"Douwe Jessie". Kan hij als naam gebruiken.quote:
Nee, ik doe er niet aan mee.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoge bomen he? Dat zeggen ze toch? Kan er ook niet aan doen hoor, Schrijf wat ik zie, hoor, denk. Jij mag over iemand anders. Deal?
Jessie drinkt geen druppel.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een beetje? Hij klonk strontlazerus
Gezien maar wordt niet geloofdquote:Op zondag 24 februari 2019 18:17 schreef Sambalbaai het volgende:
Goh, niemand hoort of ziet het gesjoemel van Gerrit en Merel?
quote:Op zondag 24 februari 2019 18:19 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel: waar is het geld. O, het kistje, ik heb het verstopt. Hoeveel doen we?
alle lingerie verkochtquote:
Kan een keer per ongeluk gebeuren misschien fanmail en zo word er wel tussenweg gehaald.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Laks dus dat vermoeden heb ik ook. Dat mails niet doorkomen is een hoax
Bijna alles is een hoax. Ook de finance.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Laks dus dat vermoeden heb ik ook. Dat mails niet doorkomen is een hoax
Daar was ik ook benieuwd naar, kreeg het niet mee. Hij wilde dat zo en dan elke maand een updaten.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat krijgt Jessie in consignatie?
Snap niet dat zij daar mee wegkomt.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nope, na al die maanden nog geen contracten en facturen gemaakt.
Komt bijna overal mee weg raar maar waarquote:Op zondag 24 februari 2019 18:28 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Snap niet dat zij daar mee wegkomt.
Ik denk cynischquote:
Sja.....quote:Op zondag 24 februari 2019 18:28 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Snap niet dat zij daar mee wegkomt.
Verkoopt zeker die witte truien.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:21 schreef mazaru het volgende:
Marktkraamman fluistert Jessie in dat hij zijn spul voor 15 euro inkoopt en voor 35 euro verkoopt. Hij had er aardig wat verkocht vandaag.
[ afbeelding ]
'Het vergeten kind' vergetenquote:Op zondag 24 februari 2019 18:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daar was ik ook benieuwd naar, kreeg het niet mee. Hij wilde dat zo en dan elke maand een updaten.
Een man vraagt iets over het vergeten kind. Jessie: we hebben iets met het vergeten kind, wat weet ik niet, dat moet je aan Hike vragen. Wel een mooie organisatie.
2 super succesvolle zakenmannen met elkaar aan de praat, soort zoekt soort.quote:
Er was vanmiddag een moeder en dochter, die wilde een kopen. De dochter.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die ook nog heel lang blijven hangen.
Is ook niet raar,ze heeft de meest gekke maten.75 H bijv.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die ook nog heel lang blijven hangen.
Hahahahahaquote:Op zondag 24 februari 2019 18:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
"Douwe Jessie". Kan hij als naam gebruiken.
Doe jij je ding, dan doe ik mijn ding. Over obsessief gesproken.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:25 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Nee, ik doe er niet aan mee.
Kijk liever naar het gehele plaatje, dus alle bewoners ipv me obsessief op 1 richten.
Goeie. En origineel.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:30 schreef MacDeMarco het volgende:
In plaats van een markt kunnen ze gewoon het evenement 'roken bij de telefooncel' houden. Genoeg animo zo te zien. Scheelt ook veel in de voorbereiding.
Oquote:Op zondag 24 februari 2019 18:30 schreef DKUp het volgende:
Tranny is weggaan omdat ze niet kan hoofdrekenen
Is dat een rare maat?quote:Op zondag 24 februari 2019 18:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is ook niet raar,ze heeft de meest gekke maten.75 H bijv.
Ik snap niet dat ze overal kleine zakjapannertjes hebben liggen.quote:
Dat gaat lekker.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:30 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Er was vanmiddag een moeder en dochter, die wilde een kopen. De dochter.
Welke maat? vraagt Shelley
Meisje antwoord met de maat
Shelly: Ohh die heb ik nu net niet
Komt straks zeker nog welquote:Op zondag 24 februari 2019 18:32 schreef DKUp het volgende:
Hopelijk spreekt Jessie dat domme wicht aan
quote:Op zondag 24 februari 2019 18:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
O
M
G
Ach, iets langer in mijn hoofd en ik verbaas me ook niet.
Dan maar 1 lul + 1 lul = is 2 lullen, Tranny.
Weer wat achterover gedrukt volgens goed utopiaans gebruikquote:Op zondag 24 februari 2019 18:25 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel: hehehehe Ger, we hebben het weer verdiend vandaag.
En wat extra geld in de pocket. Topdag.
Zo zou ze het wel kunnen leren.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
O
M
G
Ach, iets langer in mijn hoofd en ik verbaas me ook niet.
Dan maar 1 lul + 1 lul = is 2 lullen, Tranny.
flinke tetten op een klein/smal lijfje.quote:
After Eden was het toch?quote:
Als ze niet kan hoofdrekenen zou dat toch al bekend moeten zijn?quote:Op zondag 24 februari 2019 18:32 schreef DKUp het volgende:
Hopelijk spreekt Jessie dat domme wicht aan
Ze zei het tegen Jens.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:33 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Als ze niet kan hoofdrekenen zou dat toch al bekend moeten zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |