Waaromquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 11:39 schreef wielrennerdt het volgende:
En naar de WC gaan op werk is ook zo ongemakkelijk![]()
Ik werk in het HR werkveld...alleen maar vrouwenquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 16:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Waarom
Of ben jij de enige op je werk die naar de WC moet? Zou wel heel vreemd zijn.
Werken met vrouwen vind ik overigens best prima over het algemeen, ik word juist in de ICT af en toe er gek van dat er echt alleen maar mannen werken.
waarom is dat ongemakkelijkquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 16:11 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Ik werk in het HR werkveld...alleen maar vrouwener moet gewoon een goede mix zijn. En het ligt ook wel aan de types. Beste is gewoon je eigen kantoor hebben
quote:
Eens, het is vooral dat er met veel dezelfde type mensen een cultuur ontstaat waar vooral datzelfde type mens zich prettig bij voelt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 16:11 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Ik werk in het HR werkveld...alleen maar vrouwener moet gewoon een goede mix zijn. En het ligt ook wel aan de types. Beste is gewoon je eigen kantoor hebben
Ik heb twee banen: eentje met voornamelijk mannen en eentje met voornamelijk vrouwen. Ik denk dat beide omgevingen zouden opknappen van een betere mix.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 16:11 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Alvast oefenen voor de hel ...quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:24 schreef karr-1 het volgende:
Iets lagere temperatuur buiten dus het gezeur over raam wel of niet open, achterdeur wel of niet open begint weer van voren af aan.
Ik heb een collega die nu al met een dikke trui aan en de kachel op standje lava zit en nog klaagt dat het koud is.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:05 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon goed lezen. Als het buiten 20 graden is de verwarming aanzetten, helpt die warmte niet meer in de koude periode.
Trek dan een trui aan.
Eens en daar heb ik oordopjes voor.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 13:58 schreef Stefanovich het volgende:
Collega's die de hele dag door hun bek niet kunnen houden over hun privéleven of de hele tijd triviale dingen moeten benoemen en tot in den treure bespreken. Vooral vrouwen. Werken met vrouwen is kut.
Klinkt als een beschrijving van mijn buro, maar dan geen kaarsjes maar LEGOquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:54 schreef JeugdVanTegenwoordig het volgende:
Ik heb een collega van eind 40, geen kinderen, geen partner. Niks mis mee, maar zegt rustig 'ik heb niets om voor naar huis te gaan'. Haar werkplek ziet er uit als een woonkamer. Er hangen sfeerlampjes, er staat een kaarsje, dat soort troep. Er hangt nog net geen 'live love laugh' bordje.
Ze werkt 32 uur (geen reistijd) maar vind het raar, dat ik met mijn 35 uur (plus 1.5 uur reistijd per dag), geen (onnodige en sowieso onbetaalde) overuren wil maken. 'Je kan toch nog wel een half uurtje blijven? Ander zit ik alleen'
Daarom flex plekken! (als ik niet thuis werk)quote:Op zondag 10 november 2019 18:34 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Klinkt als een beschrijving van mijn buro, maar dan geen kaarsjes maar LEGO
Afgelopen week was de kachel kapot, hij is maar thuis gaan werken geloof ikquote:Op zondag 10 november 2019 16:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alvast oefenen voor de hel ...
Mannen die het koud hebbenquote:Op zondag 10 november 2019 18:50 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Afgelopen week was de kachel kapot, hij is maar thuis gaan werken geloof ik
We zeggen eerst goedemorgen.quote:Op zondag 10 november 2019 18:26 schreef Zilverberk het volgende:
Collega's met oordopjes, waar je dan iets tegen zegt en dat ze dan tergend traag en veel te blij met zichzelf die dopjes uitdoen.
En dan je dus álles twee keer moet zeggen.Laat maar dan. Zoek zelf maar uit wat je gemist hebt.
Ik ben eigenlijk juist wel blij met het feit dat ik m'n eigen bureau heb. Hoef ik niet elke dag m'n stoel in te stellen, kan m'n laptop/toetsenbord/muis lekker op werk laten liggen, beeldschermen staan goed ingesteld etc.quote:Op zondag 10 november 2019 18:44 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Daarom flex plekken! (als ik niet thuis werk)
Alhoewel in de praktijk iedereen een vaste plek heeft
Toen ik afgelopen week binnenkwam zat en collega van me er te werken met zijn winterjas nog aan vanwege de kou.quote:
als je maar hoog genoeg in de boom zit, dan krijg je een vaste plekquote:Op zondag 10 november 2019 18:44 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Daarom flex plekken! (als ik niet thuis werk)
Alhoewel in de praktijk iedereen een vaste plek heeft
Of laag genoeg ;-). Bij ons heeft alleen het administratief en uitvoerend personeel in bijv marketing of communicatie een vaste plek.quote:Op zondag 10 november 2019 20:03 schreef Oscar. het volgende:
[..]
als je maar hoog genoeg in de boom zit, dan krijg je een vaste plek
en je directeur heeft een flexplekquote:Op zondag 10 november 2019 20:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Of laag genoeg ;-). Bij ons heeft alleen het administratief en uitvoerend personeel in bijv marketing of communicatie een vaste plek.
ik ken geen enkele directeur die een flexplek heeft. of hij is erg hipquote:
Dat horen ze ook niet, met die dopjes.quote:
Ik heb nu al bij drie van dergelijke bedrijven gewerkt. Een corporate en 2 mkb-ers. Hip zijn ze zeker niet.quote:Op zondag 10 november 2019 20:39 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ik ken geen enkele directeur die een flexplek heeft. of hij is erg hip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |