ja normaal wel.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:21 schreef Moira. het volgende:
Als er nog 4 over zijn zitten ze meestal wel 100% op 1 iemand toch?
Ik had:quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mol: Sarah
Winnaar: Merel
Verliezer: Niels
Eruit: Sinan
Neequote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:23 schreef Nizno het volgende:
normaal was de vrijstelling toch dat als je er uit zou gaan je er in blijft en dus ook geen andere er uit gaat als jij het het slechtst maakt?
Nee.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:23 schreef Nizno het volgende:
normaal was de vrijstelling toch dat als je er uit zou gaan je er in blijft en dus ook geen andere er uit gaat als jij het het slechtst maakt?
Nee, de slechtste gaat er gewoon uitquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:23 schreef Nizno het volgende:
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:23 schreef PzKpfw het volgende:
Beter had hij die vrijstelling bewaard voor de finale zelf
Nee want met een vrijstelling hoef je die hele test niet te doen, dus weet je niet of je hem wel/niet het slechtste zou makenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:23 schreef Nizno het volgende:
maar de zwarte vrijstelling maakte de gewone ongeldigquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee want met een vrijstelling hoef je die hele test niet te doen, dus weet je niet of je hem wel/niet het slechtste zou maken
jawel, maar Sarah is de molquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:25 schreef Moira. het volgende:
Hmmmmmmm issie dan toch niet vol op Niels gegaan?
ftfyquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
jawel, maar Sarah Merel is de mol
Ja dat Sinan de enige was die op Niels leek te zitten en er nu toch uit ligt duidt misschien wel op dat 't hem toch niet is.quote:
Jup.quote:
Maar we weten niet op wie Sarah zat...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat Sinan de enige was die op Niels leek te zitten en er nu toch uit ligt duidt misschien wel op dat 't hem toch niet is.
merel is de molquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ze gaan nu vol op Niels promoten (ik voorspel ALLES EN IEDEREEN OP NIELS in MOLTALK), maar het is Sarah.
En ze is een slechte mol ook.
quote:
Ze vulde in aflevering 7 en 8 een vraag op Merel inquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar we weten niet op wie Sarah zat...
Mja Merel zat sowieso niet op Niels toch? Als Niels de mol was had Merel dan meer fouten moeten hebben gehad dan Sinan en had zij eruit moeten liggen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar we weten niet op wie Sarah zat...
das al het hele seizoen zn gimmicquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:27 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Mensen die dachten dat Sinan de mol was
Dat was nog de enige kans op een mooie set molacties ben ik bang.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:27 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Mensen die dachten dat Sinan de mol was
La Bambaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:29 schreef zoem het volgende:
De aflevering van volgende week ziet er gezellig uit met een muziekopdracht
oei dat gaat wel pijnlijk zijn als ze de mol isquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:30 schreef franklop het volgende:
Blijft extra zuur zo zat ik vorige week dus blijkbaar niet m'n punten in de app heb ingezet. Zit hele seizoen namelijk al volledig op Sarah
yupquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
oei dat gaat wel pijnlijk zijn als ze de mol is
potver nee toch.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:32 schreef Moira. het volgende:
Sja ik zit dan ook een beetje zo van zou het dan toch niet gewoon Sarah zijn
heb volgens mij ook iemand anders gelezen die nog extra had gecheckt en toch geen punten gekregen, misschien een glitch geweest ergens?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:32 schreef franklop het volgende:
[..]
yup
Wist eigenlijk 100% Zeker dat ik ze wel had ingezet, want 3 keer gecheckt. Maar zal wel scheel zijn geweest
Zou een heel slechte Milouska-rip off zijn. Milouska was geniaal.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:32 schreef Moira. het volgende:
Sja ik zit dan ook een beetje zo van zou het dan toch niet gewoon Sarah zijn
in geval van merel zou het hele slechte hints van de regie zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:33 schreef superniger het volgende:
Maar Sarah zou een heel slechte mol zijn.
ja ditquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
omfg wat is dit voor heiligschennis
[..]
okok
Wat is de definitie van een slechte Mol?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:33 schreef superniger het volgende:
Maar Sarah zou een heel slechte mol zijn.
zou kunnen.. Maar ja win of verlies er weinig meequote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
heb volgens mij ook iemand anders gelezen die nog extra had gecheckt en toch geen punten gekregen, misschien een glitch geweest ergens?
Heeft Sarah überhaupt wel een opleiding gevolgd?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sarah heeft de molopleiding niet gevolgd, dus die weet niet hoe ze moet mollen.
Ik moet deze week echt ff de afleveringen terug gaan kijkenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
vanaf aflevering 1 al. Geloof ik.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heeft Sarah überhaupt wel een opleiding gevolgd?
Oh nee? Moeten ze toch een eindtest doen?quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik moet deze week echt ff de afleveringen terug gaan kijken
Sinan en Sarah vulden allebei een vraag op Merel in. Merel noemde Sarah als verdachte.quote:
Dat is niet waar, hij noemt haar een verdachte (dit trucje hebben ze al eerder met de testen uitgevoerd).quote:
Hmm, dan blijf ik lekker nog steeds in m'n Nielstunnel zitten.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:36 schreef egoblokje het volgende:
[..]
Sinan en Sarah vulden allebei een vraag op Merel in. Merel noemde Sarah als verdachte.
Niels weten we momenteel niet
Waar je niks meer kunt inzetten.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:35 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Oh nee? Moeten ze toch een eindtest doen?
37 jaar, zou ik hem niet gevenquote:
Is rijkelijk vroeg voor een leesbril...quote:
Gewoon een verafbril maar hij is te ijdel om hem op te houden.quote:
ik zou ook een leesbril moeten als ik geen lenzen in had, dat al sinds mn 25e of eerder.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is rijkelijk vroeg voor een leesbril...
Niels kan de test in de finale beter maken dan Merel, dus je theorie klopt niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:00 schreef Sfeermaker het volgende:
Sarah is de mol.
Merel weet dat Niels het zeker niet is.
Geeft daarom Niels de vrijstelling en is tijdens de test volle bak op Sarah gegaan.
Merel weet dat ze de winnares is.
Toneelschool gevolgd in Maastricht.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:34 schreef essnhills het volgende:
Heeft Sarah überhaupt wel een opleiding gevolgd?
Streep mijn laatste regel door en vervang die voor "wilde perse de finale halen"quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:05 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Niels kan de test in de finale beter maken dan Merel, dus je theorie klopt niet.
Ik denk dat geen enkele kandidaat een potentiële vrijstelling laat lopen om zekerheid te krijgen of je goed zit. Zeker niet omdat je in de finale alsnog kunt verliezen, zoals Piperidine al zegtquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:00 schreef Sfeermaker het volgende:
Sarah is de mol.
Geeft daarom Niels de vrijstelling en is tijdens de test volle bak op Sarah gegaan.
Zou wel een geniale actie zijn van Merel.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:00 schreef Sfeermaker het volgende:
Sarah is de mol.
Ja, we weten ook niet op wie hij nou zit, omdat hij in aflevering 7 zei dat hij vol op Jamie zat en deze aflevering de test niet hoefde te maken.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:08 schreef Sfeermaker het volgende:
Maar niels zat zo te vissen. Volgens mij weet ie t nog steeds niet wie van de dames het is.
Sinan had het in de eerste minuut over 'zand in de machine strooien'. Heb je dus ook niets aanquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:10 schreef egoblokje het volgende:
[..]
Ja, we weten ook niet op wie hij nou zit, omdat hij in aflevering 7 zei dat hij vol op Jamie zat en deze aflevering de test niet hoefde te maken.
Even iets anders, heeft iemand de titel van de aflevering ''Met zand strooien'' ergens kunnen plaatsen? Het is weer zo'n titel waar je echt geen moer mee opschiet.
En Niels is de verliezer mocht blijken dat hij de mol niet is.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:55 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Ik weet 1 ding in ieder geval zeker: Merel is de mol niet.
Dat hoorde ik ook inderdaad. Ik dacht dat de titel iets te maken heeft met het spreekwoord ''zand in de motor strooien'' wat betekent dat je dingen tegenwerkt. Zou prima passen in dit programma en ook bij de tweede opdracht met de motorenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:11 schreef Djeez het volgende:
[..]
Sinan had het in de eerste minuut over 'zand in de machine strooien'. Heb je dus ook niets aan
Jawel, maar Chris snapte er niks meer van toen er na de V van vrouw nog een extra letter kwamquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:14 schreef Nizno het volgende:
Maar in moltalk dus niets over de leaderhint ?
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, maar Chris snapte er niks meer van toen er na de V van vrouw nog een extra letter kwam.
Ow, heb ik dat gemist....quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, maar Chris snapte er niks meer van toen er na de V van vrouw nog een extra letter kwam.
Als je het omdraait heb je 'Mol is IV'. In het Latijn is IV het getal 4 en Merel staat als 4e in de leader... verder kom ik nog niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:19 schreef egoblokje het volgende:
De mol is VI
Dan heb je nog de opdracht zelf (die alle andere shots vervangt) en 2 shots die geen opdrachten zijn (executie en joker)
Ik kan hier niks van maken. Het lijkt er echter niet op dat het een nephint is, aangezien Rik na de eerste opdracht nog specifiek ''hopelijk hebben jullie de Vuurproef doorstaan''. Er is dus wss niet gerotzooid met de opdrachtnamen.
Het zou ook 'de mol is 6' kunnen zijn, de 6e persoon die in beeld komt in de leader? Wie is dat?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:19 schreef egoblokje het volgende:
De mol is VI
Dan heb je nog de opdracht zelf (die alle andere shots vervangt) en 2 shots die geen opdrachten zijn (executie en joker)
Ik kan hier niks van maken. Het lijkt er echter niet op dat het een nephint is, aangezien Rik na de eerste opdracht nog specifiek ''hopelijk hebben jullie de Vuurproef doorstaan''. Er is dus wss niet gerotzooid met de opdrachtnamen.
Evi volgens mijquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het zou ook 'de mol is 6' kunnen zijn, de 6e persoon die in beeld komt in de leader? Wie is dat?
Eviquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het zou ook 'de mol is 6' kunnen zijn, de 6e persoon die in beeld komt in de leader? Wie is dat?
Oh of dat ja. Zou op zich een echte hint kunnen zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je het omdraait heb je 'Mol is IV'. In het Latijn is IV het getal 4 en Merel staat als 4e in de leader... verder kom ik nog niet.
Hier dacht ik ook ineens aan. Maar ik denk dat we nog één letter krijgen van de uiteindelijke opdracht die nu de hele leader bezet. Maar de enige letter die eigenlijk nog kan, is een I (1). Een V (5) kan niet omdat zoiets niet bestaat in het Romeinse schrift. (twee V’s) De X (10) is al te hoog, dan heb je al minimaal het getal 14 (XIV)quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je het omdraait heb je 'Mol is IV'. In het Latijn is IV het getal 4 en Merel staat als 4e in de leader... verder kom ik nog niet.
Las ik elders ook idd. Maar ook dat er nog ergens een gat zit in de tekst en dat er geen laatste woord is wat klopt daardoorquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:28 schreef egoblokje het volgende:
[..]
Hier dacht ik ook ineens aan. Maar ik denk dat we nog één letter krijgen van de uiteindelijke opdracht die nu de hele leader bezet. Maar de enige letter die eigenlijk nog kan, is een I (1). Een V (5) kan niet omdat dat zoiets niet bestaat in het Romeinse schrift. (twee V’s) De X (10) is al te hoog, dan heb je al minimaal het getal 14 (XIV)
Dus, het blijft bij IV of het wordt VII (7). Niels staat als 7e in de leader en Merel staat als 7e op de muurschildering.
Ja, dat heb ik ook al gecheckt. Geen van de finalisten heeft dat sterrenbeeldquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:33 schreef Butterflower het volgende:
Mol is VIS misschien?
Al sterrenbeeld
Virgo (Sarah) zag ik ook al voorbij komen. Maar lijkt ook niet te kloppenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:33 schreef Butterflower het volgende:
Mol is VIS misschien?
Al sterrenbeeld
Vissen hebben ze alle drie niet als sterrenbeeld. Niels is een steenbok, Merel en Sarah not sure. Maar die zijn in augustus/november geboren en vissen zit ergens rondom maart.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:33 schreef Butterflower het volgende:
Mol is VIS misschien?
Al sterrenbeeld
Ja, weet ik. Ben zelf visquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:35 schreef egoblokje het volgende:
[..]
Vissen hebben ze alle drie niet als sterrenbeeld. Niels is een steenbok, Merel en Sarah not sure. Maar die zijn in augustus/november geboren en vissen zit ergens rondom maart.
Vis is geen sterrenbeeld, het is Vissen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:33 schreef Butterflower het volgende:
Mol is VIS misschien?
Al sterrenbeeld
Die optie is heel onwaarschijnlijk. Merel zit namelijk op Sarah.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Niels is de mol en Merel wint......denk ik
Ja maar.....ik wil....al heb ik niks meer te willen dit seizoenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:58 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Die optie is heel onwaarschijnlijk. Merel zit namelijk op Sarah.
En vergeet niet dat we alleen van Merel (zeker) weten op wie ze de test heeft ingevuld. Zowel bij Sarah en Sinan is dat een beetje onduidelijk gebleven. Dat heeft uiteraard een reden.
True thatquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vis is geen sterrenbeeld, het is Vissen.
heel stiekem heeft Evi het schaduwspel gespeeld en steeds vooraf de spelletjes van de overblijvers aangepast. Door zo te zorgen dat ze zo weinig mogelijk geld binnen konden halen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:08 schreef Montagui het volgende:
MOL IS en dan hebben we nog een V en een I. Mis ik alleen nog de E voor EVI...
....maar da kan nie...
Als het Niels is, zou een R ook nog kunnen. Vir is Latijn voor man. Maar dat dat de hint is, lijkt me niet erg waarschijnlijkquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:28 schreef egoblokje het volgende:
[..]
Hier dacht ik ook ineens aan. Maar ik denk dat we nog één letter krijgen van de uiteindelijke opdracht die nu de hele leader bezet. Maar de enige letter die eigenlijk nog kan, is een I (1). Een V (5) kan niet omdat zoiets niet bestaat in het Romeinse schrift. (twee V’s) De X (10) is al te hoog, dan heb je al minimaal het getal 14 (XIV)
Dus, het blijft bij IV of het wordt VII (7). Niels staat als 7e in de leader en Merel staat als 7e op de muurschildering.
Dit ja. Behalve dat het een tegenhanger is. Maar Sinan was topquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:30 schreef Heufd het volgende:
Wie is de Mol is zo’n hysterisch programma af en toe, Sinan was een fijne tegenganger. Ik vond hem een leuke kandidaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Dat wilde ik ook zeggen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:33 schreef Butterflower het volgende:
Mol is VIS misschien?
Al sterrenbeeld
Mooie vent, ben hem echt gaan waarderen.quote:
Ik dacht dat ze wel een beetje geleerd zouden hebben van Klaas (met die kruizen). Het zouden niet echt leuke hints meer zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:28 schreef Kyran het volgende:
Die shitloads aan vogels,vogelgeluiden en opdrachten met bird eye views laten mij toch echt bij Merel blijven.
Suzan Visser, had vissers in beeld, Margriet strooide met bloemetjes...quote:Op zondag 24 februari 2019 10:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze wel een beetje geleerd zouden hebben van Klaas (met die kruizen). Het zouden niet echt leuke hints meer zijn.
Milouska strategie.quote:Op zondag 24 februari 2019 10:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze wel een beetje geleerd zouden hebben van Klaas (met die kruizen). Het zouden niet echt leuke hints meer zijn.
Al hoop ik wel dat Merel (of Niels) de Mol is. Sarah is zo irritant en dom. Zou ook echt een stomme Mol zijn met haar "ik kan dit niet en ik kan dat niet".
Dat is toch saai, bijna elk jaar?quote:Op zondag 24 februari 2019 10:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Suzan Visser, had vissers in beeld, Margriet strooide met bloemetjes...
klopt daarom stop ik met kijken als merel idd de mol is en de vogels een hint blijken.quote:
Maak je geen zorgen. Niels is de Mol. Volgend jaar kun je weer gewoon meedoen.quote:Op zondag 24 februari 2019 10:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt daarom stop ik met kijken als merel idd de mol is en de vogels een hint blijken.
Beetje wel ja. Daarom raad ik de mol ook nooit, omdat ik er niet aan wil dat dingen zo voor de hand liggend zijn. Ik heb de widm-redactie hoger zitten dan dat, en ben elk jaar opnieuw weer zo naïef om dat weer te geloven.quote:
Euhm, Chris had hier gewoon gelijk, dat die gasten daar over heen walsen doet daar niets aan af.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:19 schreef Nizno het volgende:
nouja Chris snapt wel meer niet bleek met die pinnetjes
klopt hij had ook gelijk.quote:Op zondag 24 februari 2019 11:52 schreef Dave het volgende:
[..]
Euhm, Chris had hier gewoon gelijk, dat die gasten daar over heen walsen doet daar niets aan af.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:58 schreef Nizno het volgende:
mijn god, Chris kon het niet verder uitleggen want snapte het zelf niet, ondanks dat hij wel gelijk had kon hij het niet goed verklaren.
Daardoor maak je het zo slecht uitgelegd.
Het leek of hij uitleg had gekregen om de uitleg verder te geven maar niet de klik had in zijn hoofd om het ook te snappen en daardoor de vervolgvragen niet kon behappen.quote:Op zondag 24 februari 2019 11:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Ah, je bedoelde het op dezelfde manier.
Vond Sarah daar nog met afstand het beste uitkomen. Ik zat totaal niet op Sinan, maar zijn reactie op die vraag......quote:Op zondag 24 februari 2019 11:42 schreef Faux. het volgende:
Wat vinden jullie van Sarah's reactie toen ze gevraagd werd of ze de Mol was en gelijk in de verdediging schoot met - mijns inziens - redelijk slecht acteerwerk?
Ik vond Sarah daar ook niet heel sterk bij die ondervraging van Niels.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:43 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Vond Sarah daar nog met afstand het beste uitkomen. Ik zat totaal niet op Sinan, maar zijn reactie op die vraag......![]()
En Niels heeft al eerder aangegeven niet op Sarah te zitten, sowieso zijn er al wat afvallers die duidelijk hebben gemaakt dat ze Sarah als mede kandidate zagen, dus of hij is als mol gewoon de kandidaat aan het spelen of gewoon voor de zekerheid aan iedereen vragen.
Voor mij zijn er twee scenarios die het meest logisch lijken. Maar alles hangt af van Sarah en de logica van haar beslissingen (daar heb je dus niet veel aan, lol).
Daar ben ik het wel mee eens. Tenzij Niels de mol toch blijkt te zijn en beide dames op hem zitten (dat zou echt briljante editing zijn).quote:Op zondag 24 februari 2019 14:21 schreef bianconeri het volgende:
Leuk dat je die 2 scenario's deelt :p
Zelf denk ik dat Sarah of mol of winnaar is.
Ik vind het niet eens een kwestie van editing. Ik snap eigenlijk niet waarom Sarah zo weinig verdacht is geweest altijd. Was de mol bij mij vanaf aflevering 1, en ik heb de mol nog nooit goed gehad (dus Sarah is het vast niet en het is dus verbazingwekkend dat ze de finale heeft gehaald).quote:Op zondag 24 februari 2019 14:33 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Daar ben ik het wel mee eens. Tenzij Niels de mol toch blijkt te zijn en beide dames op hem zitten (dat zou echt briljante editing zijn).
De kandidaten vertrouwen Sarah duidelijk, terwijl Merel toch meer verdacht eruit lijkt te komen als je tussen regels leest in de dagboeken (en interviews).
Dus voor de laatste test gaan ze waarschijnlijk:
Sarah op Merel
Merel op Sarah
Niels op Merel
En dan Niels als verliezer bekend maken aan het einde van de aflevering?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |