
en hoeveel moet ze er nog langs?quote:Op zondag 24 februari 2019 18:11 schreef Zeyina het volgende:
Hiske tegen standhouders: Heb je al betaald?
Standhouder: Weet ik niet![]()
Mens kan echt niks goed doen he. Neem dan de lijst mee wie wel en niet betaald heeft
I believe in miraclesquote:Op zondag 24 februari 2019 18:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zou ik ook doen.
En Jessie wat influisteren.
quote:Op zondag 24 februari 2019 18:12 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Heb jij al betaald bij Jens?
Man: weet ik niet.
Dat moet hij weten, dom mokkel.
gerrit heeft geen spraak met Shelly zegt hij tegen een bezoeker.
Ja. Daar is dus niet achter aan gegaan. Toen zei Merel nog. Dan moet je de algemene voorwaarden aanpassen, want nu staat betalen een week van te voren, maar als ze het niet doen gebeurt er dus niks meequote:Op zondag 24 februari 2019 18:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze zouden ze ook vooruit laten betalen en dat ze minimaal een week van te voren af moeten melden als ze niet kunnen.
komt misschien door de cameraopstelling. Je zag voor in beeld die grote pan en daarnaast iets lager stond de frituurpanquote:Op zondag 24 februari 2019 18:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kan best wezen. Hamburgers zijn steeds in beeld geweest, toen ik keek. Ik zeg niet dat er geen patat verkocht is hoor. Heb alleen weinig beelden van gezien.
quote:Op zondag 24 februari 2019 18:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
I believe in miracles
Where're you from
You sexy thing,
horen vanzelf de opbrengt vd frietquote:Op zondag 24 februari 2019 18:13 schreef Verida het volgende:
[..]
komt misschien door de cameraopstelling. Je zag voor in beeld die grote pan en daarnaast iets lager stond de frituurpan
en inderdaad bruine zakjes, geen plastic bakjes.
Allemaal. Behalve degene die al weg zijnquote:
En contracten opsturen en sowieso contacten. Er waren klachten dat mensen geen mail hadden gehad.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze zouden ze ook vooruit laten betalen en dat ze minimaal een week van te voren af moeten melden als ze niet kunnen.
Lekker verwarrend ook.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:12 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Daar is dus niet achter aan gegaan. Toen zei Merel nog. Dan moet je de algemene voorwaarden aanpassen, want nu staat betalen een week van te voren, maar als ze het niet doen gebeurt er dus niks mee
Volgens mij krijgen de standhouders betaald om daar te gaan staanquote:Op zondag 24 februari 2019 18:11 schreef Zeyina het volgende:
Hiske tegen standhouders: Heb je al betaald?
Standhouder: Weet ik niet![]()
Mens kan echt niks goed doen he. Neem dan de lijst mee wie wel en niet betaald heeft
quote:
Heb je nog niet goed geluisterd naar die van Jessie. Ook heftig hoor.quote:
ik verstaa daar altijd " i believe in Merkelquote:Op zondag 24 februari 2019 18:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
I believe in miracles
Where're you from
You sexy thing,
Dat dacht ik al.quote:
Ja idd, en sommigen hadden wel mail maar dat wist Jens toen niet.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En contracten opsturen en sowieso contacten. Er waren klachten dat mensen geen mail hadden gehad.
Nee hoor. Ze moeten 75 euro betalen voor standplaatsquote:Op zondag 24 februari 2019 18:14 schreef Inca het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen de standhouders betaald om daar te gaan staan
Je hoort toch gewoon een administratie bij te houden van wie wel en niet betaald heeft...quote:Op zondag 24 februari 2019 18:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat vieze dingquote:Op zondag 24 februari 2019 18:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ergerlijk.
Verbaast me dat 'ie nog niet op de websjop staat.
Ik neem aan dat hij bedoeld geen gesprekken.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2019 18:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik verstaa daar altijd " i believe in Merkel
Ja dat idd.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:15 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Je hoort toch gewoon een administratie bij te houden van wie wel en niet betaald heeft...
Wat enorm zonde toch allemaal.
Als ze allemaal eens wat harder hun best zouden doen
Op de manier hoe deze groep te werk gaat is werkelijk om te kotsen
Neplach, continue en altijd! Maar wat verwacht je van een nepventje!quote:Op zondag 24 februari 2019 18:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb je nog niet goed geluisterd naar die van Jessie. Ook heftig hoor.
Ze moeten daar geen stier laten komen, die gaat gelijk op dat wijf af. Dat ding zit echt vastgekleefd op haar hoofd. Past ook totaal niet bij het thema van de markt.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ergerlijk.
Verbaast me dat 'ie nog niet op de websjop staat.
Dan zijn ze gek vrije zondag op offeren om daar te gaan staanquote:Op zondag 24 februari 2019 18:15 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze moeten 75 euro betalen voor standplaats
quote:Op zondag 24 februari 2019 18:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik verstaa daar altijd " i believe in Merkel
Pffff,daar heeft Hiske toch helemaal geen tijd voor.quote:
Ik vraag me af of ze een excuus hebben omdat bij de FEBO neer te leggen of dat ze zelf zo laks zijn en het negerenquote:Op zondag 24 februari 2019 18:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja idd, en sommigen hadden wel mail maar dat wist Jens toen niet.
Wat een chaos.
quote:Op zondag 24 februari 2019 18:16 schreef Inca het volgende:
[..]
Dan zijn ze gek vrije zondag op offeren om daar te gaan staan
Oh, dacht dat je autocorrect het had verdraaid.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:15 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij bedoeld geen gesprekken.![]()
Merel en Gerrit weer samen over het sjoemelen. Dan geven we hem 20 euro en dan 15 voor ieder van ons.
Soort zoekt soort in Utopia.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:17 schreef DKUp het volgende:
Een hoog tokkie-gehalte bij de rookcel.....
Is al genoeg ter sprake geweestquote:Op zondag 24 februari 2019 18:17 schreef Sambalbaai het volgende:
Goh, niemand hoort of ziet het gesjoemel van Gerrit en Merel?
Ze zingt en speelt leuk.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zitten er een paar op de hurken. Moet ze die niet even lekker neertrappen wat ze al dagen roept?
Heb je nog niet goed geluisterd naar die van Hiske. Ook heftig hoor. 😁quote:Op zondag 24 februari 2019 18:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb je nog niet goed geluisterd naar die van Jessie. Ook heftig hoor.
Je schoonzoon zijn benen breken en iemand in het gezicht tuffen is in de cos heel normaalquote:Op zondag 24 februari 2019 18:18 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Soort zoekt soort in Utopia.
quote:Op zondag 24 februari 2019 18:19 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Heb je nog niet goed geluisterd naar die van Hiske. Ook heftig hoor. 😁
Ik heb Hiske als bewoner gekozen.
Of is dit geen wedstrijdje om in elk bericht dat je post, telkens dezelfde bewoner te benoemen?
ja vanmiddag ook alquote:Op zondag 24 februari 2019 18:17 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie, Lotus en schuimpje(marktman blijkbaar) klopt!quote:Op zondag 24 februari 2019 18:18 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Soort zoekt soort in Utopia.
[..]
Of is dit geen wedstrijdje om in elk bericht dat je post, telkens dezelfde bewoner te benoemen?
waarom mag ze toch posten is on streamquote:
[..]
quote:Op zondag 24 februari 2019 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Je schoonzoon zijn benen breken en iemand in het gezicht tuffen is in de cos heel normaal
Nog steeds niet geregeld door Hiske dus.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Lief van 'm, alsof je overvaller aan je vraagt of je ook nog kleingeld hebt.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:16 schreef ThunderBitch het volgende:
Jessie vraagt aan Lotus of ze verdrietig is.
Nou nee dat is gezegdquote:Op zondag 24 februari 2019 18:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Trek ff lekker uit zijn verband.
quote:Op zondag 24 februari 2019 18:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Pffff,daar heeft Hiske toch helemaal geen tijd voor.
Mes in de rug steken,had je die al gelezen? Mag ook.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Je schoonzoon zijn benen breken en iemand in het gezicht tuffen is in de cos heel normaal
verkeerde utopiaanquote:
Zeg ik dan dat dat niet mag. Ik geef aan dat het al bekend isquote:Op zondag 24 februari 2019 18:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
waarom mag ze toch posten is on stream
Nope, na al die maanden nog geen contracten en facturen gemaakt.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:20 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Nog steeds niet geregeld door Hiske dus.
Ook primaquote:Op zondag 24 februari 2019 18:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mes in de rug steken,had je die al gelezen? Mag ook.
Ik vermoed het laatste.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze een excuus hebben omdat bij de FEBO neer te leggen of dat ze zelf zo laks zijn en het negeren
Zeer vreemd ookquote:Op zondag 24 februari 2019 18:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mes in de rug steken,had je die al gelezen? Mag ook.
Hij klonk een beetje bezopen.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:21 schreef mazaru het volgende:
Marktkraamman fluistert Jessie in dat hij zijn spul voor 15 euro inkoopt en voor 35 euro verkoopt. Hij had er aardig wat verkocht vandaag.
[ afbeelding ]
Dat zegt mijn coke dealer ook.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:21 schreef mazaru het volgende:
Marktkraamman fluistert Jessie in dat hij zijn spul voor 15 euro inkoopt en voor 35 euro verkoopt. Hij had er aardig wat verkocht vandaag.
[ afbeelding ]
Hoge bomen he? Dat zeggen ze toch? Kan er ook niet aan doen hoor, Schrijf wat ik zie, hoor, denk. Jij mag over iemand anders. Deal?quote:Op zondag 24 februari 2019 18:19 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Laks dus dat vermoeden heb ik ook. Dat mails niet doorkomen is een hoaxquote:Op zondag 24 februari 2019 18:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vermoed het laatste.
Ik heb niet het idee dat het ze nou heel veel boeit wat klanten erover denken.
Onze grote koffiebrandert.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:16 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Neplach, continue en altijd! Maar wat verwacht je van een nepventje!
goedkope cokedealer.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat zegt mijn coke dealer ook.
Ik wilde het een keer netjes houdenquote:Op zondag 24 februari 2019 18:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een beetje? Hij klonk strontlazerus
Dat vroeg ik mij ook af. Het klonk wel een beetje zo.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Is die vent bezopen die bij Jessie staat of zwakzinnig?
Dat is toch altijd zo anders verdient die er niks opquote:Op zondag 24 februari 2019 18:21 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
"Douwe Jessie". Kan hij als naam gebruiken.quote:
Nee, ik doe er niet aan mee.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoge bomen he? Dat zeggen ze toch? Kan er ook niet aan doen hoor, Schrijf wat ik zie, hoor, denk. Jij mag over iemand anders. Deal?
Jessie drinkt geen druppel.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een beetje? Hij klonk strontlazerus
Gezien maar wordt niet geloofdquote:Op zondag 24 februari 2019 18:17 schreef Sambalbaai het volgende:
quote:Op zondag 24 februari 2019 18:19 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel: waar is het geld. O, het kistje, ik heb het verstopt. Hoeveel doen we?
alle lingerie verkochtquote:
Kan een keer per ongeluk gebeuren misschien fanmail en zo word er wel tussenweg gehaald.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Laks dus dat vermoeden heb ik ook. Dat mails niet doorkomen is een hoax
Bijna alles is een hoax. Ook de finance.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Laks dus dat vermoeden heb ik ook. Dat mails niet doorkomen is een hoax
Daar was ik ook benieuwd naar, kreeg het niet mee. Hij wilde dat zo en dan elke maand een updaten.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat krijgt Jessie in consignatie?
Snap niet dat zij daar mee wegkomt.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nope, na al die maanden nog geen contracten en facturen gemaakt.
Komt bijna overal mee weg raar maar waarquote:Op zondag 24 februari 2019 18:28 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Snap niet dat zij daar mee wegkomt.
Ik denk cynischquote:
Sja.....quote:Op zondag 24 februari 2019 18:28 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Snap niet dat zij daar mee wegkomt.
Verkoopt zeker die witte truien.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:21 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
'Het vergeten kind' vergetenquote:Op zondag 24 februari 2019 18:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daar was ik ook benieuwd naar, kreeg het niet mee. Hij wilde dat zo en dan elke maand een updaten.
Een man vraagt iets over het vergeten kind. Jessie: we hebben iets met het vergeten kind, wat weet ik niet, dat moet je aan Hike vragen. Wel een mooie organisatie.
2 super succesvolle zakenmannen met elkaar aan de praat, soort zoekt soort.quote:
Er was vanmiddag een moeder en dochter, die wilde een kopen. De dochter.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die ook nog heel lang blijven hangen.
Is ook niet raar,ze heeft de meest gekke maten.75 H bijv.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die ook nog heel lang blijven hangen.
Hahahahahaquote:Op zondag 24 februari 2019 18:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
"Douwe Jessie". Kan hij als naam gebruiken.
Doe jij je ding, dan doe ik mijn ding. Over obsessief gesproken.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:25 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Nee, ik doe er niet aan mee.
Kijk liever naar het gehele plaatje, dus alle bewoners ipv me obsessief op 1 richten.
Goeie. En origineel.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:30 schreef MacDeMarco het volgende:
In plaats van een markt kunnen ze gewoon het evenement 'roken bij de telefooncel' houden. Genoeg animo zo te zien. Scheelt ook veel in de voorbereiding.
Oquote:Op zondag 24 februari 2019 18:30 schreef DKUp het volgende:
Tranny is weggaan omdat ze niet kan hoofdrekenen
Is dat een rare maat?quote:Op zondag 24 februari 2019 18:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is ook niet raar,ze heeft de meest gekke maten.75 H bijv.
Ik snap niet dat ze overal kleine zakjapannertjes hebben liggen.quote:
Dat gaat lekker.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:30 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Er was vanmiddag een moeder en dochter, die wilde een kopen. De dochter.
Welke maat? vraagt Shelley
Meisje antwoord met de maat
Shelly: Ohh die heb ik nu net niet
Komt straks zeker nog welquote:Op zondag 24 februari 2019 18:32 schreef DKUp het volgende:
Hopelijk spreekt Jessie dat domme wicht aan
quote:Op zondag 24 februari 2019 18:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
O
M
G
Ach, iets langer in mijn hoofd en ik verbaas me ook niet.
Dan maar 1 lul + 1 lul = is 2 lullen, Tranny.
Weer wat achterover gedrukt volgens goed utopiaans gebruikquote:Op zondag 24 februari 2019 18:25 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel: hehehehe Ger, we hebben het weer verdiend vandaag.
En wat extra geld in de pocket. Topdag.
Zo zou ze het wel kunnen leren.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
O
M
G
Ach, iets langer in mijn hoofd en ik verbaas me ook niet.
Dan maar 1 lul + 1 lul = is 2 lullen, Tranny.
flinke tetten op een klein/smal lijfje.quote:
After Eden was het toch?quote:
Als ze niet kan hoofdrekenen zou dat toch al bekend moeten zijn?quote:Op zondag 24 februari 2019 18:32 schreef DKUp het volgende:
Hopelijk spreekt Jessie dat domme wicht aan
Ze zei het tegen Jens.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:33 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Als ze niet kan hoofdrekenen zou dat toch al bekend moeten zijn?
PD haar maat.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
flinke tetten op een klein/smal lijfje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |