Ik hoor lotus zingen.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:01 schreef Sambalbaai het volgende:
Een wachtrij bij de hamburgers, waar Lotus en Tim staan.![]()
Wel raar, van de patat hebben we volgens mij niks gezien.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:01 schreef Sambalbaai het volgende:
Een wachtrij bij de hamburgers, waar Lotus en Tim staan.![]()
Voor bijna geen publiek.quote:
Die ging ook best goed. Die stonden ernaast ik denk dat de camera dat niet opgevangen heeftquote:Op zondag 24 februari 2019 18:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel raar, van de patat hebben we volgens mij niks gezien.
Ook helemaal niets van gezien.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zou een COSser kunnen zijn.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:03 schreef mazaru het volgende:
Er kwam een mevrouw naar Mylene toe en die zei 'Ik heb een hele sterke mening. Ik vind eigenlijk niemand leuk hier, alleen Merel."
quote:
Ik zag wel Brandon patat bakken, maar niet of daar mensen stonden.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:02 schreef mootie het volgende:
[..]
stond toch gewoon naast de hamburgers ?quote:Op zondag 24 februari 2019 18:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb een capje geplaatst van een bezoeker die friet aan het eten was.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ook helemaal niets van gezien.
Niet ik .quote:
quote:Op zondag 24 februari 2019 18:03 schreef mazaru het volgende:
Er kwam een mevrouw naar Mylene toe en die zei 'Ik heb een hele sterke mening. Ik vind eigenlijk niemand leuk hier, alleen Merel."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |