En het verandert niets aan de werkelijkheid. Drukt zichzelf, maar let constant op anderen of ze we actief zijn en niet praten of zitten.quote:
Vind ik wel.quote:
dat moest in de silo...een paar jodelfiguren, ik heb er verder niets van meegekregenquote:Op zondag 24 februari 2019 17:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
werd geen muziek gedraaid in utopia? dat is toch geen tirol feeling
Tot 18.00 uquote:Op zondag 24 februari 2019 17:53 schreef ThunderBitch het volgende:
De markt is tot 19:00 uur. Ben benieuwd of ze nog veel gaan verkopen.
Hebben ze ook niks van laten zien, gek genoeg.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat moest in de silo...een paar jodelfiguren, ik heb er verder niets van meegekregen
Straks toch nog een après ski iets?quote:Op zondag 24 februari 2019 17:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat moest in de silo...een paar jodelfiguren, ik heb er verder niets van meegekregen
dat is vandaag de Apres Ski Party?quote:Op zondag 24 februari 2019 17:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 februari 2019 17:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Straks toch nog een après ski iets?
quote:Op zondag 24 februari 2019 17:53 schreef ThunderBitch het volgende:
De markt is tot 19:00 uur. Ben benieuwd of ze nog veel gaan verkopen.
Ow. leuk, dan moeten ze gaan en gaan we feesten. Ik dacht zoiets gehoord te hebben, maar misschien was het een ander evenement, waar ze het over hadden.quote:
Er komt nog wel een afterparty. Misschien is dat de après ski zooi.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Straks toch nog een après ski iets?
is wel vaker toch? dan loopt er eentje met een gitaar rond en dan laten ze daar ook niets van zien. Geen idee waarom dat is.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Hebben ze ook niks van laten zien, gek genoeg.
Yepquote:Op zondag 24 februari 2019 17:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
achzo toch maar de erste keer nach en markt dat en party is
en hij had ook wel dat tiroler pakje aan kunnen trekken....quote:Op zondag 24 februari 2019 17:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Is prima, maar het moet gaan zoals hij wil en de overige uto's moeten naar zijn pijpen dansen.
Dan zal de afterparty toch 19.00 uur zijn. Ik weet het ook niet hoor. Ik aanschouw het maar een beetje.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:55 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
Hoe kan je dan om 6uur een afterparty houden......Niemand mocht meer naar boven van Hiske om die tijd en Shelley moest de bar mee helpen.....
quote:Op zondag 24 februari 2019 17:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is weer gezellig hier, tot de volgende keer waar weer dan ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |