quote:Op zondag 24 februari 2019 18:16 schreef Inca het volgende:
[..]
Dan zijn ze gek vrije zondag op offeren om daar te gaan staan
Oh, dacht dat je autocorrect het had verdraaid.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:15 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij bedoeld geen gesprekken.![]()
Merel en Gerrit weer samen over het sjoemelen. Dan geven we hem 20 euro en dan 15 voor ieder van ons.
Soort zoekt soort in Utopia.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:17 schreef DKUp het volgende:
Een hoog tokkie-gehalte bij de rookcel.....
Is al genoeg ter sprake geweestquote:Op zondag 24 februari 2019 18:17 schreef Sambalbaai het volgende:
Goh, niemand hoort of ziet het gesjoemel van Gerrit en Merel?
Ze zingt en speelt leuk.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zitten er een paar op de hurken. Moet ze die niet even lekker neertrappen wat ze al dagen roept?
Heb je nog niet goed geluisterd naar die van Hiske. Ook heftig hoor. 😁quote:Op zondag 24 februari 2019 18:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb je nog niet goed geluisterd naar die van Jessie. Ook heftig hoor.
Je schoonzoon zijn benen breken en iemand in het gezicht tuffen is in de cos heel normaalquote:Op zondag 24 februari 2019 18:18 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Soort zoekt soort in Utopia.
quote:Op zondag 24 februari 2019 18:19 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Heb je nog niet goed geluisterd naar die van Hiske. Ook heftig hoor. 😁
Ik heb Hiske als bewoner gekozen.
Of is dit geen wedstrijdje om in elk bericht dat je post, telkens dezelfde bewoner te benoemen?
ja vanmiddag ook alquote:Op zondag 24 februari 2019 18:17 schreef Sambalbaai het volgende:
Goh, niemand hoort of ziet het gesjoemel van Gerrit en Merel?
Jessie, Lotus en schuimpje(marktman blijkbaar) klopt!quote:Op zondag 24 februari 2019 18:18 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Soort zoekt soort in Utopia.
[..]
Of is dit geen wedstrijdje om in elk bericht dat je post, telkens dezelfde bewoner te benoemen?
waarom mag ze toch posten is on streamquote:
[..]
quote:Op zondag 24 februari 2019 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Je schoonzoon zijn benen breken en iemand in het gezicht tuffen is in de cos heel normaal
Nog steeds niet geregeld door Hiske dus.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze zouden ze ook vooruit laten betalen en dat ze minimaal een week van te voren af moeten melden als ze niet kunnen.
Lief van 'm, alsof je overvaller aan je vraagt of je ook nog kleingeld hebt.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:16 schreef ThunderBitch het volgende:
Jessie vraagt aan Lotus of ze verdrietig is.
Nou nee dat is gezegdquote:Op zondag 24 februari 2019 18:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Trek ff lekker uit zijn verband.
quote:Op zondag 24 februari 2019 18:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Pffff,daar heeft Hiske toch helemaal geen tijd voor.
Mes in de rug steken,had je die al gelezen? Mag ook.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Je schoonzoon zijn benen breken en iemand in het gezicht tuffen is in de cos heel normaal
verkeerde utopiaanquote:
Zeg ik dan dat dat niet mag. Ik geef aan dat het al bekend isquote:Op zondag 24 februari 2019 18:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
waarom mag ze toch posten is on stream
Nope, na al die maanden nog geen contracten en facturen gemaakt.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:20 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Nog steeds niet geregeld door Hiske dus.
Ook primaquote:Op zondag 24 februari 2019 18:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mes in de rug steken,had je die al gelezen? Mag ook.
Ik vermoed het laatste.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze een excuus hebben omdat bij de FEBO neer te leggen of dat ze zelf zo laks zijn en het negeren
Zeer vreemd ookquote:Op zondag 24 februari 2019 18:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mes in de rug steken,had je die al gelezen? Mag ook.
Hij klonk een beetje bezopen.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:21 schreef mazaru het volgende:
Marktkraamman fluistert Jessie in dat hij zijn spul voor 15 euro inkoopt en voor 35 euro verkoopt. Hij had er aardig wat verkocht vandaag.
[ afbeelding ]
Dat zegt mijn coke dealer ook.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:21 schreef mazaru het volgende:
Marktkraamman fluistert Jessie in dat hij zijn spul voor 15 euro inkoopt en voor 35 euro verkoopt. Hij had er aardig wat verkocht vandaag.
[ afbeelding ]
Hoge bomen he? Dat zeggen ze toch? Kan er ook niet aan doen hoor, Schrijf wat ik zie, hoor, denk. Jij mag over iemand anders. Deal?quote:Op zondag 24 februari 2019 18:19 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Laks dus dat vermoeden heb ik ook. Dat mails niet doorkomen is een hoaxquote:Op zondag 24 februari 2019 18:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vermoed het laatste.
Ik heb niet het idee dat het ze nou heel veel boeit wat klanten erover denken.
Onze grote koffiebrandert.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:16 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Neplach, continue en altijd! Maar wat verwacht je van een nepventje!
goedkope cokedealer.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat zegt mijn coke dealer ook.
Ik wilde het een keer netjes houdenquote:Op zondag 24 februari 2019 18:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een beetje? Hij klonk strontlazerus
Dat vroeg ik mij ook af. Het klonk wel een beetje zo.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Is die vent bezopen die bij Jessie staat of zwakzinnig?
Dat is toch altijd zo anders verdient die er niks opquote:Op zondag 24 februari 2019 18:21 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |