SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
huh?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Uh, juist ja. Waarom stop je je contactgegevens onder iemands ruitenwisser en als er dan wordt gevraagd hoe we de schade kunnen afhandelen zeg je:oh, dat briefje was voor iemand anders vanwege een gespreksonderwerp eerder...
Ok, wie heeft er dan onze auto beschadigd?
klote!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, ik snap er ook niks meer van. Maar nu hebben we dus een kras op de auto en geen dader
quote:
quote:
heb je er plezier uitgeput? (wat een woordspeling!quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
heb je er plezier uitgeput? (wat een woordspeling!)
ik las dat je niks aan hadquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:12 schreef livelink het volgende:
Goedenavond. Toe aan even helemaal niks (behalve muziek dan)
Wat een lulverhaal.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Uh, juist ja. Waarom stop je je contactgegevens onder iemands ruitenwisser en als er dan wordt gevraagd hoe we de schade kunnen afhandelen zeg je:oh, dat briefje was voor iemand anders vanwege een gespreksonderwerp eerder...
Ok, wie heeft er dan onze auto beschadigd?
ja, dat dat duidelijk is Symph!quote:
Dat was een tijdlang 1 van de 5 nummers die Gup nog wilde spelen. Dat heeft niet geholpen met de acceptatie.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:14 schreef peaceman het volgende:
Imagine Dragons - On Top of the World
hoe kom je erbij dat het een 2-holes baan is ?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
wat is inmiddels je handicap of werkt dat niet op 2-holes banen?
3 typoquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:18 schreef just me het volgende:
[..]
hoe kom je erbij dat het een 2-holes baan is ?
Mijn handicap is 30
we hebben 9 holesquote:
Scrabble? Risk? Fortnite?quote:
it's all about the gamequote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb ook handicap 30. Op 1 hole. Op een goede dag.
Ik vind het knapquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb ook handicap 30. Op 1 hole. Op een goede dag.
Kan beter JM ... ja maar niet echtquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:21 schreef just me het volgende:
[..]
we hebben 9 holes
hoe is het met je Chufi? Nog steeds druk met Utopia ?
Ik hou het bij een ouderwets potje pesten.quote:
Ik ben momenteel meer voor mens erger je nietquote:
Hopen dat het dan snel beter met je gaat!quote:
ja potje kolonisten pesten?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hou het bij een ouderwets potje pesten.
Leuk spelquote:
en zo is hetquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Laten we het zo zeggen: ik heb ooit van het werk een golflesje gehad. Met 9 korte holes waar we dan een wedstrijdje konden golfen na het lesje. Op de meeste holes kwam ik vér boven par. Eén keer heb ik een bal echt heel goed geraakt, volgens mij. Zo goed dat ik 'm niet meer terug heb gezien en een nieuwe moest pakken.
Als het golft, golft het goed, zeg maar.
Zo hadden ze al hun liedjes moeten noemen, beginnend met Pop Song 1.quote:
Ja, dat zou best leuk zijn. En dat peaceman dan zijn top 50 draait van R.E.M.-songs en dat dan nummer 53 op 1 staat.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zo hadden ze al hun liedjes moeten noemen, beginnend met Pop Song 1.
ja leukquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat zou best leuk zijn. En dat peaceman dan zijn top 50 draait van R.E.M.-songs en dat dan nummer 53 op 1 staat.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat zou best leuk zijn. En dat peaceman dan zijn top 50 draait van R.E.M.-songs en dat dan nummer 53 op 1 staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |