Ja dat is gelukt, maar er stonden best veel mensen voor de patatquote:Op zondag 24 februari 2019 18:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat Tim daar stond. Na de afgelopen dagen is de regie waarschijnlijk nieuwsgierig geweest naar reactie van het schuim.
Zou ik ook doen.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:09 schreef MacDeMarco het volgende:
Caravan verboden terrein? Toch maar even door het raam loeren.![]()
[ link | afbeelding ]
Dan nog.....echt dit soort gezeik op dat moment.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze door veel te kijken het idee hebben dat ze de bewoners echt kennen.
Ik wacht op het capje van Hiske met zakken vol kleding.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:09 schreef Zeyina het volgende:
Jessie stuurt Hiske naar standhouders die niet betaald hebben.
En terecht, want Hiske zou dat anders nooit gedaan hebben en dan moeten ze maar weer hopen dat ze het geld krijgen
Ze zouden ze ook vooruit laten betalen en dat ze minimaal een week van te voren af moeten melden als ze niet kunnen.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:09 schreef Zeyina het volgende:
Jessie stuurt Hiske naar standhouders die niet betaald hebben.
En terecht, want Hiske zou dat anders nooit gedaan hebben en dan moeten ze maar weer hopen dat ze het geld krijgen
op de achtergrond was dat goed te zien, ik zag een boel bruine bakjes voorbij gaan terwijl tim een beetje in de uien stond te roeren.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is gelukt, maar er stonden best veel mensen voor de patat
Kan best wezen. Hamburgers zijn steeds in beeld geweest, toen ik keek. Ik zeg niet dat er geen patat verkocht is hoor. Heb alleen weinig beelden van gezien.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt wel er stonden rijen met mensen.
Heb jij al betaald bij Jens?quote:Op zondag 24 februari 2019 18:09 schreef Bestweldonker het volgende:
Hiske gaat de standhouders langs voor de financiën en de rest.
en hoeveel moet ze er nog langs?quote:Op zondag 24 februari 2019 18:11 schreef Zeyina het volgende:
Hiske tegen standhouders: Heb je al betaald?
Standhouder: Weet ik niet![]()
Mens kan echt niks goed doen he. Neem dan de lijst mee wie wel en niet betaald heeft
I believe in miraclesquote:Op zondag 24 februari 2019 18:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zou ik ook doen.
En Jessie wat influisteren.
quote:Op zondag 24 februari 2019 18:12 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Heb jij al betaald bij Jens?
Man: weet ik niet.
Dat moet hij weten, dom mokkel.
gerrit heeft geen spraak met Shelly zegt hij tegen een bezoeker.
Ja. Daar is dus niet achter aan gegaan. Toen zei Merel nog. Dan moet je de algemene voorwaarden aanpassen, want nu staat betalen een week van te voren, maar als ze het niet doen gebeurt er dus niks meequote:Op zondag 24 februari 2019 18:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze zouden ze ook vooruit laten betalen en dat ze minimaal een week van te voren af moeten melden als ze niet kunnen.
komt misschien door de cameraopstelling. Je zag voor in beeld die grote pan en daarnaast iets lager stond de frituurpanquote:Op zondag 24 februari 2019 18:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kan best wezen. Hamburgers zijn steeds in beeld geweest, toen ik keek. Ik zeg niet dat er geen patat verkocht is hoor. Heb alleen weinig beelden van gezien.
quote:Op zondag 24 februari 2019 18:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
I believe in miracles
Where're you from
You sexy thing,
horen vanzelf de opbrengt vd frietquote:Op zondag 24 februari 2019 18:13 schreef Verida het volgende:
[..]
komt misschien door de cameraopstelling. Je zag voor in beeld die grote pan en daarnaast iets lager stond de frituurpan
en inderdaad bruine zakjes, geen plastic bakjes.
Allemaal. Behalve degene die al weg zijnquote:
En contracten opsturen en sowieso contacten. Er waren klachten dat mensen geen mail hadden gehad.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze zouden ze ook vooruit laten betalen en dat ze minimaal een week van te voren af moeten melden als ze niet kunnen.
Lekker verwarrend ook.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:12 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Daar is dus niet achter aan gegaan. Toen zei Merel nog. Dan moet je de algemene voorwaarden aanpassen, want nu staat betalen een week van te voren, maar als ze het niet doen gebeurt er dus niks mee
Volgens mij krijgen de standhouders betaald om daar te gaan staanquote:Op zondag 24 februari 2019 18:11 schreef Zeyina het volgende:
Hiske tegen standhouders: Heb je al betaald?
Standhouder: Weet ik niet![]()
Mens kan echt niks goed doen he. Neem dan de lijst mee wie wel en niet betaald heeft
quote:
Heb je nog niet goed geluisterd naar die van Jessie. Ook heftig hoor.quote:
ik verstaa daar altijd " i believe in Merkelquote:Op zondag 24 februari 2019 18:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
I believe in miracles
Where're you from
You sexy thing,
Dat dacht ik al.quote:
Ja idd, en sommigen hadden wel mail maar dat wist Jens toen niet.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En contracten opsturen en sowieso contacten. Er waren klachten dat mensen geen mail hadden gehad.
Nee hoor. Ze moeten 75 euro betalen voor standplaatsquote:Op zondag 24 februari 2019 18:14 schreef Inca het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen de standhouders betaald om daar te gaan staan
Je hoort toch gewoon een administratie bij te houden van wie wel en niet betaald heeft...quote:Op zondag 24 februari 2019 18:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat vieze dingquote:Op zondag 24 februari 2019 18:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ergerlijk.
Verbaast me dat 'ie nog niet op de websjop staat.
Ik neem aan dat hij bedoeld geen gesprekken.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2019 18:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik verstaa daar altijd " i believe in Merkel
Ja dat idd.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:15 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Je hoort toch gewoon een administratie bij te houden van wie wel en niet betaald heeft...
Wat enorm zonde toch allemaal.
Als ze allemaal eens wat harder hun best zouden doen
Op de manier hoe deze groep te werk gaat is werkelijk om te kotsen
Neplach, continue en altijd! Maar wat verwacht je van een nepventje!quote:Op zondag 24 februari 2019 18:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb je nog niet goed geluisterd naar die van Jessie. Ook heftig hoor.
Ze moeten daar geen stier laten komen, die gaat gelijk op dat wijf af. Dat ding zit echt vastgekleefd op haar hoofd. Past ook totaal niet bij het thema van de markt.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ergerlijk.
Verbaast me dat 'ie nog niet op de websjop staat.
Dan zijn ze gek vrije zondag op offeren om daar te gaan staanquote:Op zondag 24 februari 2019 18:15 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze moeten 75 euro betalen voor standplaats
quote:Op zondag 24 februari 2019 18:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik verstaa daar altijd " i believe in Merkel
Pffff,daar heeft Hiske toch helemaal geen tijd voor.quote:
Ik vraag me af of ze een excuus hebben omdat bij de FEBO neer te leggen of dat ze zelf zo laks zijn en het negerenquote:Op zondag 24 februari 2019 18:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja idd, en sommigen hadden wel mail maar dat wist Jens toen niet.
Wat een chaos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |