quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet gelezen
Niet geklikt
Niet geliked
Niet boeiend
Niet doen
Niet niet
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet gelezen
Niet geklikt
Niet geliked
Niet boeiend
Niet doen
Niet niet
Nou ja, Carnavalsperiode is natuurlijk al begonnen per 11/11. Raad van Elf staat hier ook wekelijks in het cafe.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Voorbereiding carnaval dus.
Anders was ik vorige maand ook al begonnen. Dat slaat natuurlijk nergens op om te zeggen.
Gaat het niet beter als je later op de dag sport?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:09 schreef Tarado het volgende:
lekker getraind, klaar voor het weekend
zou best kunnen maar mij bevalt het wel s'morgens, is ook makkelijker te plannenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:11 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Gaat het niet beter als je later op de dag sport?
Veel plezier.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Nou ja, Carnavalsperiode is natuurlijk al begonnen per 11/11. Raad van Elf staat hier ook wekelijks in het cafe.
Maar vanavond is gewoon een avond in het thema, dus eerste keer dit seizoen dat ik er bewust mee bezig ben. Hoe jij het wil noemen zal me eerlijk gezegd een worst wezen.
Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:13 schreef DonRaja het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb een drukke dag vandaag, maar wel vooral met leuke activiteiten.
-normaal doen-quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hallo jongens, valt hier nog wat te neuken?
In welke deelgemeente?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Auto ophalen en de sleutels van mijn nieuwe appartement in Brussel.
Komt goedquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nice.
Vergeet je geen foto's te posten in DE APP?
beide meteen even testen met de nieuwe buitenvrouwquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is wel tofquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee nee, die komen nooit bij mij thuis.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
beide meteen even testen met de nieuwe buitenvrouw
heel verstandig maar dat in Brussel is toch voor jezelf?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee nee, die komen nooit bij mij thuis.
Ja, maar in de vakanties en soms weekends zullen de kinderen er ook zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
heel verstandig maar dat in Brussel is toch voor jezelf?
wat dat betreft wel jammer dat je hier geen motel cultuur hebt zoals in Brasil en Azië al heb ik geen idee hoe dat in Brussel isquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar in de vakanties en soms weekends zullen de kinderen er ook zijn.
Laatst was er toch zo'n hele loods met van die wagens in de fik gegaan? Die clowns hebben daar een jaar lang aan gewerkt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn ze daar al vanaf November mee bezig.De raad van elf.
Novemberquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laatst was er toch zo'n hele loods met van die wagens in de fik gegaan? Die clowns hebben daar een jaar lang aan gewerkt.
*novemberquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon een gezonde aversie tegen mensen die het straatbeeld verpesten met hun walgelijk dikke lichaam.quote:
Gruwelijk ziedend, zeg.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon een gezonde aversie tegen mensen die het straatbeeld verpesten met hun walgelijk dikke lichaam.
Witheetquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon een gezonde aversie tegen mensen die het straatbeeld verpesten met hun walgelijk dikke lichaam.
Ziedend.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:30 schreef O_o_ het volgende:
Ik denk dat maxi-mus in zijn jeugd zwaar gepest is, en nog steeds niet weet hoe 'ie daarmee moet dealen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |