Dit ja. Behalve dat het een tegenhanger is. Maar Sinan was topquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:30 schreef Heufd het volgende:
Wie is de Mol is zo’n hysterisch programma af en toe, Sinan was een fijne tegenganger. Ik vond hem een leuke kandidaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Dat wilde ik ook zeggen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:33 schreef Butterflower het volgende:
Mol is VIS misschien?
Al sterrenbeeld
Mooie vent, ben hem echt gaan waarderen.quote:
Ik dacht dat ze wel een beetje geleerd zouden hebben van Klaas (met die kruizen). Het zouden niet echt leuke hints meer zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:28 schreef Kyran het volgende:
Die shitloads aan vogels,vogelgeluiden en opdrachten met bird eye views laten mij toch echt bij Merel blijven.
Suzan Visser, had vissers in beeld, Margriet strooide met bloemetjes...quote:Op zondag 24 februari 2019 10:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze wel een beetje geleerd zouden hebben van Klaas (met die kruizen). Het zouden niet echt leuke hints meer zijn.
Milouska strategie.quote:Op zondag 24 februari 2019 10:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze wel een beetje geleerd zouden hebben van Klaas (met die kruizen). Het zouden niet echt leuke hints meer zijn.
Al hoop ik wel dat Merel (of Niels) de Mol is. Sarah is zo irritant en dom. Zou ook echt een stomme Mol zijn met haar "ik kan dit niet en ik kan dat niet".
Dat is toch saai, bijna elk jaar?quote:Op zondag 24 februari 2019 10:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Suzan Visser, had vissers in beeld, Margriet strooide met bloemetjes...
klopt daarom stop ik met kijken als merel idd de mol is en de vogels een hint blijken.quote:
Maak je geen zorgen. Niels is de Mol. Volgend jaar kun je weer gewoon meedoen.quote:Op zondag 24 februari 2019 10:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt daarom stop ik met kijken als merel idd de mol is en de vogels een hint blijken.
Beetje wel ja. Daarom raad ik de mol ook nooit, omdat ik er niet aan wil dat dingen zo voor de hand liggend zijn. Ik heb de widm-redactie hoger zitten dan dat, en ben elk jaar opnieuw weer zo naïef om dat weer te geloven.quote:
Euhm, Chris had hier gewoon gelijk, dat die gasten daar over heen walsen doet daar niets aan af.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:19 schreef Nizno het volgende:
nouja Chris snapt wel meer niet bleek met die pinnetjes
klopt hij had ook gelijk.quote:Op zondag 24 februari 2019 11:52 schreef Dave het volgende:
[..]
Euhm, Chris had hier gewoon gelijk, dat die gasten daar over heen walsen doet daar niets aan af.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:58 schreef Nizno het volgende:
mijn god, Chris kon het niet verder uitleggen want snapte het zelf niet, ondanks dat hij wel gelijk had kon hij het niet goed verklaren.
Daardoor maak je het zo slecht uitgelegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |