Toch wel hoor, pre carnaval dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat telt niet als carnaval lijkt me. Wat ga je doen dan
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:37 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Toch wel hoor, pre carnaval dan?
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:37 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Heb jij long strange trip gezien?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:33 schreef Saind het volgende:
https://www.amazon.com/Th(...)vement/dp/B005GAAWUW
godverdomme uitverkocht
Jazeker.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
die is van Drizzt toch?
Ik denk dat ze dat in België wel een beetje hebben. Ik zie in elk geval zat obscure hotels/motels/clubs langs de weg.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat dat betreft wel jammer dat je hier geen motel cultuur hebt zoals in Brasil en Azië al heb ik geen idee hoe dat in Brussel is
Jaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb jij long strange trip gezien?
Vooruit. Een feest in het carnavalsseizoen, maar niet carnaval.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:37 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik stuur dit even door naar Scrummie.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik hoop dat Charlotte verdwaalt tijdens carnaval en pas over enkele maanden terugkeert
Of beter nog helemaal niet.
Gaan die programma's nog steeds over Ash?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:42 schreef DonRaja het volgende:
Mijn jongste zoon wil verkleed gaan als Ash van de Pokemon.
Vanwege onlo's mondgeur?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:41 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Zou nooit zo dichtbij jou komen..
Ik ken er niks van gast, ik heb het moeten googlen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Gaan die programma's nog steeds over Ash?
jambersgodquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat in België wel een beetje hebben. Ik zie in elk geval zat obscure hotels/motels/clubs langs de weg.
Ja, en hij is nog steeds 11 ofzo.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Gaan die programma's nog steeds over Ash?
Niks mis mee toch?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:42 schreef DonRaja het volgende:
Bulbasaurquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niks mis mee toch?
Welke Pokémon krijgt hij mee?
Baltazar? (Al doen max en JR alsof deze niet bestaat)
Ik heb geen idee. Ik had tijdens mijn Azië reis allerlei pokemon kaartjes voor hem meegenomen. Ook in het Japans en daardoor is hij nu een soort Pokemongod op school.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niks mis mee toch?
Welke Pokémon krijgt hij mee?
Baltazar? (Al doen max en JR alsof deze niet bestaat)
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik had tijdens mijn Azië reis allerlei pokemon kaartjes voor hem meegenomen. Ook in het Japans en daardoor is hij nu een soort Pokemongod op school.
Aha, die van mij is teenage mutant ninja turtle.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:42 schreef DonRaja het volgende:
Lekker hoor. Goed bezig. Japanse Baltazar. Wat wil een mens nog meer?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik had tijdens mijn Azië reis allerlei pokemon kaartjes voor hem meegenomen. Ook in het Japans en daardoor is hij nu een soort Pokemongod op school.
Klopt, ja hoor.. is nog van vorig jaar.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vooruit. Een feest in het carnavalsseizoen, maar niet carnaval.
Heb je je pak al helemaal klaar? Day of dead toch?
De hamvraag ; WELKE?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Aha, die van mij is teenage mutant ninja turtle.
Welke?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vraag aan hem welk meisje in zijn klas 'ie het liefst zou willen prikken, en laat hem vervolgens dat meisje vragen als Misty te gaan, dan heeft 'ie binnenkort zijn eerste vriendinnetje te pakken.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die blauwe. Want blauw.quote:
Hij is 9, hij vindt knikkers en pokemonkaartjes nog steeds interessanter dan meisjes.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:46 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Vraag aan hem welk meisje in zijn klas 'ie het liefst zou willen prikken, en laat hem vervolgens dat meisje vragen als Misty te gaan, dan heeft 'ie binnenkort zijn eerste vriendinnetje te pakken.
Niks mis mee. Wat is er eigenlijk te doen voor kinderen met Carnaval, enkel de optochten?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
https://www.funidelia.nl/(...)voor-kids-15541.html
Dat is niet verboden.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is 9, hij vindt knikkers en pokemonkaartjes nog steeds interessanter dan meisjes.
Oudste zoon wordt Spiderman en jongste dochter wilde een prinses worden.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
O.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is 9, hij vindt knikkers en pokemonkaartjes nog steeds interessanter dan meisjes.
We zetten ze in een grote ruimte bij elkaar met de snollebollekes, chips en Fristi, en na een paar uur gaan de deuren open en wie dan naar buiten komt is gewonnen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niks mis mee. Wat is er eigenlijk te doen voor kinderen met Carnaval, enkel de optochten?
Manneke vergeet z'n rapport, huiswerk, complete boekentas, maar z'n knikkerzak en pokemonkaartjes heeft hij elke dag bij zich.quote:
Heeft gewonnen, kutlimbo.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
We zetten ze in een grote ruimte bij elkaar met de snollebollekes, chips en Fristi, en na een paar uur gaan de deuren open en wie dan naar buiten komt is gewonnen.
Dat is op die leeftijd natuurlijk ook het belangrijkste (naast meisjes).quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Manneke vergeet z'n rapport, huiswerk, complete boekentas, maar z'n knikkerzak en pokemonkaartjes heeft hij elke dag bij zich.
Ik begon mij pas vanaf de 6e klas in meisjes te interesseren. Gek genoeg vonden zij mij al eerder interessant.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:49 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Dat is op die leeftijd natuurlijk ook het belangrijkste (naast meisjes).
Wat je zegt ben je zelf.quote:
Ik playde al in groep 2.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik begon mij pas vanaf de 6e klas in meisjes te interesseren. Gek genoeg vonden zij mij al eerder interessant.
Dacht vanavond paellaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ook wel, eerst even naar de Sligro oa een varkensnek halen
zou het niet wetenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Dacht vanavond paella
Morgen dumplings maken, plan was soep dumplings maar heb geen tijd om die bouillon te trekken. Zouden ze dat kant en klaar hebben bij de toko denk je? Van die super gelatineuze soep dus
Middelbare school (na de brugklas) was als de Playboy mansion voor mij.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:53 schreef O_o_ het volgende:
Eerste jaren op de middelbare school wel rukkend doorgebracht, dat wel.
Fond bedoel je..quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Dacht vanavond paella
Morgen dumplings maken, plan was soep dumplings maar heb geen tijd om die bouillon te trekken. Zouden ze dat kant en klaar hebben bij de toko denk je? Van die super gelatineuze soep dus
Mijn broertje gaat uitbreiden met z'n eethuis: vanaf 1 maart ook in Eindhoven.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Vraag het me af
Maar was speciaal verzoek dus wel garantie op neukseks
Volgens mij vonden meisjes mij wel leuk, maar ik op mijn beurt vond het leuk om de Hitlergroet te doen als de leraar niet keek, en dat stootte af, volgens mij.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Middelbare school (na de brugklas) was als de Playboy mansion voor mij.
Nice! Waar?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn broertje gaat uitbreiden met z'n eethuis: vanaf 1 maart ook in Eindhoven.
Geen idee, vraag het.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft er wel eens iemand om jouw grapjes gelachen?
Prima spot, smalle haven zal dat zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In het centrum, bij een foodcourt ofzo.
Zag laatst zelfs dat ze een app hebbenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn broertje gaat uitbreiden met z'n eethuis: vanaf 1 maart ook in Eindhoven.
Ja, ze zijn echt goed bezig.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zag laatst zelfs dat ze een app hebben
Ja toffe gast is dat. Je zou het nu niet zeggen, maar hij was vroeger beroepsmilitair.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:58 schreef onlogisch het volgende:
Toen wij er waren @:DonRaja Die gast die zelfs uit België kwam om eten te halen.
Wat een god
Wel oprecht gat in de markt hier, volgens mij is de Sang Lee op de Kruisstraat nog steeds pretty much de enige en er zit sowieso niets Surinaams in het centrumquote:
Mijn broer moet regelmatig bij jou in de buurt zijn, als je het een beetje handig afspreekt, kan hij zelfs voor jou bezorgen.quote:
HET KOMT ZO WEL DICHTBIJ CHARLOTTE.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:01 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Is Sranang in Tilburg van jouw broer?
Surinaamse paaseitjes ja?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja ik ben een sucker voor Surinaams eten, paaseitjes en uiteraard kapsalons
Genot.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goed nieuws jongens, de winter komt niet meer terug. Vaarwel!
Er zat er 1 op de Aalsterweg, maar die was crap. Verder ken ik er ook geen 1 meer.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Wel oprecht gat in de markt hier, volgens mij is de Sang Lee op de Kruisstraat nog steeds pretty much de enige en er zit sowieso niets Surinaams in het centrum
Jaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:01 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Is Sranang in Tilburg van jouw broer?
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft er eigenlijk wel eens iemand gelachen om jouw grapjes?
Ja, toch niet in Den Haag. Daar is het altijd teringkoud.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
volgende week temperaturen mogelijk van boven de 20 graden.
Dummy als hij weer eens in haar broekje wil kruipen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet normaal man.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zondag weet ik dat ze dicht zijn, van vrijdag weet ik het niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zijn ze op vrijdag (en zondag) gesloten?
Ja dan 17 graden of zo. Ook niet echt koud.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, toch niet in Den Haag. Daar is het altijd teringkoud.
Ah, dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zondag weet ik dat ze dicht zijn, van vrijdag weet ik het niet.
Ze zijn in Tilburg vanaf a.s. vrijdag 3 weken dicht, misschien dat het dat is.
Jammer. Van die Gio hier in de straat word ik niet vrolijk. Denk dat hij meer rondbrengt dan alleen zijn eten.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zondag weet ik dat ze dicht zijn, van vrijdag weet ik het niet.
Ze zijn in Tilburg vanaf a.s. vrijdag 3 weken dicht, misschien dat het dat is.
Ja, ze konden het niet combineren nu, want degene die Tilburg draait gaat 3 weken naar Suriname.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jammer. Van die Gio hier in de straat word ik niet vrolijk. Denk dat hij meer rondbrengt dan alleen zijn eten.
De opzet was geinig, ze wilde een Surinaamse fusion keuken gaan brengen. Maar voor Surinamers is dat 'te veel aanstellerij' en voor Nederlanders was het niet Surinaams genoeg.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jammer. Van die Gio hier in de straat word ik niet vrolijk. Denk dat hij meer rondbrengt dan alleen zijn eten.
Yep, en nu ga ik naar de autodealer.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:08 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nou, ondernemende familie hebben jullie zeg!
Zou je misschien nog wat van kunnen leren, lui stinkbiggetje dat je daar in je stoel zit.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:08 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nou, ondernemende familie hebben jullie zeg!
Veel plezier, het is je gegund.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, en nu ga ik naar de autodealer.![]()
Tot later!
Je walgelijke teringmoeder.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dummy als hij weer eens in haar broekje wil kruipen.
3 volkoren boterhammen (2x 20 gram kipfilet per boterham 1x 19 gram pindakaas)quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
3 volkoren boterhammen (2x 20 gram kipfilet per boterham 1x 19 gram pindakaas)
500 gram magere kwark
Meer benieuwd naar je antwoord maat.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik kreeg net de terechte vraag waarom je een middelvinger hebt als je deze toch naar niemand mag opsteken.
Prima vraag.
Daar valt een parkiet nog van om.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
3 volkoren boterhammen (2x 20 gram kipfilet per boterham 1x 19 gram pindakaas)
500 gram magere kwark
Je reageert dus op de naam dummy? Leuk.quote:
Dit lijkt me schromelijk overdreven daar de gemiddelde parkiet zo'n 55 gram weegt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:20 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Daar valt een parkiet nog van om.
Gristus te paard.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe gaan we dit overleven drizzt?quote:
Bedank @GGMM daar maar voor.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je reageert dus op de naam dummy? Leuk.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meer benieuwd naar je antwoord maat.
Zat vanmorgen youtube te kijken op m'n iPad, niet te doen inderdaadquote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:29 schreef napoleonfour het volgende:
Hoe kunnen mensen leven zonder adblock op youtube. Filmpje van 5 minuten is iets van 2,5 minuut reclame
Wees blij.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:40 schreef Saind het volgende:
Godverdomme
Dacht dat ik maandag afspraak had in Amsterdam, blijkt Roffa te zijn
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:40 schreef Saind het volgende:
Godverdomme
Dacht dat ik maandag afspraak had in Amsterdam, blijkt Roffa te zijn
plannen helemaal door de war
Gewoon hier een vestiging openen, wij hebben ook maar 1 echte Surinamer en die is niet eens heel bestquote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn broer moet regelmatig bij jou in de buurt zijn, als je het een beetje handig afspreekt, kan hij zelfs voor jou bezorgen.
Dubbelgevouwen in de diepvries liggen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe gaan we dit overleven drizzt?
Zoals de bassist van Pennywise nadat 'ie zichzelf had doodgeschoten.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dubbelgevouwen in de diepvries liggen.
Verkapte "kijk-mij-eens-een-ipad-hebben" post.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Zat vanmorgen youtube te kijken op m'n iPad, niet te doen inderdaad
Airco in Nederland. Waarom?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kan bijna de airco gaan testen vriend.
Zijn woning heeft geen ramen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Airco in Nederland. Waarom?
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Airco in Nederland. Waarom?
Gebeurtquote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Wat is er toch met je gebeurt Lenny.
gebeurtquote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Wat is er toch met je gebeurt Lenny.
Ik was nooit het eerste. Je geheugen laat je in de steek.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Van leuke respectabele user naar 1 van de meest irritante flikkertjes van VBL.
Oh.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik was nooit het eerste. Je geheugen laat je in de steek.
Ook dit klopt niet. Was tegen onlo.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
In wat... een maand? Sinds je meltdown jegens GGMM ben je echt walgelijk vervelend geworden.
#care.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ook dit klopt niet. Was tegen onlo.
Niet doen aubquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Kut, nu moet ik even een screenshot opzoeken.
Vet zwijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien dat ik daar even een broodje haal zo.
Niks mis mee. Haalde dat in studententijd minimaal 1x per week.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien dat ik daar even een broodje haal zo.
wat was je favoriet?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niks mis mee. Haalde dat in studententijd minimaal 1x per week.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:19 schreef Lange_Lans het volgende:
@:scrummie2.0 je had v-v-v-v-vier op een rij maat. Mag gewoon gevierd worden.
Weetnie, kom er eigenlijk amperquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Melt met chipotle. Wat jij?
popcorn.gifquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Haags krijgt klappen in FB jongens.
Geklikt en gereageerd. Dank voor de linkquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
FB / Uitlatingen moderators volgens beleid FOK! ?
TR meegepakt voor crewbash.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is dan ook wel een debieltje hoor.
Bij de Subway?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Alleen die gehaktbal is echt voor debielen. Weet niet of ze dat nog verkopen
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
TR meegepakt voor crewbash.
Veel slechter dan onlogisch of haags zou ik het niet doen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:32 schreef GGMM het volgende:
Wat zou ik het fijn vinden als Tjacka mijn collega zou worden zeg!
Oke, geen ideequote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, maar zie hem niet meer op hun site. Denk (terecht) uit het assortiment.
Mwaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
GGMM krijgt nu ook rake klappen in dat topic.
dat is secretpret.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat klopt zeker.
Die @:_--_ is een walgelijke user.
Hij postte toen een weekje mee ofzo.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:43 schreef Tjacka het volgende:
@:_--_ leest frequent mee in dit topic.
Hallo.
Een dagje.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij postte toen een weekje mee ofzo.
eensquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Weet ik. Een vrij kansloos figuur.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:55 schreef Tjacka het volgende:
GGMM is de de beste moderator van dit forum.
Wel tijd om te lurken maar niet om te posten. Je bent gewoon te verlegen.quote:
Bedankt maat!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:55 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb nog geen mening gevormd.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:56 schreef GGMM het volgende:
Tjacka kan een positieve note verwachten! (Ik laat enkel mensen bannen die mij geen goede mod vinden)
Zet je er in dat mijn gedrag goed is en ik wel een goede moderator zou zijn?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:56 schreef GGMM het volgende:
Tjacka kan een positieve note verwachten! (Ik laat enkel mensen bannen die mij geen goede mod vinden)
Stop met deze act, debiel.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:56 schreef GGMM het volgende:
Sleutelwoord is BIJNA.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:58 schreef Caland het volgende:
Door de #nouriworden referentie in het ajaxtopique realiseerde ik me dat het BIJNA WEEKEND is
Ik had al op GGMM gestemd voor hij werd verkozen als mod.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:55 schreef Tjacka het volgende:
Sterker nog, ik denk dat jouw stem de doorslag heeft gegeven in mijn aanstelling.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik had al op GGMM gestemd voor hij werd verkozen als mod.
Heb dit doorgestuurd naar Lavenderrquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:55 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb dit doorgestuurd naar Lavenderr
Mijn droommodteam:quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:07 schreef Tjacka het volgende:
We moeten meer users die seksloze nerderige puisterige pubers zijn en die geen vrienden hebben mod maken. Bij GGMM heeft dit ook goed uitgepakt immers.Ik sluit ook niet uit dat hij op de zolderkamer van zijn ouders bivakkeert.
Waar ben ik?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mijn droommodteam:
- @:GGMM
- @:El-Stinho
- @:Johannes_Vermeer
- @:LittleRabbit
- @:DonRaja
Hier zouden we nooit meer problemen mee hebben.
Als je @Littlerabbit inwisselt voor @Tjacka ga ik akkoord.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mijn droommodteam:
- @:GGMM
- @:El-Stinho
- @:Johannes_Vermeer
- @:LittleRabbit
- @:DonRaja
Hier zouden we nooit meer problemen mee hebben.
Scarface mag in dit lijstje niet ontbreken.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:15 schreef Caland het volgende:
Psvcl, klaasweetalles en firefox als mod
Die post niet meer in VBL.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Scarface mag in dit lijstje niet ontbreken.
Beste mod is hands-off modquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij post alleen in de VBL sc en de speciaalbieren sc.
Klummie was ook een bijzondere keuze ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat deed Klummie ook niet. Wat boeit dat?
Die komt vanzelf wel weer terug.quote:
Tjackssquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij post alleen in de VBL sc en de speciaalbieren sc.
Van aartsvijand tot schoothondje.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:26 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Daar is het schoothondje van Charlotte ook weer.
nou nou nou!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hopelijk stik je er in (niet dodelijk!).
Ik had die vraag niet gezien. Kreeg van mijn FA al op m'n lazer, dus hij is weer open.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Godverdomme @:Danny
Je forum admin stelt een vraag in een topic en je gooit het zonder pardoes dicht.
Man man man man.
Vast wel, maar je doet je best maar.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jojo, komt het nog goed tussen ons?
Het leven pakt hem al genoeg.quote:
Komt goed honnepon.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vast wel, maar je doet je best maar.
Wincestquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik doe niet aan incest, Donnie.
Ook waar.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het leven pakt hem al genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |