Ja dat is gelukt, maar er stonden best veel mensen voor de patatquote:Op zondag 24 februari 2019 18:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat Tim daar stond. Na de afgelopen dagen is de regie waarschijnlijk nieuwsgierig geweest naar reactie van het schuim.
Zou ik ook doen.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:09 schreef MacDeMarco het volgende:
Caravan verboden terrein? Toch maar even door het raam loeren.![]()
[ link | afbeelding ]
Dan nog.....echt dit soort gezeik op dat moment.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze door veel te kijken het idee hebben dat ze de bewoners echt kennen.
Ik wacht op het capje van Hiske met zakken vol kleding.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:09 schreef Zeyina het volgende:
Jessie stuurt Hiske naar standhouders die niet betaald hebben.
En terecht, want Hiske zou dat anders nooit gedaan hebben en dan moeten ze maar weer hopen dat ze het geld krijgen
Ze zouden ze ook vooruit laten betalen en dat ze minimaal een week van te voren af moeten melden als ze niet kunnen.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:09 schreef Zeyina het volgende:
Jessie stuurt Hiske naar standhouders die niet betaald hebben.
En terecht, want Hiske zou dat anders nooit gedaan hebben en dan moeten ze maar weer hopen dat ze het geld krijgen
op de achtergrond was dat goed te zien, ik zag een boel bruine bakjes voorbij gaan terwijl tim een beetje in de uien stond te roeren.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is gelukt, maar er stonden best veel mensen voor de patat
Kan best wezen. Hamburgers zijn steeds in beeld geweest, toen ik keek. Ik zeg niet dat er geen patat verkocht is hoor. Heb alleen weinig beelden van gezien.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt wel er stonden rijen met mensen.
Heb jij al betaald bij Jens?quote:Op zondag 24 februari 2019 18:09 schreef Bestweldonker het volgende:
Hiske gaat de standhouders langs voor de financiën en de rest.
en hoeveel moet ze er nog langs?quote:Op zondag 24 februari 2019 18:11 schreef Zeyina het volgende:
Hiske tegen standhouders: Heb je al betaald?
Standhouder: Weet ik niet![]()
Mens kan echt niks goed doen he. Neem dan de lijst mee wie wel en niet betaald heeft
I believe in miraclesquote:Op zondag 24 februari 2019 18:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zou ik ook doen.
En Jessie wat influisteren.
quote:Op zondag 24 februari 2019 18:12 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Heb jij al betaald bij Jens?
Man: weet ik niet.
Dat moet hij weten, dom mokkel.
gerrit heeft geen spraak met Shelly zegt hij tegen een bezoeker.
Ja. Daar is dus niet achter aan gegaan. Toen zei Merel nog. Dan moet je de algemene voorwaarden aanpassen, want nu staat betalen een week van te voren, maar als ze het niet doen gebeurt er dus niks meequote:Op zondag 24 februari 2019 18:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze zouden ze ook vooruit laten betalen en dat ze minimaal een week van te voren af moeten melden als ze niet kunnen.
komt misschien door de cameraopstelling. Je zag voor in beeld die grote pan en daarnaast iets lager stond de frituurpanquote:Op zondag 24 februari 2019 18:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kan best wezen. Hamburgers zijn steeds in beeld geweest, toen ik keek. Ik zeg niet dat er geen patat verkocht is hoor. Heb alleen weinig beelden van gezien.
quote:Op zondag 24 februari 2019 18:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
I believe in miracles
Where're you from
You sexy thing,
horen vanzelf de opbrengt vd frietquote:Op zondag 24 februari 2019 18:13 schreef Verida het volgende:
[..]
komt misschien door de cameraopstelling. Je zag voor in beeld die grote pan en daarnaast iets lager stond de frituurpan
en inderdaad bruine zakjes, geen plastic bakjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |