hmmm...quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:08 schreef Dagoduck het volgende:
Je moet er ook iets over een uil inzetten en een noordelijke wereld.
doe danquote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien moet dat gewoon als ondertitel
Win je wel een zetel mee in het crewforum.quote:
Ja maar naatje daar ben ik toch te lui voorquote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, nee, bij jou, bedoel ik, en bij de andere mensen die mij steunen (@:ijs_beer , @:ToT @:greys etc.)
en dat is PR-hulpje en moederator van forum en mono...quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar naatje daar ben ik toch te lui voor
Dat durf ik niet te zeggenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:16 schreef Moira. het volgende:
Godver hoezo is nou ineens m'n sig verneukt dan
quote:
quote:
gaarne nu #naatgod4mod als ondertitel nemen om mij te steunen in mijn campagnequote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
gaarne nu #naatgod4mod als ondertitel nemen om mij te steunen in mijn campagne
Zeg, @:moira. denk je dat de tvp ook geldt als een steunmededeling?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Als jullie dit als ondertitel nemen maken jullie me blij:quote:
quote:
Nee, ik heb al een ondertitel dus ik verander heb nietquote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus je neemt geen sig, omdat je al een ondertitel hebt?
Nee, dat gaat zomaar niet. Steun uitgesproken is steun uitgesproken.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:46 schreef Nizno het volgende:
je kan ook te ver gaan naat, hierbij trek ik mijn steun weer inn... zegguh. mijn sig voor je aanpassen gaat te ver om dat te vragen hoor!!
ik heb connecties met @yvonne en @murpquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, dat gaat zomaar niet. Steun uitgesproken is steun uitgesproken.
Zou het wat uitmaken?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb connecties met @:yvonne en @:murp
Geen idee, maar ik zou maar gewoon lief doen tegen me,quote:
Waarom?quote:
Wij letten wel op je kereltje.quote:
Huil eens niet zo! Gij zult modden voor et vaderland, kut!quote:
Ik zal jou eens bannenquote:
Het was inderdaad een 1 april gebbetjequote:Op maandag 1 april 2019 15:20 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Huil eens niet zo! Gij zult modden voor et vaderland, kut!
Dit topic gaat gewoon helemaal vol en daarmee het eerste 2019 topic worden dat geen sc/dts/NB is dat helemaal vol komtquote:Op maandag 1 april 2019 12:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah dan kan er eindelijk een slotje op je topic
Op een serieuze noot: ik heb heel lang modereren van me af gehouden. Het is pas sinds dit kalenderjaar dat ik het in overweging heb genomen.quote:Op woensdag 3 april 2019 03:54 schreef Vollenhoven het volgende:
Waarom wilt iedereen zich zo graag profileren en identificeren als een mod, je hebt alleen een paar tussen zitten die echt chilll zijn en zoveel macht heb je ook weer niet.
Hoezo lang, newbiequote:Op woensdag 3 april 2019 03:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Op een serieuze noot: ik heb heel lang modereren van me af gehouden. Het is pas sinds dit kalenderjaar dat ik het in overweging heb genomen.
Echt he.. o wachtquote:Op woensdag 3 april 2019 03:54 schreef Vollenhoven het volgende:
Waarom wilt iedereen zich zo graag profileren en identificeren als een mod, je hebt alleen een paar tussen zitten die echt chilll zijn en zoveel macht heb je ook weer niet.
Achterlijk Tuig inderdaad.quote:Op woensdag 3 april 2019 03:54 schreef Vollenhoven het volgende:
Eigenlijk valt het niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:04 schreef naatje_1 het volgende:
Deze exercitie is een soort van brexitUitstellen, uitstellen en afstellen waarschijnlijk
Geen idee, kijk eens in de spiegelquote:
Jawohlquote:
onzin wat ik heb ook wel eens geklaagdquote:Op donderdag 4 april 2019 12:06 schreef Flippiee het volgende:
Success rate van topic over sollicitatie openen is 100%
Kréég nou de vinketering!quote:
@naatje_1 ik vind dat jij je rol als informateur van de IJsbeer fanclub goed op je hebt genomen en support je daarom met jouw sollicitatie tot mot.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk erover een sollicitatie te sturen. Maar zomaar een sollicitatie kan natuurlijk niet, er moet wat leuks in zitten. En wat is nou leuker dan input van de userts die ik mag gaan overzien.
De beste input krijgt een positieve note als ik mod ben
Probeer jij nu nog die positieve note te krijgen ofzo?quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:46 schreef stokj het volgende:
[..]
@:Naatje_1 ik vind dat jij je rol als informateur van de IJsbeer fanclub goed op je hebt genomen en support je daarom met jouw sollicitatie tot mot.
En van harte dat je al Mot bent geworden! Hulde!
Ik had te laat door dat dit al verleden tijd wasquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:51 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Probeer jij nu nog die positieve note te krijgen ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |