quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
TR meegepakt voor crewbash.
Veel slechter dan onlogisch of haags zou ik het niet doen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:32 schreef GGMM het volgende:
Wat zou ik het fijn vinden als Tjacka mijn collega zou worden zeg!
Oke, geen ideequote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, maar zie hem niet meer op hun site. Denk (terecht) uit het assortiment.
Mwaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
GGMM krijgt nu ook rake klappen in dat topic.
dat is secretpret.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat klopt zeker.
Die @:_--_ is een walgelijke user.
Hij postte toen een weekje mee ofzo.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:43 schreef Tjacka het volgende:
@:_--_ leest frequent mee in dit topic.
Hallo.
Een dagje.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij postte toen een weekje mee ofzo.
eensquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Weet ik. Een vrij kansloos figuur.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:55 schreef Tjacka het volgende:
GGMM is de de beste moderator van dit forum.
Wel tijd om te lurken maar niet om te posten. Je bent gewoon te verlegen.quote:
Bedankt maat!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:55 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb nog geen mening gevormd.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:56 schreef GGMM het volgende:
Tjacka kan een positieve note verwachten! (Ik laat enkel mensen bannen die mij geen goede mod vinden)
Zet je er in dat mijn gedrag goed is en ik wel een goede moderator zou zijn?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:56 schreef GGMM het volgende:
Tjacka kan een positieve note verwachten! (Ik laat enkel mensen bannen die mij geen goede mod vinden)
Stop met deze act, debiel.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:56 schreef GGMM het volgende:
Sleutelwoord is BIJNA.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:58 schreef Caland het volgende:
Door de #nouriworden referentie in het ajaxtopique realiseerde ik me dat het BIJNA WEEKEND is
Ik had al op GGMM gestemd voor hij werd verkozen als mod.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:55 schreef Tjacka het volgende:
Sterker nog, ik denk dat jouw stem de doorslag heeft gegeven in mijn aanstelling.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik had al op GGMM gestemd voor hij werd verkozen als mod.
Heb dit doorgestuurd naar Lavenderrquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:55 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb dit doorgestuurd naar Lavenderr
Mijn droommodteam:quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:07 schreef Tjacka het volgende:
We moeten meer users die seksloze nerderige puisterige pubers zijn en die geen vrienden hebben mod maken. Bij GGMM heeft dit ook goed uitgepakt immers.Ik sluit ook niet uit dat hij op de zolderkamer van zijn ouders bivakkeert.
Waar ben ik?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mijn droommodteam:
- @:GGMM
- @:El-Stinho
- @:Johannes_Vermeer
- @:LittleRabbit
- @:DonRaja
Hier zouden we nooit meer problemen mee hebben.
Als je @Littlerabbit inwisselt voor @Tjacka ga ik akkoord.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mijn droommodteam:
- @:GGMM
- @:El-Stinho
- @:Johannes_Vermeer
- @:LittleRabbit
- @:DonRaja
Hier zouden we nooit meer problemen mee hebben.
Scarface mag in dit lijstje niet ontbreken.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:15 schreef Caland het volgende:
Psvcl, klaasweetalles en firefox als mod
Die post niet meer in VBL.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Scarface mag in dit lijstje niet ontbreken.
Beste mod is hands-off modquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij post alleen in de VBL sc en de speciaalbieren sc.
Klummie was ook een bijzondere keuze ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat deed Klummie ook niet. Wat boeit dat?
Die komt vanzelf wel weer terug.quote:
Tjackssquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij post alleen in de VBL sc en de speciaalbieren sc.
Van aartsvijand tot schoothondje.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:26 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Daar is het schoothondje van Charlotte ook weer.
nou nou nou!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hopelijk stik je er in (niet dodelijk!).
Ik had die vraag niet gezien. Kreeg van mijn FA al op m'n lazer, dus hij is weer open.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Godverdomme @:Danny
Je forum admin stelt een vraag in een topic en je gooit het zonder pardoes dicht.
Man man man man.
Vast wel, maar je doet je best maar.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jojo, komt het nog goed tussen ons?
Het leven pakt hem al genoeg.quote:
Komt goed honnepon.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vast wel, maar je doet je best maar.
Wincestquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik doe niet aan incest, Donnie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |