anticiperenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:29 schreef livelink het volgende:
peaceman is nooit te beroerd om op de actualiteit in te spelen![]()
Dit is natuurlijk mijn lijflied als ik ga golfenquote:
Voortaan verwacht ik toch iets meer pro-activiteit. Dit was wel een beetje reactief.quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Voortaan verwacht ik toch iets meer pro-activiteit. Dit was wel een beetje reactief.
Zie dit als opbouwende kritiek.
Worstjes op d'r borstjes?quote:
dan verwacht ik Bram Vermeulen ook nog wel.quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een chipje, een putje, een parretje
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Grappig wel, ik had onlangs een discussie met een Engelsvrouw. Ze vond het belachelijk dat EU-parlementsleden geld krijgen nadat ze met hun baan daar gestopt zijn. Dat was voor haar een van de redenen voor Leave te stemmen. Heb haar maar even fijntjes verteld dat ook Members of Parliament in het VK dat krijgen als ze geen MP meer zijn. Wilde ze niet geloven. Tja. Oogkleppen.
Een chipje op haar bip(s)je, een putje op haar.. euhm.. nevermind.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een chipje, een putje, een parretje
het blijven Brittenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Grappig wel, ik had onlangs een discussie met een Engelsvrouw. Ze vond het belachelijk dat EU-parlementsleden geld krijgen nadat ze met hun baan daar gestopt zijn. Dat was voor haar een van de redenen voor Leave te stemmen. Heb haar maar even fijntjes verteld dat ook Members of Parliament in het VK dat krijgen als ze geen MP meer zijn. Wilde ze niet geloven. Tja. Oogkleppen.
je hebt me laten lachenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een chipje op haar bip(s)je, een putje op haar.. euhm.. nevermind.
Ze had gezworen dat het gras pas was.....quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En hierdoor zitten zij en wij met een onuitvoerbare Brexit opgescheeptquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:35 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
geverticuteerd?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze had gezworen dat het gras pas was.....
Dus spijkerbroek mag nu 1 paardenhoofd retour afzender sturen? Of misschien wel 2 voor een uitbundige schaterlach?quote:
2 terugsturen lijkt me voor nu meer dan genoegquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Dus spijkerbroek mag nu 1 paardenhoofd retour afzender sturen? Of misschien wel 2 voor een uitbundige schaterlach?
Ik had er al eentje naar peaceman gestuurd, omdat jij afwezig was.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:39 schreef just me het volgende:
[..]
2 terugsturen lijkt me voor nu meer dan genoeg
Ja, dat was prima!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik had er al eentje naar peaceman gestuurd, omdat jij afwezig was.
ik weet nog steeds niet waaromquote:
Ik ben ook altijd onschuldig als just me mij die dingen stuurt.quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd onschuldig als just me mij die dingen stuurt.
Ik wist niet eens dat ze nog optreedtquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:43 schreef peaceman het volgende:
Grace Jones komt gewoon op Down the Rabbithole
Daar dacht ik net aan idd: "Hee, had ik nou gisteren niet gezien dat ze op een festival in Nederland komt?"quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:43 schreef peaceman het volgende:
Grace Jones komt gewoon op Down the Rabbithole
70, zegt wikiquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ze nog optreedt![]()
Hou oud is ze inmiddels wel niet?
Ja, die richting zat ik ook op te denken. Respect hoor.quote:
geen idee. aantal jaren geleden was ze ook op Lowlands. toen heb ik maar een stukje gezien. Wel een echte Diva hoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ze nog optreedt![]()
Hou oud is ze inmiddels wel niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |