kan niet vaak genoegquote:
Zo, daar heeft ze zo te zien plezier in.quote:
Op wie zou ze richten? Camilla? Of hoe ze ook heet.quote:
Zou ze ook Leave gestemd hebben? Ze lijkt me wel iemand die overal tegen is.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Op wie zou ze richten? Camilla? Of hoe ze ook heet.
"The Queen does not vote". Staatshoofd moet neutraal lijken enzo (terwijl ze wel heeft laten doorschemeren dat ze de Brexit destijds steunde).quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Zou ze ook Leave gestemd hebben? Ze lijkt me wel iemand die overal tegen is.
Ik weet het. Maar ze laat haar voorkeuren wel vaker doorschemeren, ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"The Queen does not vote". Staatshoofd moet neutraal lijken enzo (terwijl ze wel heeft laten doorschemeren dat ze de Brexit destijds steunde).
je achterneef?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:01 schreef peaceman het volgende:
Ray LaMontagne - You Are the Best Thing
in de verste verte nietquote:
Broer van Chiel ook, denk ik.quote:
Maak je het drumstel wel goed schoon als je ze gebruikt hebt?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Drumsticks voor morgen liggen in de marinade![]()
De buurbrouw loopt buiten, Philip ga eens even een stukje autorijdenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ze laat haar voorkeuren wel vaker doorschemeren, ja.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De buurbrouw loopt buiten, Philip ga eens even een stukje autorijden
dat is toch al best lang zo?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Hoorde ik nou dat het ook niet echt goed gaat met Jerney?
Geen idee, ik lees de Privé niet.quote:
Dat is nieuws voor mij.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Parkinson is een rotziekte...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:08 schreef spijkerbroek het volgende:
dat is het zekerquote:
Oh oef, da's best klote jaquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:11 schreef Symphonic het volgende:
Ik doe morgen het voorprogramma van Melting
Leuk!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:11 schreef Symphonic het volgende:
komt ons alleen zo beroerd uit op zaterdag. Vaak laat thuis en WIDM.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:11 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:11 schreef Symphonic het volgende:
Het wordt hoog tijd dat ze die mol eens vangen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Uiterlijk om 20:25 uur moet ik wel weg.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Het wordt hoog tijd dat ze die mol eens vangen.
Op 9 maart doen ze dat. Nog een paar weekjes doorbikkelenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Het wordt hoog tijd dat ze die mol eens vangen.
ik heb t wel eens vaker gedraaidquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit komt me bekend voor. De naam ook.
Ja, kan dat ik het van jou ken, maar er ligt me vaag iets van bij dat ik ooit iets op tv heb gezien. Maakt ook niet uit, het klinkt wel lekkerquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb t wel eens vaker gedraaid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |