je hoeft niet op de fiets hoorquote:
die zitten nog aan de hete chocoladequote:
Zo voelt het voor mij ook wel inmiddels. En we zijn echt toe aan vakantie, maar het lukt gewoon nooit. Het vrij krijgen in de vakantieperiode is al bijna onmogelijk en dan zitten we ook altijd met drukte en hoge prijzen. Drukte kan mijn jongste niet echt aan en de hoge prijzen kunnen wij niet aan.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hier tot aan het pensioen van Symph aan de schoolvakanties gebonden, helaas
raad het plaatjequote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ah de bug heeft weer toegeslagen
Als ik al mijn reisjes in het hoogseizoen had moeten maken, dan had ik echt niet zoveel gereisd. Veuls te duur.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:53 schreef livelink het volgende:
Zo voelt het voor mij ook wel inmiddels. En we zijn echt toe aan vakantie, maar het lukt gewoon nooit. Het vrij krijgen in de vakantieperiode is al bijna onmogelijk en dan zitten we ook altijd met drukte en hoge prijzen. Drukte kan mijn jongste niet echt aan en de hoge prijzen kunnen wij niet aan.
ja deze had ik al gepost hè?quote:
Kun je een gevarenpentagram van makenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Onze hesjes zijn oranje en we hebben er vijf, ik doe er wel drie naar de kringloop, net als de vijf gevarendriehoeken
Wij gaan dus echt nooit op vakantie. Al 8 jaar niet meer.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als ik al mijn reisjes in het hoogseizoen had moeten maken, dan had ik echt niet zoveel gereisd. Veuls te duur.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij gaan dus echt nooit op vakantie. Al 8 jaar niet meer.
gisteren in de sauna iemand die voor 770 euro een weekje op blokfluitreis gaatquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als ik al mijn reisjes in het hoogseizoen had moeten maken, dan had ik echt niet zoveel gereisd. Veuls te duur.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij gaan dus echt nooit op vakantie. Al 8 jaar niet meer.
Dat vind ik dan wel weer grappig eigenlijkquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gisteren in de sauna iemand die voor 770 euro een weekje op blokfluitreis gaat
is dat inclusief de blokfluit ?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik probéér dit letterlijk te nemen, maar er komen zóveel andere gedachtes bij me op...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik figuurlijk, maar kan niets verzinnenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik probéér dit letterlijk te nemen, maar er komen zóveel andere gedachtes bij me op...
Gele hesjes?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Autozooi uit drie auto’s terugbrengen tot een normale hoeveelheid in 1 auto en er dan achterkomen dat de neiuwe auto ook nog met nog een setje met twee hesjes, een gevarendriehoek etc afgeleverd wordt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |