Ik heb geen idee. Ik had tijdens mijn Azië reis allerlei pokemon kaartjes voor hem meegenomen. Ook in het Japans en daardoor is hij nu een soort Pokemongod op school.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niks mis mee toch?
Welke Pokémon krijgt hij mee?
Baltazar? (Al doen max en JR alsof deze niet bestaat)
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik had tijdens mijn Azië reis allerlei pokemon kaartjes voor hem meegenomen. Ook in het Japans en daardoor is hij nu een soort Pokemongod op school.
Aha, die van mij is teenage mutant ninja turtle.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:42 schreef DonRaja het volgende:
Mijn jongste zoon wil verkleed gaan als Ash van de Pokemon.
Lekker hoor. Goed bezig. Japanse Baltazar. Wat wil een mens nog meer?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik had tijdens mijn Azië reis allerlei pokemon kaartjes voor hem meegenomen. Ook in het Japans en daardoor is hij nu een soort Pokemongod op school.
Klopt, ja hoor.. is nog van vorig jaar.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vooruit. Een feest in het carnavalsseizoen, maar niet carnaval.
Heb je je pak al helemaal klaar? Day of dead toch?
De hamvraag ; WELKE?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Aha, die van mij is teenage mutant ninja turtle.
Welke?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vraag aan hem welk meisje in zijn klas 'ie het liefst zou willen prikken, en laat hem vervolgens dat meisje vragen als Misty te gaan, dan heeft 'ie binnenkort zijn eerste vriendinnetje te pakken.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die blauwe. Want blauw.quote:
Hij is 9, hij vindt knikkers en pokemonkaartjes nog steeds interessanter dan meisjes.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:46 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Vraag aan hem welk meisje in zijn klas 'ie het liefst zou willen prikken, en laat hem vervolgens dat meisje vragen als Misty te gaan, dan heeft 'ie binnenkort zijn eerste vriendinnetje te pakken.
Niks mis mee. Wat is er eigenlijk te doen voor kinderen met Carnaval, enkel de optochten?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
https://www.funidelia.nl/(...)voor-kids-15541.html
Dat is niet verboden.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is 9, hij vindt knikkers en pokemonkaartjes nog steeds interessanter dan meisjes.
Oudste zoon wordt Spiderman en jongste dochter wilde een prinses worden.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
O.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is 9, hij vindt knikkers en pokemonkaartjes nog steeds interessanter dan meisjes.
We zetten ze in een grote ruimte bij elkaar met de snollebollekes, chips en Fristi, en na een paar uur gaan de deuren open en wie dan naar buiten komt is gewonnen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niks mis mee. Wat is er eigenlijk te doen voor kinderen met Carnaval, enkel de optochten?
Manneke vergeet z'n rapport, huiswerk, complete boekentas, maar z'n knikkerzak en pokemonkaartjes heeft hij elke dag bij zich.quote:
Heeft gewonnen, kutlimbo.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
We zetten ze in een grote ruimte bij elkaar met de snollebollekes, chips en Fristi, en na een paar uur gaan de deuren open en wie dan naar buiten komt is gewonnen.
Dat is op die leeftijd natuurlijk ook het belangrijkste (naast meisjes).quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Manneke vergeet z'n rapport, huiswerk, complete boekentas, maar z'n knikkerzak en pokemonkaartjes heeft hij elke dag bij zich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |