Zo, daar heeft ze zo te zien plezier in.quote:
Op wie zou ze richten? Camilla? Of hoe ze ook heet.quote:
Zou ze ook Leave gestemd hebben? Ze lijkt me wel iemand die overal tegen is.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Op wie zou ze richten? Camilla? Of hoe ze ook heet.
"The Queen does not vote". Staatshoofd moet neutraal lijken enzo (terwijl ze wel heeft laten doorschemeren dat ze de Brexit destijds steunde).quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Zou ze ook Leave gestemd hebben? Ze lijkt me wel iemand die overal tegen is.
Ik weet het. Maar ze laat haar voorkeuren wel vaker doorschemeren, ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"The Queen does not vote". Staatshoofd moet neutraal lijken enzo (terwijl ze wel heeft laten doorschemeren dat ze de Brexit destijds steunde).
je achterneef?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:01 schreef peaceman het volgende:
Ray LaMontagne - You Are the Best Thing
in de verste verte nietquote:
Broer van Chiel ook, denk ik.quote:
Maak je het drumstel wel goed schoon als je ze gebruikt hebt?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Drumsticks voor morgen liggen in de marinade![]()
De buurbrouw loopt buiten, Philip ga eens even een stukje autorijdenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ze laat haar voorkeuren wel vaker doorschemeren, ja.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De buurbrouw loopt buiten, Philip ga eens even een stukje autorijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |