abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188421285
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 12:01 schreef lichtknopje het volgende:

[..]

Ik heb daar geen last meer van. Ik laat ze gewoon staan en ruim mn eigen vaat in de vaatwasser. Klinkt raar dat ik dat doe maar het helpt wel.
Is dat raar ja :? . Ik doe dat altijd zo.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_188421400
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 12:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Is dat raar ja :? . Ik doe dat altijd zo.
Als de vaatwasser draait, kan je ze toch ff in de vaatwasser zetten als je ziet dat hij klaar is.
pi_188421459
quote:
4s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 12:28 schreef Leonos het volgende:

[..]

Als de vaatwasser draait, kan je ze toch ff in de vaatwasser zetten als je ziet dat hij klaar is.
Ik had het erover het laten staan van andermans kopjes.
Ik voel mij daar ook absoluut niet verantwoordelijk voor.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_188430793
Collega’s die de kachel aandraaien.
Het is potverdrie augustus ...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_188431359
Herkenbaar gniffeltopic.

Ik werk nu grotendeels vanuit huis, intense zaligheid!

Maar soms zit ik bij een opdrachtgever op kantoor te werken en dan is het weer net Jiskefet.

Ook een kantoor met alleen vrouwen, als ik daar blijf lunchen (wel heel lief) moet ik daarna langs de mac want ze eten alleen maar biogroenvoer. De één nog gekker dan de ander met hun healthy foodie leafy green smoothies en very berry overnight oaties, maken ze voor mij ook altijd een smoothie (wel heel lief) en een gekookt eitje erbij. Ja lief maar dan kan ik toch niet van leven :)
Springfield's looking pretty dusty today
pi_188432034
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 21:35 schreef -marz- het volgende:
Herkenbaar gniffeltopic.

Ik werk nu grotendeels vanuit huis, intense zaligheid!

Maar soms zit ik bij een opdrachtgever op kantoor te werken en dan is het weer net Jiskefet.

Ook een kantoor met alleen vrouwen, als ik daar blijf lunchen (wel heel lief) moet ik daarna langs de mac want ze eten alleen maar biogroenvoer. De één nog gekker dan de ander met hun healthy foodie leafy green smoothies en very berry overnight oaties, maken ze voor mij ook altijd een smoothie (wel heel lief) en een gekookt eitje erbij. Ja lief maar dan kan ik toch niet van leven :)
Herkenbaar ja.. ik werk ook met bijna alleen maar vrouwen en ze zitten allemaal aan het konijnenvoer.
pi_188432046
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 11:58 schreef fathank het volgende:

[..]

Mensen die hun koffiekopjes in de gootsteen zetten in plaats van in de vaatwasser :').
Bij ons staat er al dagen een gebruikt koffiekopje in de wc en niemand die het opruimt :')

Maar de gootsteen is wel herkenbaar. Hele bouwwerken gewoon.
pi_188432160
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 21:55 schreef zoem het volgende:

[..]

Bij ons staat er al dagen een gebruikt koffiekopje in de wc en niemand die het opruimt :')

Maar de gootsteen is wel herkenbaar. Hele bouwwerken gewoon.
Een klant kwam een keer bij mij aanlopen met een wijnglas incl. restje wit: "deze stond op het toilet."
Springfield's looking pretty dusty today
pi_188432451
2 bazen geleden kwam mijn baas uit Friesland. De eerste vergadering die hij voorzat ging in het Fries. Hij had de nodige moeite om naar het Nederlands over te schakelen. Uiteindelijk heeft hij na 2 weken zijn ontslag ingediend omdat hij niet met ons kon werken vanwege de taalbarriere en wij niet op Friesche cursus wilden.

_O- _O- _O-
pi_188438629
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 22:08 schreef stokj het volgende:
2 bazen geleden kwam mijn baas uit Friesland. De eerste vergadering die hij voorzat ging in het Fries. Hij had de nodige moeite om naar het Nederlands over te schakelen. Uiteindelijk heeft hij na 2 weken zijn ontslag ingediend omdat hij niet met ons kon werken vanwege de taalbarriere en wij niet op Friesche cursus wilden.

_O- _O- _O-
Dit is een grap :')
pi_188439854
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 09:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Dit is een grap :')
Nee geen grap. De beste man was al op leeftijd en dit zou zijn laatste klus worden. In de eerste week vond iedereen hem charmant, in de tweede week werd het een tiran. Ik had verder geen problemen met hem. Jammer van de taalbarriere.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 11:43:22 #212
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_188440588
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 22:08 schreef stokj het volgende:

_O- _O- _O-
Maar dat was dus niet in Friesland?

Mijn baas blijft ook consequent naar het Limburgs overschakelen, maar ja, we zitten in Limburg, dus iedereen verstaat het ook gewoon goed.
Don't let my username fool you...
  woensdag 14 augustus 2019 @ 11:46:59 #213
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_188440663
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 21:58 schreef -marz- het volgende:

[..]

Een klant kwam een keer bij mij aanlopen met een wijnglas incl. restje wit: "deze stond op het toilet."
Jij hebt je bedrijf aan huis? :+
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 11:47:46 #214
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_188440680
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:43 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Mijn baas blijft ook consequent naar het Limburgs overschakelen, maar ja, we zitten in Limburg, dus iedereen verstaat het ook gewoon goed.
Ik niet. Ik luister dan ook niet en loop gewoon aan.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_188442073
De vaatwasser is niet uitgeruimd, dus wat doen we dan? We stapelen het gewoon op de vaatwasser en wachten tot de uitgestalde vaat miraculeus in de vaatwasser verdwijnt. :{
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  Moderator woensdag 14 augustus 2019 @ 13:27:36 #216
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_188442177
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De vaatwasser is niet uitgeruimd, dus wat doen we dan? We stapelen het gewoon op de vaatwasser en wachten tot de uitgestalde vaat miraculeus in de vaatwasser verdwijnt. :{
Hier wordt je geacht je kopje/mok/glas aan het einde van de dag zelf in de vaatwasser te zetten. Er zijn natuurlijk ook een paar mensen die daar te goed voor zijn, dus die laten de vaat maar op hun bureau staan in de hoop dat de schoonmaaksters het voor hun opruimt. Natuurlijk zitten ze wel te zeiken als dan na een paar dagen de schone kopjes op zijn en hun bureaus volstaan met vieze. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_188442195
quote:
2s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 13:27 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Hier wordt je geacht je kopje/mok/glas aan het einde van de dag zelf in de vaatwasser te zetten. Er zijn natuurlijk ook een paar mensen die daar te goed voor zijn, dus die laten de vaat maar op hun bureau staan in de hoop dat de schoonmaaksters het voor hun opruimt. Natuurlijk zitten ze wel te zeiken als dan na een paar dagen de schone kopjes op zijn en hun bureaus volstaan met vieze. :')
Ik vind dat asociaal.

Hier ook collega's die te beroerd zijn om hun stuk karton naar de container te brengen en het dan maar in de prullenbak proppen (past niet), in de hoop dat de schoonmaakster het wel naar de container brengt. -O-
  woensdag 14 augustus 2019 @ 14:44:55 #218
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_188443445
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik vind dat asociaal.

Hier ook collega's die te beroerd zijn om hun stuk karton naar de container te brengen en het dan maar in de prullenbak proppen (past niet), in de hoop dat de schoonmaakster het wel naar de container brengt. -O-
Die mensen zijn waarschijnlijk thuis net zo lui/vies of hebben daar een vrouw die alles achter ze opruimt, waardoor ze totaal niet zelfstandig zijn geworden.
Don't let my username fool you...
pi_188443552
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:44 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Die mensen zijn waarschijnlijk thuis net zo lui/vies of hebben daar een vrouw die alles achter ze opruimt, waardoor ze totaal niet zelfstandig zijn geworden.
Ik heb nu het deurtje van de vaatwasser open gezet in de hoop dat de borden en kopjes erin worden gezet :')
pi_188444383
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jouw collega's zouden eens wat bruin vet moeten kweken. Elke dag koud douchen en zo.
pi_188444432
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hier ook zo iets. Collega's die 's ochtends alle airco's uitzetten in de kantoortuin. Leuk als de ruimte volloopt met mensen... een vieze, muffe lucht waar je niet meer in kan concentreren.
pi_188444465
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 15:42 schreef Chia het volgende:

[..]

Jouw collega's zouden eens wat bruin vet moeten kweken. Elke dag koud douchen en zo.
Mijn collega's moeten eens niet zo zeiken.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 15:45 schreef zoem het volgende:

[..]

Hier ook zo iets. Collega's die 's ochtends alle airco's uitzetten in de kantoortuin. Leuk als de ruimte volloopt met mensen... een vieze, muffe lucht waar je niet meer in kan concentreren.
Ik vind een verwarming + veel mensen in een ruimte ook echt drie keer niets, maar ja... koukleumen he..
pi_188444481
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Mijn collega's moeten eens niet zo zeiken.
Jouw collega's hebben een ongezonde relatie met temperatuur hoor. En ze moeten niet zo zeiken.
pi_188444647
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 15:50 schreef Chia het volgende:

[..]

Jouw collega's hebben een ongezonde relatie met temperatuur hoor. En ze moeten niet zo zeiken.
Helemaal mee eens, ik zal morgen een megafoon meebrengen om het mede te delen.
Bovendien, als je nu de verwarming aanzet.. dan heb je er in de winter toch helemaal niets meer aan?
pi_188445325
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:43 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Nee dit was niet in Friesland maar in NH.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')