Jawel, maar Chris snapte er niks meer van toen er na de V van vrouw nog een extra letter kwamquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:14 schreef Nizno het volgende:
Maar in moltalk dus niets over de leaderhint ?
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, maar Chris snapte er niks meer van toen er na de V van vrouw nog een extra letter kwam.
Ow, heb ik dat gemist....quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, maar Chris snapte er niks meer van toen er na de V van vrouw nog een extra letter kwam.
Als je het omdraait heb je 'Mol is IV'. In het Latijn is IV het getal 4 en Merel staat als 4e in de leader... verder kom ik nog niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:19 schreef egoblokje het volgende:
De mol is VI
Dan heb je nog de opdracht zelf (die alle andere shots vervangt) en 2 shots die geen opdrachten zijn (executie en joker)
Ik kan hier niks van maken. Het lijkt er echter niet op dat het een nephint is, aangezien Rik na de eerste opdracht nog specifiek ''hopelijk hebben jullie de Vuurproef doorstaan''. Er is dus wss niet gerotzooid met de opdrachtnamen.
Het zou ook 'de mol is 6' kunnen zijn, de 6e persoon die in beeld komt in de leader? Wie is dat?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:19 schreef egoblokje het volgende:
De mol is VI
Dan heb je nog de opdracht zelf (die alle andere shots vervangt) en 2 shots die geen opdrachten zijn (executie en joker)
Ik kan hier niks van maken. Het lijkt er echter niet op dat het een nephint is, aangezien Rik na de eerste opdracht nog specifiek ''hopelijk hebben jullie de Vuurproef doorstaan''. Er is dus wss niet gerotzooid met de opdrachtnamen.
Evi volgens mijquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het zou ook 'de mol is 6' kunnen zijn, de 6e persoon die in beeld komt in de leader? Wie is dat?
Eviquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het zou ook 'de mol is 6' kunnen zijn, de 6e persoon die in beeld komt in de leader? Wie is dat?
Oh of dat ja. Zou op zich een echte hint kunnen zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je het omdraait heb je 'Mol is IV'. In het Latijn is IV het getal 4 en Merel staat als 4e in de leader... verder kom ik nog niet.
Hier dacht ik ook ineens aan. Maar ik denk dat we nog één letter krijgen van de uiteindelijke opdracht die nu de hele leader bezet. Maar de enige letter die eigenlijk nog kan, is een I (1). Een V (5) kan niet omdat zoiets niet bestaat in het Romeinse schrift. (twee V’s) De X (10) is al te hoog, dan heb je al minimaal het getal 14 (XIV)quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je het omdraait heb je 'Mol is IV'. In het Latijn is IV het getal 4 en Merel staat als 4e in de leader... verder kom ik nog niet.
Las ik elders ook idd. Maar ook dat er nog ergens een gat zit in de tekst en dat er geen laatste woord is wat klopt daardoorquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:28 schreef egoblokje het volgende:
[..]
Hier dacht ik ook ineens aan. Maar ik denk dat we nog één letter krijgen van de uiteindelijke opdracht die nu de hele leader bezet. Maar de enige letter die eigenlijk nog kan, is een I (1). Een V (5) kan niet omdat dat zoiets niet bestaat in het Romeinse schrift. (twee V’s) De X (10) is al te hoog, dan heb je al minimaal het getal 14 (XIV)
Dus, het blijft bij IV of het wordt VII (7). Niels staat als 7e in de leader en Merel staat als 7e op de muurschildering.
Ja, dat heb ik ook al gecheckt. Geen van de finalisten heeft dat sterrenbeeldquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:33 schreef Butterflower het volgende:
Mol is VIS misschien?
Al sterrenbeeld
Virgo (Sarah) zag ik ook al voorbij komen. Maar lijkt ook niet te kloppenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:33 schreef Butterflower het volgende:
Mol is VIS misschien?
Al sterrenbeeld
Vissen hebben ze alle drie niet als sterrenbeeld. Niels is een steenbok, Merel en Sarah not sure. Maar die zijn in augustus/november geboren en vissen zit ergens rondom maart.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:33 schreef Butterflower het volgende:
Mol is VIS misschien?
Al sterrenbeeld
Ja, weet ik. Ben zelf visquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:35 schreef egoblokje het volgende:
[..]
Vissen hebben ze alle drie niet als sterrenbeeld. Niels is een steenbok, Merel en Sarah not sure. Maar die zijn in augustus/november geboren en vissen zit ergens rondom maart.
Vis is geen sterrenbeeld, het is Vissen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:33 schreef Butterflower het volgende:
Mol is VIS misschien?
Al sterrenbeeld
Die optie is heel onwaarschijnlijk. Merel zit namelijk op Sarah.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Niels is de mol en Merel wint......denk ik
Ja maar.....ik wil....al heb ik niks meer te willen dit seizoenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:58 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Die optie is heel onwaarschijnlijk. Merel zit namelijk op Sarah.
En vergeet niet dat we alleen van Merel (zeker) weten op wie ze de test heeft ingevuld. Zowel bij Sarah en Sinan is dat een beetje onduidelijk gebleven. Dat heeft uiteraard een reden.
True thatquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vis is geen sterrenbeeld, het is Vissen.
heel stiekem heeft Evi het schaduwspel gespeeld en steeds vooraf de spelletjes van de overblijvers aangepast. Door zo te zorgen dat ze zo weinig mogelijk geld binnen konden halen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:08 schreef Montagui het volgende:
MOL IS en dan hebben we nog een V en een I. Mis ik alleen nog de E voor EVI...
....maar da kan nie...
Als het Niels is, zou een R ook nog kunnen. Vir is Latijn voor man. Maar dat dat de hint is, lijkt me niet erg waarschijnlijkquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:28 schreef egoblokje het volgende:
[..]
Hier dacht ik ook ineens aan. Maar ik denk dat we nog één letter krijgen van de uiteindelijke opdracht die nu de hele leader bezet. Maar de enige letter die eigenlijk nog kan, is een I (1). Een V (5) kan niet omdat zoiets niet bestaat in het Romeinse schrift. (twee V’s) De X (10) is al te hoog, dan heb je al minimaal het getal 14 (XIV)
Dus, het blijft bij IV of het wordt VII (7). Niels staat als 7e in de leader en Merel staat als 7e op de muurschildering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |