abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 00:04:43 #226
356649 MyTiredFeet
Onsamenhangend
pi_188471175
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 16:47 schreef stokj het volgende:
Nee dit was niet in Friesland maar in NH.
West-Friesland dan toch wel?
Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.
pi_188472677
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 00:04 schreef MyTiredFeet het volgende:

[..]

West-Friesland dan toch wel?
Des zuidens van West-Friesland
pi_188472910
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, ik zal morgen een megafoon meebrengen om het mede te delen.
Bovendien, als je nu de verwarming aanzet.. dan heb je er in de winter toch helemaal niets meer aan?
Waarom zou je er niks aan hebben?
pi_188474207
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 08:03 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Ik houd er eigenlijk niet van om stereotype te doen, maar het lijkt me een typische wijvenopmerking.
pi_188474208
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 08:03 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Als je nu in augustus de verwarming aandoet met ongeveer 20 graden, dan voel je toch geen warmte meer met 5 graden?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_188474217
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 10:19 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Ik houd er eigenlijk niet van om stereotype te doen, maar het lijkt me een typische wijvenopmerking.
Bedoel je mijn opmerking ?
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_188474229
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Als je nu in augustus de verwarming aandoet met ongeveer 20 graden, dan voel je toch geen warmte meer met 5 graden?
Oh, dus omdat ik één keer per jaar naar de sauna ga en dan ook een dompelbad neem, merk ik de rest van het jaar niks meer van kou of warmte?
pi_188474230
quote:

[..]

Bedoel je mijn opmerking ?
Eh: ja.
pi_188474257
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 10:20 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Oh, dus omdat ik één keer per jaar naar de sauna ga en dan ook een dompelbad neem, merk ik de rest van het jaar niks meer van kou of warmte?
Nee, maar hier staat de verwarming dus nog aan en die blijft aan tot de herfst waarschijnlijk.
pi_188474264
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 10:20 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Eh: ja.
Waarom is het een wijvenopmerking?
Lijkt mij gewoon gezond verstand.
pi_188474546
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Waarom is het een wijvenopmerking?
Lijkt mij gewoon gezond verstand.
Het is, sorry, complete onzin. Als ik het nu warmer heb, werkt de verwarming in de herfst nog prima om mij te verwarmen. Mijn huid heeft niet een geheugen of zo. Je lichaam reageert op de temperatuur.
pi_188474985
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 10:44 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Het is, sorry, complete onzin. Als ik het nu warmer heb, werkt de verwarming in de herfst nog prima om mij te verwarmen. Mijn huid heeft niet een geheugen of zo. Je lichaam reageert op de temperatuur.
Ja, oke is goed.
Fijne dag verder.
pi_188475250
Als er straks over mij geklaagd word in dit topic is dat best wel terecht :X

Ik werk dus 6 dagen vanuit huis en 1 dag per week op locatie, vandaag. Collega vraagt me iets, en Siri springt daarop aan. Uit gewoonte gil ik "Ach, hou toch je bek!" naar Siri, zoals ik thuis gewend ben. Alleen dacht collega dat ik het tegen hem had :') :@
pi_188475481
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 11:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Als er straks over mij geklaagd word in dit topic is dat best wel terecht :X

Ik werk dus 6 dagen vanuit huis en 1 dag per week op locatie, vandaag. Collega vraagt me iets, en Siri springt daarop aan. Uit gewoonte gil ik "Ach, hou toch je bek!" naar Siri, zoals ik thuis gewend ben. Alleen dacht collega dat ik het tegen hem had :') :@
:D

Koffieapparaat moet bijgevuld worden dus ik ben gewoon naar de volgende gelopen muahahha
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_188475643
Ik heb een collega die het werk ziet als haar persoonlijke therapie. Mens ziet er ongelooflijk onverzorgd uit. Vet haar, vieze kleding e.d. En ze heeft behoorlijk wat psychische issues. Ze voelt zich ondergewaardeerd (ja duh, je kan alleen maar ouwehoeren en zielig doen) ze zit tegen een burn-out aan (Hoe dan, je werkt niet eens.) En ze heeft het zo zwaar want ze moet voor haar moeder zorgen... Ze komt en ze gaat maar wanneer het haar uit komt. Ik heb het eens bijgehouden, van de 40 uur die ze hoort te maken is ze 32 uur op kantoor (thuis werken doet ze niet, heeft geen thuiswerkplek) En van die 32 uur is ze minimaal de helft aan het kletsen.

En onze baas? Die doet er geen fuck aan. :(
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 12:23:30 #241
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_188475704
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 12:18 schreef Queryn het volgende:
Ik heb een collega die het werk ziet als haar persoonlijke therapie. Mens ziet er ongelooflijk onverzorgd uit. Vet haar, vieze kleding e.d. En ze heeft behoorlijk wat psychische issues. Ze voelt zich ondergewaardeerd (ja duh, je kan alleen maar ouwehoeren en zielig doen) ze zit tegen een burn-out aan (Hoe dan, je werkt niet eens.) En ze heeft het zo zwaar want ze moet voor haar moeder zorgen... Ze komt en ze gaat maar wanneer het haar uit komt. Ik heb het eens bijgehouden, van de 40 uur die ze hoort te maken is ze 32 uur op kantoor (thuis werken doet ze niet, heeft geen thuiswerkplek) En van die 32 uur is ze minimaal de helft aan het kletsen.

En al jaren geen man/vriend meer, maar zelf geen idee hebben waarom?

Tsja bazen.. heb er in de 8 banen die ik inmiddels heb gehad pas één gezien die op z'n strepen ging staan, in een soortgelijk geval.
With love :*
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 12:26:38 #242
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_188475746
Irritatiefactor die positief is omgeslagen inmiddels: van zeikende vrouwen die nooooit deden poepen op het werk, naar mannen die gewoon door het hele kantoor roepen als ze gaan poepen :D
With love :*
pi_188475811
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 12:18 schreef Queryn het volgende:

Geen energie steken / je ergeren aan dit soort energie-opzuigende zwarte gaten. Maar inzichtelijk wat jij wel doet en laat haar links liggen.
pi_188476037
Ik ben sinds een aantal maanden halve dag aan het werk bij de Kringloop. Je kan wel merken dat ik de enige ben met nog een beetje opleiding. Er is er zelfs ene bij waar ze subsidie op hebben, daar moet de bedrijfsleider de billen van afvegen bij het schijten :')
U MAD?
pi_188476115
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 12:52 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben sinds een aantal maanden halve dag aan het werk bij de Kringloop. Je kan wel merken dat ik de enige ben met nog een beetje opleiding. Er is er zelfs ene bij waar ze subsidie op hebben, daar moet de bedrijfsleider de billen van afvegen bij het schijten :')
Zo hoog kan die opleiding van je niet zijn als je hetzelfde werk doet als iemand die letterlijk te dom om te poepen is. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2019 12:59:31 ]
pi_188476200
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 12:59 schreef Lola69 het volgende:

[..]

Zo hoog kan die opleiding van je niet zijn als je hetzelfde werk doet als iemand die letterlijk te dom om te poepen is. :')
_O-
pi_188476252
quote:
Heb altijd in de bouw gewerkt maar door val van steiger plus minus 15 jaar thuis gezeten. Nu weer half dagje per week werken. Je moet wat en heb weinig keuze met een CV als de mijne :')
Opleiding wat ik heb gedaan is huidige MBO dus tsja. Stond ie hoor met z'n reet omhoog, deur open en gezicht naar de gang... de kont
schoongeveegd te krijgen door de bedrijfsleidster. Die heeft overigens HBO, heb je wat.
U MAD?
pi_188476465
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 13:09 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Heb altijd in de bouw gewerkt maar door val van steiger plus minus 15 jaar thuis gezeten. Nu weer half dagje per week werken. Je moet wat en heb weinig keuze met een CV als de mijne :')
Opleiding wat ik heb gedaan is huidige MBO dus tsja. Stond ie hoor met z'n reet omhoog, deur open en gezicht naar de gang... de kont
schoongeveegd te krijgen door de bedrijfsleidster. Die heeft overigens HBO, heb je wat.
Klassiek voorbeeld van niet te snel oordelen...
pi_188476621
quote:

[..]

Huh ?
Springfield's looking pretty dusty today
pi_188476644
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 13:41 schreef -marz- het volgende:

[..]

Huh ?
Vrouwenlogica.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: