SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
huh?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Uh, juist ja. Waarom stop je je contactgegevens onder iemands ruitenwisser en als er dan wordt gevraagd hoe we de schade kunnen afhandelen zeg je:oh, dat briefje was voor iemand anders vanwege een gespreksonderwerp eerder...
Ok, wie heeft er dan onze auto beschadigd?
klote!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, ik snap er ook niks meer van. Maar nu hebben we dus een kras op de auto en geen dader
quote:
quote:
heb je er plezier uitgeput? (wat een woordspeling!quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
heb je er plezier uitgeput? (wat een woordspeling!)
ik las dat je niks aan hadquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:12 schreef livelink het volgende:
Goedenavond. Toe aan even helemaal niks (behalve muziek dan)
Wat een lulverhaal.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Uh, juist ja. Waarom stop je je contactgegevens onder iemands ruitenwisser en als er dan wordt gevraagd hoe we de schade kunnen afhandelen zeg je:oh, dat briefje was voor iemand anders vanwege een gespreksonderwerp eerder...
Ok, wie heeft er dan onze auto beschadigd?
ja, dat dat duidelijk is Symph!quote:
Dat was een tijdlang 1 van de 5 nummers die Gup nog wilde spelen. Dat heeft niet geholpen met de acceptatie.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:14 schreef peaceman het volgende:
Imagine Dragons - On Top of the World
hoe kom je erbij dat het een 2-holes baan is ?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
wat is inmiddels je handicap of werkt dat niet op 2-holes banen?
3 typoquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:18 schreef just me het volgende:
[..]
hoe kom je erbij dat het een 2-holes baan is ?
Mijn handicap is 30
we hebben 9 holesquote:
Scrabble? Risk? Fortnite?quote:
it's all about the gamequote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb ook handicap 30. Op 1 hole. Op een goede dag.
Ik vind het knapquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb ook handicap 30. Op 1 hole. Op een goede dag.
Kan beter JM ... ja maar niet echtquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:21 schreef just me het volgende:
[..]
we hebben 9 holes
hoe is het met je Chufi? Nog steeds druk met Utopia ?
Ik hou het bij een ouderwets potje pesten.quote:
Ik ben momenteel meer voor mens erger je nietquote:
Hopen dat het dan snel beter met je gaat!quote:
ja potje kolonisten pesten?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hou het bij een ouderwets potje pesten.
Leuk spelquote:
en zo is hetquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Laten we het zo zeggen: ik heb ooit van het werk een golflesje gehad. Met 9 korte holes waar we dan een wedstrijdje konden golfen na het lesje. Op de meeste holes kwam ik vér boven par. Eén keer heb ik een bal echt heel goed geraakt, volgens mij. Zo goed dat ik 'm niet meer terug heb gezien en een nieuwe moest pakken.
Als het golft, golft het goed, zeg maar.
Zo hadden ze al hun liedjes moeten noemen, beginnend met Pop Song 1.quote:
Ja, dat zou best leuk zijn. En dat peaceman dan zijn top 50 draait van R.E.M.-songs en dat dan nummer 53 op 1 staat.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zo hadden ze al hun liedjes moeten noemen, beginnend met Pop Song 1.
ja leukquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat zou best leuk zijn. En dat peaceman dan zijn top 50 draait van R.E.M.-songs en dat dan nummer 53 op 1 staat.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat zou best leuk zijn. En dat peaceman dan zijn top 50 draait van R.E.M.-songs en dat dan nummer 53 op 1 staat.
anticiperenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:29 schreef livelink het volgende:
peaceman is nooit te beroerd om op de actualiteit in te spelen![]()
Dit is natuurlijk mijn lijflied als ik ga golfenquote:
Voortaan verwacht ik toch iets meer pro-activiteit. Dit was wel een beetje reactief.quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Voortaan verwacht ik toch iets meer pro-activiteit. Dit was wel een beetje reactief.
Zie dit als opbouwende kritiek.
Worstjes op d'r borstjes?quote:
dan verwacht ik Bram Vermeulen ook nog wel.quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een chipje, een putje, een parretje
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Grappig wel, ik had onlangs een discussie met een Engelsvrouw. Ze vond het belachelijk dat EU-parlementsleden geld krijgen nadat ze met hun baan daar gestopt zijn. Dat was voor haar een van de redenen voor Leave te stemmen. Heb haar maar even fijntjes verteld dat ook Members of Parliament in het VK dat krijgen als ze geen MP meer zijn. Wilde ze niet geloven. Tja. Oogkleppen.
Een chipje op haar bip(s)je, een putje op haar.. euhm.. nevermind.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een chipje, een putje, een parretje
het blijven Brittenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Grappig wel, ik had onlangs een discussie met een Engelsvrouw. Ze vond het belachelijk dat EU-parlementsleden geld krijgen nadat ze met hun baan daar gestopt zijn. Dat was voor haar een van de redenen voor Leave te stemmen. Heb haar maar even fijntjes verteld dat ook Members of Parliament in het VK dat krijgen als ze geen MP meer zijn. Wilde ze niet geloven. Tja. Oogkleppen.
je hebt me laten lachenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een chipje op haar bip(s)je, een putje op haar.. euhm.. nevermind.
Ze had gezworen dat het gras pas was.....quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En hierdoor zitten zij en wij met een onuitvoerbare Brexit opgescheeptquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:35 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
geverticuteerd?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze had gezworen dat het gras pas was.....
Dus spijkerbroek mag nu 1 paardenhoofd retour afzender sturen? Of misschien wel 2 voor een uitbundige schaterlach?quote:
2 terugsturen lijkt me voor nu meer dan genoegquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Dus spijkerbroek mag nu 1 paardenhoofd retour afzender sturen? Of misschien wel 2 voor een uitbundige schaterlach?
Ik had er al eentje naar peaceman gestuurd, omdat jij afwezig was.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:39 schreef just me het volgende:
[..]
2 terugsturen lijkt me voor nu meer dan genoeg
Ja, dat was prima!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik had er al eentje naar peaceman gestuurd, omdat jij afwezig was.
ik weet nog steeds niet waaromquote:
Ik ben ook altijd onschuldig als just me mij die dingen stuurt.quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd onschuldig als just me mij die dingen stuurt.
Ik wist niet eens dat ze nog optreedtquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:43 schreef peaceman het volgende:
Grace Jones komt gewoon op Down the Rabbithole
Daar dacht ik net aan idd: "Hee, had ik nou gisteren niet gezien dat ze op een festival in Nederland komt?"quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:43 schreef peaceman het volgende:
Grace Jones komt gewoon op Down the Rabbithole
70, zegt wikiquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ze nog optreedt![]()
Hou oud is ze inmiddels wel niet?
Ja, die richting zat ik ook op te denken. Respect hoor.quote:
geen idee. aantal jaren geleden was ze ook op Lowlands. toen heb ik maar een stukje gezien. Wel een echte Diva hoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ze nog optreedt![]()
Hou oud is ze inmiddels wel niet?
Zo, daar heeft ze zo te zien plezier in.quote:
Op wie zou ze richten? Camilla? Of hoe ze ook heet.quote:
Zou ze ook Leave gestemd hebben? Ze lijkt me wel iemand die overal tegen is.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Op wie zou ze richten? Camilla? Of hoe ze ook heet.
"The Queen does not vote". Staatshoofd moet neutraal lijken enzo (terwijl ze wel heeft laten doorschemeren dat ze de Brexit destijds steunde).quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Zou ze ook Leave gestemd hebben? Ze lijkt me wel iemand die overal tegen is.
Ik weet het. Maar ze laat haar voorkeuren wel vaker doorschemeren, ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"The Queen does not vote". Staatshoofd moet neutraal lijken enzo (terwijl ze wel heeft laten doorschemeren dat ze de Brexit destijds steunde).
je achterneef?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:01 schreef peaceman het volgende:
Ray LaMontagne - You Are the Best Thing
in de verste verte nietquote:
Broer van Chiel ook, denk ik.quote:
Maak je het drumstel wel goed schoon als je ze gebruikt hebt?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Drumsticks voor morgen liggen in de marinade![]()
De buurbrouw loopt buiten, Philip ga eens even een stukje autorijdenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ze laat haar voorkeuren wel vaker doorschemeren, ja.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De buurbrouw loopt buiten, Philip ga eens even een stukje autorijden
dat is toch al best lang zo?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Hoorde ik nou dat het ook niet echt goed gaat met Jerney?
Geen idee, ik lees de Privé niet.quote:
Dat is nieuws voor mij.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Parkinson is een rotziekte...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:08 schreef spijkerbroek het volgende:
dat is het zekerquote:
Oh oef, da's best klote jaquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:11 schreef Symphonic het volgende:
Ik doe morgen het voorprogramma van Melting
Leuk!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:11 schreef Symphonic het volgende:
komt ons alleen zo beroerd uit op zaterdag. Vaak laat thuis en WIDM.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:11 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:11 schreef Symphonic het volgende:
Het wordt hoog tijd dat ze die mol eens vangen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Uiterlijk om 20:25 uur moet ik wel weg.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Het wordt hoog tijd dat ze die mol eens vangen.
Op 9 maart doen ze dat. Nog een paar weekjes doorbikkelenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Het wordt hoog tijd dat ze die mol eens vangen.
ik heb t wel eens vaker gedraaidquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit komt me bekend voor. De naam ook.
Ja, kan dat ik het van jou ken, maar er ligt me vaag iets van bij dat ik ooit iets op tv heb gezien. Maakt ook niet uit, het klinkt wel lekkerquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb t wel eens vaker gedraaid
Live was het fantastischquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, kan dat ik het van jou ken, maar er ligt me vaag iets van bij dat ik ooit iets op tv heb gezien. Maakt ook niet uit, het klinkt wel lekker
typisch Britpop bandje uit de 90squote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit ken ik dan weer niet, maar het luistert wel lekker weg.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit ken ik dan weer niet, maar het luistert wel lekker weg.
ik ken ze ook niet, terwijl ik mezelf toch wel als Britpopfan zou bestempelenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
typisch Britpop bandje uit de 90s
Dit is veel beter, maar zou het goed doen op een ESF, ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit doet me nu ineens denken aan dat Fly on the wings of love van die Deense broers(?) op het ESF jaren geleden.
Al vind ik dit wel beter
wat mij betreft wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:30 schreef D. het volgende:
eejjjjjjjj
Even een peiling
Kan men het waarderen als ik wat zendtijd 'opeis' ter ontknoping van de 'wat moet er in de top 2000' actie?
Ja hoor. Maandagmorgen om 10:00 is nog een gaatje.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:30 schreef D. het volgende:
eejjjjjjjj
Even een peiling
Kan men het waarderen als ik wat zendtijd 'opeis' ter ontknoping van de 'wat moet er in de top 2000' actie?
tuurlijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:30 schreef D. het volgende:
eejjjjjjjj
Even een peiling
Ik dacht zelf aan iets meer primetimequote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja hoor. Maandagmorgen om 10:00 is nog een gaatje.
Ik vind het prima
Zeker wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:30 schreef D. het volgende:
eejjjjjjjj
Even een peiling
kom dan met een voorstelquote:
Daar werd ik mee verrast bij binnenkomstquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
tuurlijk.
Ik dacht dat de pumpkins je gelokt hadden, eigenlijk
lijkt me een strak planquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:30 schreef D. het volgende:
eejjjjjjjj
Even een peiling
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:32 schreef peaceman het volgende:
The Smiths - Death of a disco dancer
Ik kan niet verder vooruit kijken dan 1 week.quote:
Of de zaterdagen na 9 maart.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
primetime is donderdagavonden tegenwoordig, geloof ik
quote:
Dan iets minder prime, en iets meer weekendquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
primetime is donderdagavonden tegenwoordig, geloof ik
maar niet 23 maart, dan hebben wij verjaardag van de oudstequote:
dan slaat hij dat maar een jaartje overquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar niet 23 maart, dan hebben wij verjaardag van de oudste
41 nummers.. dat is 2,5 uur ofzoquote:
doe een dm naar Melting en stel je vraagquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan niet verder vooruit kijken dan 1 week.
Weet iemand of Melting een zaterdag toevallig niet kan?
Anders wellicht een zondagavond, weet niet hoe de luisterdichtheid hier dan is?
Zoiets jaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
41 nummers.. dat is 2,5 uur ofzo
anders mij of iemand even vragen hier. we hebben hier best veel.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Zoiets ja
Ik zal ze binnen hengelen (wat ik nog niet heb) en dan heb ik daar een beter beeld van
Kan uiteraard, maar dacht dat iemand dat wellicht al in de planning kon zienquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
doe een dm naar Melting en stel je vraag
quote:
jij gaat naar Wenen en daar ben ik jaloers opquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Zondag 10 en 17 maart (en zaterdag 16 maart) kan ik niet luisteren, wegens concert en Wenen.
As if anyone cares
Het meeste heb ik vastquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
anders mij of iemand even vragen hier. we hebben hier best veel.
Brutaal vraagje: hoe ga je naar Wenen?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Zondag 10 en 17 maart (en zaterdag 16 maart) kan ik niet luisteren, wegens concert en Wenen.
As if anyone cares
oh ja, dat is waarquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Het meeste heb ik vast
En wil het ook voor jou nog even spannend houden he
31 maart ga jij naar Haarlemquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij gaat naar Wenen en daar ben ik jaloers op
lopend, hij vertrekt morgenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Brutaal vraagje: hoe ga je naar Wenen?
Jullie houden elkaars agenda in de gaten op Facebook?quote:
Hinkelend.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Brutaal vraagje: hoe ga je naar Wenen?
Nee hoor zo erg is het niet maar dan ga ik met DDM en Symph naar een optredenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Jullie houden elkaars agenda in de gaten op Facebook?
de zaterdagavonden zijn gevuld tm zaterdag 23 maart...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Kan uiteraard, maar dacht dat iemand dat wellicht al in de planning kon zien
Is dat hinkelen nog een beetje te doen qua prijs?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hinkelend.
Of met een vliegtuig.
Doorhalen welke het minst aannemelijk is.
Ligt aan welke schoenen je aandoetquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dat hinkelen nog een beetje te doen qua prijs?
Ja hoor, wel een beetje opletten dat je niet te hard hinkelt. Op sommige plekken op de Autobahn zijn wél snelheidsrestricties.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dat hinkelen nog een beetje te doen qua prijs?
Thxquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de zaterdagavonden zijn gevuld tm zaterdag 23 maart...
Dat is echt goed te doen. Wij zaten te kijken voor volgende week (maar dan is het natuurlijk vakantie, dus onbetaalbaar). Ik kan niet wachten tot we niet meer aan de schoolvakanties gebonden zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja hoor, wel een beetje opletten dat je niet te hard hinkelt. Op sommige plekken op de Autobahn zijn wél snelheidsrestricties.
En met het vliegtuig was het ¤120 retour.
Is met KLM. Met easyjet enzo was het goedkoper geweest, maar de vliegtijden bevielen me niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is echt goed te doen. Wij zaten te kijken voor volgende week (maar dan is het natuurlijk vakantie, dus onbetaalbaar). Ik kan niet wachten tot we niet meer aan de schoolvakanties gebonden zijn.
Oh, dan pak ik ook bier.quote:
hier tot aan het pensioen van Symph aan de schoolvakanties gebonden, helaasquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is echt goed te doen. Wij zaten te kijken voor volgende week (maar dan is het natuurlijk vakantie, dus onbetaalbaar). Ik kan niet wachten tot we niet meer aan de schoolvakanties gebonden zijn.
Laat hem klimaatspijbelen. Dagje Den Haagquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hier tot aan het pensioen van Symph aan de schoolvakanties gebonden, helaas
we hebben gele hesejs zatquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Laat hem klimaatspijbelen. Dagje Den Haag
je hoeft niet op de fiets hoorquote:
die zitten nog aan de hete chocoladequote:
Zo voelt het voor mij ook wel inmiddels. En we zijn echt toe aan vakantie, maar het lukt gewoon nooit. Het vrij krijgen in de vakantieperiode is al bijna onmogelijk en dan zitten we ook altijd met drukte en hoge prijzen. Drukte kan mijn jongste niet echt aan en de hoge prijzen kunnen wij niet aan.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hier tot aan het pensioen van Symph aan de schoolvakanties gebonden, helaas
raad het plaatjequote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ah de bug heeft weer toegeslagen
Als ik al mijn reisjes in het hoogseizoen had moeten maken, dan had ik echt niet zoveel gereisd. Veuls te duur.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:53 schreef livelink het volgende:
Zo voelt het voor mij ook wel inmiddels. En we zijn echt toe aan vakantie, maar het lukt gewoon nooit. Het vrij krijgen in de vakantieperiode is al bijna onmogelijk en dan zitten we ook altijd met drukte en hoge prijzen. Drukte kan mijn jongste niet echt aan en de hoge prijzen kunnen wij niet aan.
ja deze had ik al gepost hè?quote:
Kun je een gevarenpentagram van makenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Onze hesjes zijn oranje en we hebben er vijf, ik doe er wel drie naar de kringloop, net als de vijf gevarendriehoeken
Wij gaan dus echt nooit op vakantie. Al 8 jaar niet meer.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als ik al mijn reisjes in het hoogseizoen had moeten maken, dan had ik echt niet zoveel gereisd. Veuls te duur.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij gaan dus echt nooit op vakantie. Al 8 jaar niet meer.
gisteren in de sauna iemand die voor 770 euro een weekje op blokfluitreis gaatquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als ik al mijn reisjes in het hoogseizoen had moeten maken, dan had ik echt niet zoveel gereisd. Veuls te duur.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij gaan dus echt nooit op vakantie. Al 8 jaar niet meer.
Dat vind ik dan wel weer grappig eigenlijkquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gisteren in de sauna iemand die voor 770 euro een weekje op blokfluitreis gaat
is dat inclusief de blokfluit ?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik probéér dit letterlijk te nemen, maar er komen zóveel andere gedachtes bij me op...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik figuurlijk, maar kan niets verzinnenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik probéér dit letterlijk te nemen, maar er komen zóveel andere gedachtes bij me op...
Gele hesjes?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Autozooi uit drie auto’s terugbrengen tot een normale hoeveelheid in 1 auto en er dan achterkomen dat de neiuwe auto ook nog met nog een setje met twee hesjes, een gevarendriehoek etc afgeleverd wordt...
Ja, DDM staat elke zaterdag op de Champ-Élysées in Parijs te rellen.quote:
ik ken nog wel een mopje met een bepaalde strekking...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik figuurlijk, maar kan niets verzinnen
Ja, DDM en Symph gaan elk weekend naar Parijs om een beetje te rellen.quote:
die zat in haar oor, in ieder oor 1. Man, wat praatte dat mens hard. Er waren ook twee pubers met de hele familie, die probeerden opa te roepen, maar opa was nog dover dan het blokfluitmensquote:
Het hele album of alleen deze?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:03 schreef Symphonic het volgende:
De plaat heb ik vroeger echt letterlijk stukgedraaid
We hebben een fanquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:10 schreef livelink het volgende:
Tja, dan gok ik maar eens blind op Radiohead.
quote:
Respect. Ik ken het liedje, maar zou niet op de artiest en al helemáál niet op de titel gekomen zijn.quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Ingeblikte hitte (seriously, wie bedenkt dit soort namen?) - Going up the country
ze waren vast highquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Ingeblikte hitte (seriously, wie bedenkt dit soort namen?) - Going up the country
Ik denk dat je daar best wel eens gelijk in kunt hebbenquote:
dat is alvast goed, van wie?quote:
Is toch ook een leuk nummer. Vonden mijn kinderen zelfs leuk toen ze klein waren.quote:
Mijn ondertitel, UI en 1 regel van mij sig hebben met Led Zeppelin te maken, dus dit mocht ik wel wetenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat had ik nooit geweten, al had ik de band wel gegokt natuurlijk
Plus dat Led Zeppelin ook wel een spijkerbroeken droegquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mijn ondertitel, UI en 1 regel van mij sig hebben met Led Zeppelin te maken, dus dit mocht ik wel weten
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Plus dat Led Zeppelin ook wel een spijkerbroeken droeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |