Hinkelend.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Brutaal vraagje: hoe ga je naar Wenen?
Nee hoor zo erg is het niet maar dan ga ik met DDM en Symph naar een optredenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Jullie houden elkaars agenda in de gaten op Facebook?
de zaterdagavonden zijn gevuld tm zaterdag 23 maart...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Kan uiteraard, maar dacht dat iemand dat wellicht al in de planning kon zien
Is dat hinkelen nog een beetje te doen qua prijs?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hinkelend.
Of met een vliegtuig.
Doorhalen welke het minst aannemelijk is.
Ligt aan welke schoenen je aandoetquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dat hinkelen nog een beetje te doen qua prijs?
Ja hoor, wel een beetje opletten dat je niet te hard hinkelt. Op sommige plekken op de Autobahn zijn wél snelheidsrestricties.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dat hinkelen nog een beetje te doen qua prijs?
Thxquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de zaterdagavonden zijn gevuld tm zaterdag 23 maart...
Dat is echt goed te doen. Wij zaten te kijken voor volgende week (maar dan is het natuurlijk vakantie, dus onbetaalbaar). Ik kan niet wachten tot we niet meer aan de schoolvakanties gebonden zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja hoor, wel een beetje opletten dat je niet te hard hinkelt. Op sommige plekken op de Autobahn zijn wél snelheidsrestricties.
En met het vliegtuig was het ¤120 retour.
Is met KLM. Met easyjet enzo was het goedkoper geweest, maar de vliegtijden bevielen me niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is echt goed te doen. Wij zaten te kijken voor volgende week (maar dan is het natuurlijk vakantie, dus onbetaalbaar). Ik kan niet wachten tot we niet meer aan de schoolvakanties gebonden zijn.
Oh, dan pak ik ook bier.quote:
hier tot aan het pensioen van Symph aan de schoolvakanties gebonden, helaasquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is echt goed te doen. Wij zaten te kijken voor volgende week (maar dan is het natuurlijk vakantie, dus onbetaalbaar). Ik kan niet wachten tot we niet meer aan de schoolvakanties gebonden zijn.
Laat hem klimaatspijbelen. Dagje Den Haagquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hier tot aan het pensioen van Symph aan de schoolvakanties gebonden, helaas
we hebben gele hesejs zatquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Laat hem klimaatspijbelen. Dagje Den Haag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |