abonnement Unibet Coolblue
pi_188421285
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 12:01 schreef lichtknopje het volgende:

[..]

Ik heb daar geen last meer van. Ik laat ze gewoon staan en ruim mn eigen vaat in de vaatwasser. Klinkt raar dat ik dat doe maar het helpt wel.
Is dat raar ja :? . Ik doe dat altijd zo.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_188421400
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 12:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Is dat raar ja :? . Ik doe dat altijd zo.
Als de vaatwasser draait, kan je ze toch ff in de vaatwasser zetten als je ziet dat hij klaar is.
pi_188421459
quote:
4s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 12:28 schreef Leonos het volgende:

[..]

Als de vaatwasser draait, kan je ze toch ff in de vaatwasser zetten als je ziet dat hij klaar is.
Ik had het erover het laten staan van andermans kopjes.
Ik voel mij daar ook absoluut niet verantwoordelijk voor.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_188430793
Collega’s die de kachel aandraaien.
Het is potverdrie augustus ...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_188431359
Herkenbaar gniffeltopic.

Ik werk nu grotendeels vanuit huis, intense zaligheid!

Maar soms zit ik bij een opdrachtgever op kantoor te werken en dan is het weer net Jiskefet.

Ook een kantoor met alleen vrouwen, als ik daar blijf lunchen (wel heel lief) moet ik daarna langs de mac want ze eten alleen maar biogroenvoer. De één nog gekker dan de ander met hun healthy foodie leafy green smoothies en very berry overnight oaties, maken ze voor mij ook altijd een smoothie (wel heel lief) en een gekookt eitje erbij. Ja lief maar dan kan ik toch niet van leven :)
What's the name of the game?
pi_188432034
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 21:35 schreef -marz- het volgende:
Herkenbaar gniffeltopic.

Ik werk nu grotendeels vanuit huis, intense zaligheid!

Maar soms zit ik bij een opdrachtgever op kantoor te werken en dan is het weer net Jiskefet.

Ook een kantoor met alleen vrouwen, als ik daar blijf lunchen (wel heel lief) moet ik daarna langs de mac want ze eten alleen maar biogroenvoer. De één nog gekker dan de ander met hun healthy foodie leafy green smoothies en very berry overnight oaties, maken ze voor mij ook altijd een smoothie (wel heel lief) en een gekookt eitje erbij. Ja lief maar dan kan ik toch niet van leven :)
Herkenbaar ja.. ik werk ook met bijna alleen maar vrouwen en ze zitten allemaal aan het konijnenvoer.
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:55:20 #207
176766 crew  zoem
zoemt
pi_188432046
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 11:58 schreef fathank het volgende:

[..]

Mensen die hun koffiekopjes in de gootsteen zetten in plaats van in de vaatwasser :').
Bij ons staat er al dagen een gebruikt koffiekopje in de wc en niemand die het opruimt :')

Maar de gootsteen is wel herkenbaar. Hele bouwwerken gewoon.
pi_188432160
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 21:55 schreef zoem het volgende:

[..]

Bij ons staat er al dagen een gebruikt koffiekopje in de wc en niemand die het opruimt :')

Maar de gootsteen is wel herkenbaar. Hele bouwwerken gewoon.
Een klant kwam een keer bij mij aanlopen met een wijnglas incl. restje wit: "deze stond op het toilet."
What's the name of the game?
pi_188432451
2 bazen geleden kwam mijn baas uit Friesland. De eerste vergadering die hij voorzat ging in het Fries. Hij had de nodige moeite om naar het Nederlands over te schakelen. Uiteindelijk heeft hij na 2 weken zijn ontslag ingediend omdat hij niet met ons kon werken vanwege de taalbarriere en wij niet op Friesche cursus wilden.

_O- _O- _O-
pi_188438629
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 22:08 schreef stokj het volgende:
2 bazen geleden kwam mijn baas uit Friesland. De eerste vergadering die hij voorzat ging in het Fries. Hij had de nodige moeite om naar het Nederlands over te schakelen. Uiteindelijk heeft hij na 2 weken zijn ontslag ingediend omdat hij niet met ons kon werken vanwege de taalbarriere en wij niet op Friesche cursus wilden.

_O- _O- _O-
Dit is een grap :')
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_188439854
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 09:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Dit is een grap :')
Nee geen grap. De beste man was al op leeftijd en dit zou zijn laatste klus worden. In de eerste week vond iedereen hem charmant, in de tweede week werd het een tiran. Ik had verder geen problemen met hem. Jammer van de taalbarriere.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 11:43:22 #212
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_188440588
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 22:08 schreef stokj het volgende:
2 bazen geleden kwam mijn baas uit Friesland. De eerste vergadering die hij voorzat ging in het Fries. Hij had de nodige moeite om naar het Nederlands over te schakelen. Uiteindelijk heeft hij na 2 weken zijn ontslag ingediend omdat hij niet met ons kon werken vanwege de taalbarriere en wij niet op Friesche cursus wilden.

_O- _O- _O-
Maar dat was dus niet in Friesland?

Mijn baas blijft ook consequent naar het Limburgs overschakelen, maar ja, we zitten in Limburg, dus iedereen verstaat het ook gewoon goed.
Don't let my username fool you...
  woensdag 14 augustus 2019 @ 11:46:59 #213
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_188440663
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 21:58 schreef -marz- het volgende:

[..]

Een klant kwam een keer bij mij aanlopen met een wijnglas incl. restje wit: "deze stond op het toilet."
Jij hebt je bedrijf aan huis? :+
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 11:47:46 #214
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_188440680
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:43 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Maar dat was dus niet in Friesland?

Mijn baas blijft ook consequent naar het Limburgs overschakelen, maar ja, we zitten in Limburg, dus iedereen verstaat het ook gewoon goed.
Ik niet. Ik luister dan ook niet en loop gewoon aan.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_188442073
De vaatwasser is niet uitgeruimd, dus wat doen we dan? We stapelen het gewoon op de vaatwasser en wachten tot de uitgestalde vaat miraculeus in de vaatwasser verdwijnt. :{
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_188442177
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De vaatwasser is niet uitgeruimd, dus wat doen we dan? We stapelen het gewoon op de vaatwasser en wachten tot de uitgestalde vaat miraculeus in de vaatwasser verdwijnt. :{
Hier wordt je geacht je kopje/mok/glas aan het einde van de dag zelf in de vaatwasser te zetten. Er zijn natuurlijk ook een paar mensen die daar te goed voor zijn, dus die laten de vaat maar op hun bureau staan in de hoop dat de schoonmaaksters het voor hun opruimt. Natuurlijk zitten ze wel te zeiken als dan na een paar dagen de schone kopjes op zijn en hun bureaus volstaan met vieze. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_188442195
quote:
2s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 13:27 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Hier wordt je geacht je kopje/mok/glas aan het einde van de dag zelf in de vaatwasser te zetten. Er zijn natuurlijk ook een paar mensen die daar te goed voor zijn, dus die laten de vaat maar op hun bureau staan in de hoop dat de schoonmaaksters het voor hun opruimt. Natuurlijk zitten ze wel te zeiken als dan na een paar dagen de schone kopjes op zijn en hun bureaus volstaan met vieze. :')
Ik vind dat asociaal.

Hier ook collega's die te beroerd zijn om hun stuk karton naar de container te brengen en het dan maar in de prullenbak proppen (past niet), in de hoop dat de schoonmaakster het wel naar de container brengt. -O-
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 14:44:55 #218
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_188443445
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik vind dat asociaal.

Hier ook collega's die te beroerd zijn om hun stuk karton naar de container te brengen en het dan maar in de prullenbak proppen (past niet), in de hoop dat de schoonmaakster het wel naar de container brengt. -O-
Die mensen zijn waarschijnlijk thuis net zo lui/vies of hebben daar een vrouw die alles achter ze opruimt, waardoor ze totaal niet zelfstandig zijn geworden.
Don't let my username fool you...
pi_188443552
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:44 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Die mensen zijn waarschijnlijk thuis net zo lui/vies of hebben daar een vrouw die alles achter ze opruimt, waardoor ze totaal niet zelfstandig zijn geworden.
Ik heb nu het deurtje van de vaatwasser open gezet in de hoop dat de borden en kopjes erin worden gezet :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_188444383
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Collega’s die de kachel aandraaien.
Het is potverdrie augustus ...
Jouw collega's zouden eens wat bruin vet moeten kweken. Elke dag koud douchen en zo.
  Moderator / Redactie Sport / Devops woensdag 14 augustus 2019 @ 15:45:43 #221
176766 crew  zoem
zoemt
pi_188444432
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Collega’s die de kachel aandraaien.
Het is potverdrie augustus ...
Hier ook zo iets. Collega's die 's ochtends alle airco's uitzetten in de kantoortuin. Leuk als de ruimte volloopt met mensen... een vieze, muffe lucht waar je niet meer in kan concentreren.
pi_188444465
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 15:42 schreef Chia het volgende:

[..]

Jouw collega's zouden eens wat bruin vet moeten kweken. Elke dag koud douchen en zo.
Mijn collega's moeten eens niet zo zeiken.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 15:45 schreef zoem het volgende:

[..]

Hier ook zo iets. Collega's die 's ochtends alle airco's uitzetten in de kantoortuin. Leuk als de ruimte volloopt met mensen... een vieze, muffe lucht waar je niet meer in kan concentreren.
Ik vind een verwarming + veel mensen in een ruimte ook echt drie keer niets, maar ja... koukleumen he..
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_188444481
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Mijn collega's moeten eens niet zo zeiken.
Jouw collega's hebben een ongezonde relatie met temperatuur hoor. En ze moeten niet zo zeiken.
pi_188444647
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 15:50 schreef Chia het volgende:

[..]

Jouw collega's hebben een ongezonde relatie met temperatuur hoor. En ze moeten niet zo zeiken.
Helemaal mee eens, ik zal morgen een megafoon meebrengen om het mede te delen.
Bovendien, als je nu de verwarming aanzet.. dan heb je er in de winter toch helemaal niets meer aan?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_188445325
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:43 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Maar dat was dus niet in Friesland?

Mijn baas blijft ook consequent naar het Limburgs overschakelen, maar ja, we zitten in Limburg, dus iedereen verstaat het ook gewoon goed.
Nee dit was niet in Friesland maar in NH.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 00:04:43 #226
356649 MyTiredFeet
Onsamenhangend
pi_188471175
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 16:47 schreef stokj het volgende:
Nee dit was niet in Friesland maar in NH.
West-Friesland dan toch wel?
Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.
pi_188472677
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 00:04 schreef MyTiredFeet het volgende:

[..]

West-Friesland dan toch wel?
Des zuidens van West-Friesland
pi_188472910
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, ik zal morgen een megafoon meebrengen om het mede te delen.
Bovendien, als je nu de verwarming aanzet.. dan heb je er in de winter toch helemaal niets meer aan?
Waarom zou je er niks aan hebben?
pi_188474207
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 08:03 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Waarom zou je er niks aan hebben?
Ik houd er eigenlijk niet van om stereotype te doen, maar het lijkt me een typische wijvenopmerking.
pi_188474208
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 08:03 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Waarom zou je er niks aan hebben?
Als je nu in augustus de verwarming aandoet met ongeveer 20 graden, dan voel je toch geen warmte meer met 5 graden?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_188474217
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 10:19 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Ik houd er eigenlijk niet van om stereotype te doen, maar het lijkt me een typische wijvenopmerking.
Bedoel je mijn opmerking ?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_188474229
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Als je nu in augustus de verwarming aandoet met ongeveer 20 graden, dan voel je toch geen warmte meer met 5 graden?
Oh, dus omdat ik één keer per jaar naar de sauna ga en dan ook een dompelbad neem, merk ik de rest van het jaar niks meer van kou of warmte?
pi_188474230
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Bedoel je mijn opmerking ?
Eh: ja.
pi_188474257
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 10:20 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Oh, dus omdat ik één keer per jaar naar de sauna ga en dan ook een dompelbad neem, merk ik de rest van het jaar niks meer van kou of warmte?
Nee, maar hier staat de verwarming dus nog aan en die blijft aan tot de herfst waarschijnlijk.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_188474264
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 10:20 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Eh: ja.
Waarom is het een wijvenopmerking?
Lijkt mij gewoon gezond verstand.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_188474546
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Waarom is het een wijvenopmerking?
Lijkt mij gewoon gezond verstand.
Het is, sorry, complete onzin. Als ik het nu warmer heb, werkt de verwarming in de herfst nog prima om mij te verwarmen. Mijn huid heeft niet een geheugen of zo. Je lichaam reageert op de temperatuur.
pi_188474985
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 10:44 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Het is, sorry, complete onzin. Als ik het nu warmer heb, werkt de verwarming in de herfst nog prima om mij te verwarmen. Mijn huid heeft niet een geheugen of zo. Je lichaam reageert op de temperatuur.
Ja, oke is goed.
Fijne dag verder.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_188475250
Als er straks over mij geklaagd word in dit topic is dat best wel terecht :X

Ik werk dus 6 dagen vanuit huis en 1 dag per week op locatie, vandaag. Collega vraagt me iets, en Siri springt daarop aan. Uit gewoonte gil ik "Ach, hou toch je bek!" naar Siri, zoals ik thuis gewend ben. Alleen dacht collega dat ik het tegen hem had :') :@
pi_188475481
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 11:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Als er straks over mij geklaagd word in dit topic is dat best wel terecht :X

Ik werk dus 6 dagen vanuit huis en 1 dag per week op locatie, vandaag. Collega vraagt me iets, en Siri springt daarop aan. Uit gewoonte gil ik "Ach, hou toch je bek!" naar Siri, zoals ik thuis gewend ben. Alleen dacht collega dat ik het tegen hem had :') :@
:D

Koffieapparaat moet bijgevuld worden dus ik ben gewoon naar de volgende gelopen muahahha
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_188475643
Ik heb een collega die het werk ziet als haar persoonlijke therapie. Mens ziet er ongelooflijk onverzorgd uit. Vet haar, vieze kleding e.d. En ze heeft behoorlijk wat psychische issues. Ze voelt zich ondergewaardeerd (ja duh, je kan alleen maar ouwehoeren en zielig doen) ze zit tegen een burn-out aan (Hoe dan, je werkt niet eens.) En ze heeft het zo zwaar want ze moet voor haar moeder zorgen... Ze komt en ze gaat maar wanneer het haar uit komt. Ik heb het eens bijgehouden, van de 40 uur die ze hoort te maken is ze 32 uur op kantoor (thuis werken doet ze niet, heeft geen thuiswerkplek) En van die 32 uur is ze minimaal de helft aan het kletsen.

En onze baas? Die doet er geen fuck aan. :(
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 12:23:30 #241
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_188475704
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 12:18 schreef Queryn het volgende:
Ik heb een collega die het werk ziet als haar persoonlijke therapie. Mens ziet er ongelooflijk onverzorgd uit. Vet haar, vieze kleding e.d. En ze heeft behoorlijk wat psychische issues. Ze voelt zich ondergewaardeerd (ja duh, je kan alleen maar ouwehoeren en zielig doen) ze zit tegen een burn-out aan (Hoe dan, je werkt niet eens.) En ze heeft het zo zwaar want ze moet voor haar moeder zorgen... Ze komt en ze gaat maar wanneer het haar uit komt. Ik heb het eens bijgehouden, van de 40 uur die ze hoort te maken is ze 32 uur op kantoor (thuis werken doet ze niet, heeft geen thuiswerkplek) En van die 32 uur is ze minimaal de helft aan het kletsen.

En onze baas? Die doet er geen fuck aan. :(
En al jaren geen man/vriend meer, maar zelf geen idee hebben waarom?

Tsja bazen.. heb er in de 8 banen die ik inmiddels heb gehad pas één gezien die op z'n strepen ging staan, in een soortgelijk geval.
With love :*
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 12:26:38 #242
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_188475746
Irritatiefactor die positief is omgeslagen inmiddels: van zeikende vrouwen die nooooit deden poepen op het werk, naar mannen die gewoon door het hele kantoor roepen als ze gaan poepen :D
With love :*
pi_188475811
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 12:18 schreef Queryn het volgende:
Ik heb een collega die het werk ziet als haar persoonlijke therapie. Mens ziet er ongelooflijk onverzorgd uit. Vet haar, vieze kleding e.d. En ze heeft behoorlijk wat psychische issues. Ze voelt zich ondergewaardeerd (ja duh, je kan alleen maar ouwehoeren en zielig doen) ze zit tegen een burn-out aan (Hoe dan, je werkt niet eens.) En ze heeft het zo zwaar want ze moet voor haar moeder zorgen... Ze komt en ze gaat maar wanneer het haar uit komt. Ik heb het eens bijgehouden, van de 40 uur die ze hoort te maken is ze 32 uur op kantoor (thuis werken doet ze niet, heeft geen thuiswerkplek) En van die 32 uur is ze minimaal de helft aan het kletsen.

En onze baas? Die doet er geen fuck aan. :(
Geen energie steken / je ergeren aan dit soort energie-opzuigende zwarte gaten. Maar inzichtelijk wat jij wel doet en laat haar links liggen.
pi_188476037
Ik ben sinds een aantal maanden halve dag aan het werk bij de Kringloop. Je kan wel merken dat ik de enige ben met nog een beetje opleiding. Er is er zelfs ene bij waar ze subsidie op hebben, daar moet de bedrijfsleider de billen van afvegen bij het schijten :')
U MAD?
pi_188476115
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 12:52 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben sinds een aantal maanden halve dag aan het werk bij de Kringloop. Je kan wel merken dat ik de enige ben met nog een beetje opleiding. Er is er zelfs ene bij waar ze subsidie op hebben, daar moet de bedrijfsleider de billen van afvegen bij het schijten :')
Zo hoog kan die opleiding van je niet zijn als je hetzelfde werk doet als iemand die letterlijk te dom om te poepen is. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2019 12:59:31 ]
pi_188476200
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 12:59 schreef Lola69 het volgende:

[..]

Zo hoog kan die opleiding van je niet zijn als je hetzelfde werk doet als iemand die letterlijk te dom om te poepen is. :')
_O-
pi_188476252
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 12:59 schreef Lola69 het volgende:
Zo hoog kan die opleiding van je niet zijn als je hetzelfde werk doet als iemand die letterlijk te dom om te poepen is. :')
Heb altijd in de bouw gewerkt maar door val van steiger plus minus 15 jaar thuis gezeten. Nu weer half dagje per week werken. Je moet wat en heb weinig keuze met een CV als de mijne :')
Opleiding wat ik heb gedaan is huidige MBO dus tsja. Stond ie hoor met z'n reet omhoog, deur open en gezicht naar de gang... de kont
schoongeveegd te krijgen door de bedrijfsleidster. Die heeft overigens HBO, heb je wat.
U MAD?
pi_188476465
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 12:59 schreef Lola69 het volgende:

[..]

Zo hoog kan die opleiding van je niet zijn als je hetzelfde werk doet als iemand die letterlijk te dom om te poepen is. :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 13:09 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Heb altijd in de bouw gewerkt maar door val van steiger plus minus 15 jaar thuis gezeten. Nu weer half dagje per week werken. Je moet wat en heb weinig keuze met een CV als de mijne :')
Opleiding wat ik heb gedaan is huidige MBO dus tsja. Stond ie hoor met z'n reet omhoog, deur open en gezicht naar de gang... de kont
schoongeveegd te krijgen door de bedrijfsleidster. Die heeft overigens HBO, heb je wat.
Klassiek voorbeeld van niet te snel oordelen...
pi_188476621
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Als je nu in augustus de verwarming aandoet met ongeveer 20 graden, dan voel je toch geen warmte meer met 5 graden?
Huh ?
What's the name of the game?
pi_188476644
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 13:41 schreef -marz- het volgende:

[..]

Huh ?
Vrouwenlogica.
pi_188477745
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 13:41 schreef -marz- het volgende:

[..]

Huh ?
De buitentemperatuur.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_188477805
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

De buitentemperatuur.
Maar wat voel je dan wel? Als het 5 graden is?
What's the name of the game?
pi_188477874
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:08 schreef -marz- het volgende:

[..]

Maar wat voel je dan wel? Als het 5 graden is?
Het gaat er gewoon om dat de verwarming voluit wordt gezet, terwijl het buiten niet bepaald koud is en als het buiten dan wel koud is dan volstaat die verwarming niet meer, want dan heeft men het de hele dag koud en gaat het daar de hele dag over.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_188486929
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 13:09 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Heb altijd in de bouw gewerkt maar door val van steiger plus minus 15 jaar thuis gezeten. Nu weer half dagje per week werken. Je moet wat en heb weinig keuze met een CV als de mijne :')
Opleiding wat ik heb gedaan is huidige MBO dus tsja. Stond ie hoor met z'n reet omhoog, deur open en gezicht naar de gang... de kont
schoongeveegd te krijgen door de bedrijfsleidster. Die heeft overigens HBO, heb je wat.
Ach ja, de vraag is voor wie je meer respect hebt; voor iemand die ondanks z'n beperkingen graag wil werken en meedraaien in de maatschappij, of voor iemand die 15 jaar op z'n luie reet zit en z'n handje ophoudt?
"Who are you?"
"The Anti-Christ. You get me in a vendetta kind of mood. You tell the angels in heaven you never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you. My name is Vincent Cocotti."
pi_188487703
Ik heb een collega van eind 40, geen kinderen, geen partner. Niks mis mee, maar zegt rustig 'ik heb niets om voor naar huis te gaan'. Haar werkplek ziet er uit als een woonkamer. Er hangen sfeerlampjes, er staat een kaarsje, dat soort troep. Er hangt nog net geen 'live love laugh' bordje.
Ze werkt 32 uur (geen reistijd) maar vind het raar, dat ik met mijn 35 uur (plus 1.5 uur reistijd per dag), geen (onnodige en sowieso onbetaalde) overuren wil maken. 'Je kan toch nog wel een half uurtje blijven? Ander zit ik alleen' 8)7
pi_188487835
Mannen die hun handen niet wassen na een wc bezoek en je vervolgens amicaal op je schouders slaan omdat je goed werk hebt geleverd :( bah bah bah
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_188487980
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 07:54 schreef JeugdVanTegenwoordig het volgende:
Ik heb een collega van eind 40, geen kinderen, geen partner. Niks mis mee, maar zegt rustig 'ik heb niets om voor naar huis te gaan'. Haar werkplek ziet er uit als een woonkamer. Er hangen sfeerlampjes, er staat een kaarsje, dat soort troep. Er hangt nog net geen 'live love laugh' bordje.
Ze werkt 32 uur (geen reistijd) maar vind het raar, dat ik met mijn 35 uur (plus 1.5 uur reistijd per dag), geen (onnodige en sowieso onbetaalde) overuren wil maken. 'Je kan toch nog wel een half uurtje blijven? Ander zit ik alleen' 8)7
Wow, dat is wel heel bijzonder
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 09:04:25 #258
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_188488025
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 08:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Mannen die hun handen niet wassen na een wc bezoek en je vervolgens amicaal op je schouders slaan omdat je goed werk hebt geleverd :( bah bah bah
Wees blij dat ze geen bekertje koffie komen brengen en het bij de rand vasthouden.
pi_188511769
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 09:04 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Wees blij dat ze geen bekertje koffie komen brengen en het bij de rand vasthouden.
Of mensen die het kopje niet afspoelen voor gebruik. :')
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_188517941
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 07:54 schreef JeugdVanTegenwoordig het volgende:
Ik heb een collega van eind 40, geen kinderen, geen partner. Niks mis mee, maar zegt rustig 'ik heb niets om voor naar huis te gaan'. Haar werkplek ziet er uit als een woonkamer. Er hangen sfeerlampjes, er staat een kaarsje, dat soort troep. Er hangt nog net geen 'live love laugh' bordje.
Ze werkt 32 uur (geen reistijd) maar vind het raar, dat ik met mijn 35 uur (plus 1.5 uur reistijd per dag), geen (onnodige en sowieso onbetaalde) overuren wil maken. 'Je kan toch nog wel een half uurtje blijven? Ander zit ik alleen' 8)7
Je collega is gewoon behoeftig.
pi_188518174
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 08:57 schreef Jantje2k het volgende:

[..]

Wow, dat is wel heel bijzonder
Neuh, er zijn veel vrouwelijke professoren die ook rond die leeftijd zijn en kind- en partnerloos.
pi_188518292
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 11:35 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Neuh, er zijn veel vrouwelijke professoren die ook rond die leeftijd zijn en kind- en partnerloos.
Ja denk echt dat Jantje op die factoren doelde ipv haar gedrag.
pi_188521491
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 11:45 schreef Chia het volgende:

[..]

Ja denk echt dat Jantje op die factoren doelde ipv haar gedrag.
Idd :')
pi_188527732
Er zit een dun wandje tussen vrouwen toilet en mannen toilet dus echt lekker schijten zit er op het werk niet in. En je collega's horen pissen is ook geen liefhebberij van me. Gelukkig is er een stukje verder in het pand een invalidentoilet waarvan maar weinigen het bestaan weten.
  maandag 19 augustus 2019 @ 22:24:10 #265
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_188528766
Iets lagere temperatuur buiten dus het gezeur over raam wel of niet open, achterdeur wel of niet open begint weer van voren af aan.

Ik heb een collega die nu al met een dikke trui aan en de kachel op standje lava zit en nog klaagt dat het koud is.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_188532250
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 21:39 schreef Pleun2011 het volgende:
Er zit een dun wandje tussen vrouwen toilet en mannen toilet dus echt lekker schijten zit er op het werk niet in. En je collega's horen pissen is ook geen liefhebberij van me. Gelukkig is er een stukje verder in het pand een invalidentoilet waarvan maar weinigen het bestaan weten.
Maak je zoveel lawaai op het toilet dan?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_188532264
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 08:45 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Maak je zoveel lawaai op het toilet dan?
Het is een soort campingtoilet dus de geur is waar ik mij meer zorgen over maak.
  donderdag 22 augustus 2019 @ 23:59:16 #268
406785 kloon_bassie
Allemaal Maggies!
pi_188582738
“Hé vakantieganger!”
pi_188584297
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 08:46 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Het is een soort campingtoilet dus de geur is waar ik mij meer zorgen over maak.
Moet je ook met een wc-rol over de gang naar het toilet?
pi_188584763
quote:
3s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 13:42 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Vrouwenlogica.
Nee hoor, gewoon goed lezen. Als het buiten 20 graden is de verwarming aanzetten, helpt die warmte niet meer in de koude periode.
Trek dan een trui aan.
pi_189394573
Van die domme dozen die een kamer naast je zitten en met domme stemmetjes gaan praten omdat ze denken dat dat grappig is. En de hele dag door. Godverdomme wat irritant. Maar ja die dozen zijn minstens 2,5x ouder dan dat ik ben dus kan er niets over zeggen :')
pi_189394637
En naar de WC gaan op werk is ook zo ongemakkelijk :')

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2019 11:40:07 ]
pi_189394742
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 11:39 schreef wielrennerdt het volgende:
En naar de WC gaan op werk is ook zo ongemakkelijk :')
Ik ga iedere dag om 10 uur eerst even een halfuurtje op m'n gemak kunstwerken bouwen _O_
pi_189395948
Collega's die de hele dag door hun bek niet kunnen houden over hun privéleven of de hele tijd triviale dingen moeten benoemen en tot in den treure bespreken. Vooral vrouwen. Werken met vrouwen is kut.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 15:48:31 #275
342418 VKV
Plausibel
pi_189397140
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 13:58 schreef Stefanovich het volgende:
Werken met vrouwen is kut.
Kan ik als vrouw beamen :')
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 16:09:33 #276
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_189397402
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 11:39 schreef wielrennerdt het volgende:
En naar de WC gaan op werk is ook zo ongemakkelijk :')
Waarom :?

Of ben jij de enige op je werk die naar de WC moet? Zou wel heel vreemd zijn.

Werken met vrouwen vind ik overigens best prima over het algemeen, ik word juist in de ICT af en toe er gek van dat er echt alleen maar mannen werken.
Don't let my username fool you...
pi_189397426
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 16:09 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Waarom :?

Of ben jij de enige op je werk die naar de WC moet? Zou wel heel vreemd zijn.

Werken met vrouwen vind ik overigens best prima over het algemeen, ik word juist in de ICT af en toe er gek van dat er echt alleen maar mannen werken.
Ik werk in het HR werkveld...alleen maar vrouwen :') er moet gewoon een goede mix zijn. En het ligt ook wel aan de types. Beste is gewoon je eigen kantoor hebben :)
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 16:13:05 #278
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_189397442
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 16:11 schreef Stefanovich het volgende:

[..]

Ik werk in het HR werkveld...alleen maar vrouwen :') er moet gewoon een goede mix zijn. En het ligt ook wel aan de types. Beste is gewoon je eigen kantoor hebben :)
waarom is dat ongemakkelijk
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_189397443
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 15:48 schreef VKV het volgende:

[..]

Kan ik als vrouw beamen :')
:D Als IT'er uit een ver verleden kan ik beamen dat sommige mannen ook zeikwijven kunnen zijn.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 16:14:47 #280
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_189397463
Mensen die sterkruikend voedsel als bami ofzo in de pauze eten :r
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_189397666
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 16:11 schreef Stefanovich het volgende:

[..]

Ik werk in het HR werkveld...alleen maar vrouwen :') er moet gewoon een goede mix zijn. En het ligt ook wel aan de types. Beste is gewoon je eigen kantoor hebben :)
Eens, het is vooral dat er met veel dezelfde type mensen een cultuur ontstaat waar vooral datzelfde type mens zich prettig bij voelt.
  zondag 10 november 2019 @ 14:43:30 #282
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189879196
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 16:11 schreef Stefanovich het volgende:

[..]

Ik werk in het HR werkveld...alleen maar vrouwen :') er moet gewoon een goede mix zijn. En het ligt ook wel aan de types. Beste is gewoon je eigen kantoor hebben :)
Ik heb twee banen: eentje met voornamelijk mannen en eentje met voornamelijk vrouwen. Ik denk dat beide omgevingen zouden opknappen van een betere mix.
pi_189881123
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 22:24 schreef karr-1 het volgende:
Iets lagere temperatuur buiten dus het gezeur over raam wel of niet open, achterdeur wel of niet open begint weer van voren af aan.

Ik heb een collega die nu al met een dikke trui aan en de kachel op standje lava zit en nog klaagt dat het koud is.
Alvast oefenen voor de hel ...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_189881143
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 09:05 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Nee hoor, gewoon goed lezen. Als het buiten 20 graden is de verwarming aanzetten, helpt die warmte niet meer in de koude periode.
Trek dan een trui aan.
_O_ jij snapt het
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_189881200
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 13:58 schreef Stefanovich het volgende:
Collega's die de hele dag door hun bek niet kunnen houden over hun privéleven of de hele tijd triviale dingen moeten benoemen en tot in den treure bespreken. Vooral vrouwen. Werken met vrouwen is kut.
Eens en daar heb ik oordopjes voor.
Kan ik zelf vrouwelijke collega's muten als ik dat nodig vind.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  zondag 10 november 2019 @ 18:26:10 #286
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189882805
Collega's met oordopjes, waar je dan iets tegen zegt en dat ze dan tergend traag en veel te blij met zichzelf die dopjes uitdoen.
En dan je dus álles twee keer moet zeggen. :{w Laat maar dan. Zoek zelf maar uit wat je gemist hebt.
  Eindredactie Games zondag 10 november 2019 @ 18:34:53 #287
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_189882978
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 07:54 schreef JeugdVanTegenwoordig het volgende:
Ik heb een collega van eind 40, geen kinderen, geen partner. Niks mis mee, maar zegt rustig 'ik heb niets om voor naar huis te gaan'. Haar werkplek ziet er uit als een woonkamer. Er hangen sfeerlampjes, er staat een kaarsje, dat soort troep. Er hangt nog net geen 'live love laugh' bordje.
Ze werkt 32 uur (geen reistijd) maar vind het raar, dat ik met mijn 35 uur (plus 1.5 uur reistijd per dag), geen (onnodige en sowieso onbetaalde) overuren wil maken. 'Je kan toch nog wel een half uurtje blijven? Ander zit ik alleen' 8)7
Klinkt als een beschrijving van mijn buro, maar dan geen kaarsjes maar LEGO :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_189883183
quote:
4s.gif Op zondag 10 november 2019 18:34 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Klinkt als een beschrijving van mijn buro, maar dan geen kaarsjes maar LEGO :')
Daarom flex plekken! (als ik niet thuis werk)

Alhoewel in de praktijk iedereen een vaste plek heeft 8)7
  zondag 10 november 2019 @ 18:50:27 #289
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_189883322
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 16:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Alvast oefenen voor de hel ...
Afgelopen week was de kachel kapot, hij is maar thuis gaan werken geloof ik
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_189883434
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 18:50 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Afgelopen week was de kachel kapot, hij is maar thuis gaan werken geloof ik
Mannen die het koud hebben :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_189883448
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 18:26 schreef Zilverberk het volgende:
Collega's met oordopjes, waar je dan iets tegen zegt en dat ze dan tergend traag en veel te blij met zichzelf die dopjes uitdoen.
En dan je dus álles twee keer moet zeggen. :{w Laat maar dan. Zoek zelf maar uit wat je gemist hebt.
We zeggen eerst goedemorgen.
  zondag 10 november 2019 @ 19:11:19 #292
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_189883700
Gewoon een klacht in het algemeen en niet eens gericht op mijn huidige baan. Ik ben geen ochtendmens en kom altijd als laatst binnen, maar dat wordt altijd geassocieerd met lui zijn op een of andere manier.. Terwijl ik in de avond dus ook als laatst weg ga.

quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 18:44 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Daarom flex plekken! (als ik niet thuis werk)

Alhoewel in de praktijk iedereen een vaste plek heeft 8)7
Ik ben eigenlijk juist wel blij met het feit dat ik m'n eigen bureau heb. Hoef ik niet elke dag m'n stoel in te stellen, kan m'n laptop/toetsenbord/muis lekker op werk laten liggen, beeldschermen staan goed ingesteld etc.
pi_189884113
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Mannen die het koud hebben :')
Toen ik afgelopen week binnenkwam zat en collega van me er te werken met zijn winterjas nog aan vanwege de kou. :P
Al is het ook behoorlijk fris daar als je de eerste bent en de verwarming staat nog niet aan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Eindredactie Games zondag 10 november 2019 @ 20:03:34 #294
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_189884625
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 18:44 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Daarom flex plekken! (als ik niet thuis werk)

Alhoewel in de praktijk iedereen een vaste plek heeft 8)7
als je maar hoog genoeg in de boom zit, dan krijg je een vaste plek :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 10 november 2019 @ 20:30:55 #295
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_189885399
quote:
4s.gif Op zondag 10 november 2019 20:03 schreef Oscar. het volgende:

[..]

als je maar hoog genoeg in de boom zit, dan krijg je een vaste plek :P
Of laag genoeg ;-). Bij ons heeft alleen het administratief en uitvoerend personeel in bijv marketing of communicatie een vaste plek.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Eindredactie Games zondag 10 november 2019 @ 20:33:35 #296
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_189885465
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 20:30 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Of laag genoeg ;-). Bij ons heeft alleen het administratief en uitvoerend personeel in bijv marketing of communicatie een vaste plek.
en je directeur heeft een flexplek :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 10 november 2019 @ 20:37:38 #297
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_189885571
quote:
4s.gif Op zondag 10 november 2019 20:33 schreef Oscar. het volgende:

[..]

en je directeur heeft een flexplek :P
Jup.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Eindredactie Games zondag 10 november 2019 @ 20:39:33 #298
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_189885624
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 20:37 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Jup.
ik ken geen enkele directeur die een flexplek heeft. of hij is erg hip
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 10 november 2019 @ 20:42:42 #299
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189885703
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 18:56 schreef Atak het volgende:

[..]

We zeggen eerst goedemorgen.
Dat horen ze ook niet, met die dopjes.

Ben trouwens blij dat mijn immer-geoordopte collega weg is. Die was behalve verkozen doof ook nog 3 dagen in de maand strontchagrijnig :X
  zondag 10 november 2019 @ 20:45:54 #300
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_189885797
quote:
4s.gif Op zondag 10 november 2019 20:39 schreef Oscar. het volgende:

[..]

ik ken geen enkele directeur die een flexplek heeft. of hij is erg hip
Ik heb nu al bij drie van dergelijke bedrijven gewerkt. Een corporate en 2 mkb-ers. Hip zijn ze zeker niet.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')