Ik heb niet altijd een foto van Elan op zak.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je ze gewoon laten schrikken.
Insinueer jij hier nou dat Elan een schrikbarend lelijke kop heeft?quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb niet altijd een foto van Elan op zak.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Insinueer jij hier nou dat Elan een schrikbarend lelijke kop heeft?
Whut. Die wedstrijd in de Arena was toch pas een paar weken terug?quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De club van ons aller Haagse_God.
2 december.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:35 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Whut. Die wedstrijd in de Arena was toch pas een paar weken terug?
De tijd vliegt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2 december.
Toen was Sinterkees nog in het land.
Morgen kerk.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor je het weet in de kist.
neem jij een kist dan?quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor je het weet in de kist.
Al zijn er ook andere methodes zag ik laatst, dat je gewoon helemaal meteen verdwijnt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
o ja dat moet ook nog, wat een onzin eigenlijk
zonder kist wordt wat rommelig natuurlijkquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al zijn er ook andere methodes zag ik laatst, dat je gewoon helemaal meteen verdwijnt.
Toch vind ik een begraafplaats best zonde van de ruimte.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
zonder kist wordt wat rommelig natuurlijk
zo is dat.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De club van ons aller Haagse_God.
mee eens, vreemd dat ze daar ooit op gekomen zijnquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Toch vind ik een begraafplaats best zonde van de ruimte.
wat een trutquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:29 schreef O_o_ het volgende:
Ik heb ooit op een begraafplaats een gothicmeisje proberen te neuken. Paar blikjes bier en een fles Coebergh mee, maar nee hoor, mevrouw wilde vrienden blijven.
Goed verhaal.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:29 schreef O_o_ het volgende:
Ik heb ooit op een begraafplaats een gothicmeisje proberen te neuken. Paar blikjes bier en een fles Coebergh mee, maar nee hoor, mevrouw wilde vrienden blijven.
begrijpelijk.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:29 schreef O_o_ het volgende:
Kijk uit met dat Banny. Die debiele mods hier vinden dat dat echt niet kan. Rukkers.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:35 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie dat @:Banny een nieuwe layout gemaakt heeft
Frigide trut.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:29 schreef O_o_ het volgende:
Macaroni.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Kip, bonen, aardappels.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
snijbonenquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Krijgt Tarrel ook wat als je het niet op krijgt? Of is dat niet goed voor hem?quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jaquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:41 schreef Caland het volgende:
Is @:Banny een pseudoniem voor @:Danny?
Pannenkoekenquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nasi.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met spek en stroop.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee man stroop gek, wtf nutella op je pannenkoek
Ik hoorde net op het nieuws dat die hele fabriek plat ligt van Nutellaquote:
strijder.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:00 schreef Doublepain het volgende:
Vandaag benen trainen @:onlogisch
Met Nutella en aardbeienquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee man stroop gek, wtf nutella op je pannenkoek
Ze snaait altijd wat van m'n bord, dus die krijgt wel genoeg binnen, en is goed genoeg.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Krijgt Tarrel ook wat als je het niet op krijgt? Of is dat niet goed voor hem?
Je laat dat beest toch hopelijk geen Spaghetti met plakken kaas vreten hé?quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze snaait altijd wat van m'n bord, dus die krijgt wel genoeg binnen, en is goed genoeg.
Tarrel is een vrouw?quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze snaait altijd wat van m'n bord, dus die krijgt wel genoeg binnen, en is goed genoeg.
KLein pikkie denkquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom is het eigenlijk zo'n schande om hem Banny te noemen?
Heb geskipped, ga morgen welquote:
Tuurlijk welquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je laat dat beest toch hopelijk geen Spaghetti met plakken kaas vreten hé?
Gebbetje van Lenny, ze heet Taliquote:
Hek al 5x of meer gezegdquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tarrel is een vrouw?
Dat is nieuw. Wat een nieuws.
Zijn het alle 3 vrouwen? Morty toch niet lijkt me?
Was ik vergeten. Vergeet ook regelmatig wie welke is. Tarrel is groen gelige toch?quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
[..]
Gebbetje van Lenny, ze heet Tali
[..]
Hek al 5x of meer gezegdLyam en Morty zijn wel kereltjes.
probeer maar eens een lichaam te verbrandenquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
mee eens, vreemd dat ze daar ooit op gekomen zijn
Tali is mosgroen, Lyam is "smaragdgroen" en Morty is grijs.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was ik vergeten. Vergeet ook regelmatig wie welke is. Tarrel is groen gelige toch?
Morty de blauwe en Lyam de groene? Of andersom?
Die vogel is gevlogen?quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tali is mosgroen, Lyam is "smaragdgroen" en Morty is grijs.
De blauwe (Ricky) is alweer ruim een jaar pleite.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tali is mosgroen, Lyam is "smaragdgroen" en Morty is grijs.
De blauwe (Ricky) is alweer ruim een jaar pleite.
Nee, verkocht omdat 'ie een teringlijer was geworden. Altijd ruzie met z'n maatje Morty, altijd ruzie met Tali, en mij viel hij ook om het minste of geringste aan. Ben nog aan een kapotgebeten oog ontsnapt omdat ik mijn gezicht nèt op tijd wegdraaidequote:
Leuk filmpje.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is de blauwe hier Rick? Dan staat de omschrijving in de video niet goed.
Had dan gewoon het raampje opengedaan. Nu zit iemand anders met de gebakken peren.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, verkocht omdat 'ie een teringlijer was geworden. Altijd ruzie met z'n maatje Morty, altijd ruzie met Tali, en mij viel hij ook om het minste of geringste aan. Ben nog aan een kapotgebeten oog ontsnapt omdat ik mijn gezicht nèt op tijd wegdraaide
Da's Morty, de grijzequote:Op donderdag 21 februari 2019 18:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is de blauwe hier Rick? Dan staat de omschrijving in de video niet goed.
Ah, veel plezier dan voor de koper.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, verkocht omdat 'ie een teringlijer was geworden. Altijd ruzie met z'n maatje Morty, altijd ruzie met Tali, en mij viel hij ook om het minste of geringste aan. Ben nog aan een kapotgebeten oog ontsnapt omdat ik mijn gezicht nèt op tijd wegdraaide
Ahja. Dan had ik de kleuren wel goed in mijn hoofd. Ik vond hem op het filmpje wat blauw lijken.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's Morty, de grijze
Hier zie je Rick en Morty naast elkaar zitten:
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd of ze een post van Onlogisch interessant vinden.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's Morty, de grijze
[ afbeelding ]
Altijd schaaltje chips naast de computer, +1.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's Morty, de grijze
[ afbeelding ]
Ik mis de tissues.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:25 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Altijd schaaltje chips naast de computer, +1.
Neehoor, het oude vrouwtje waar ik hem aan verkocht heb was en is erg blij met hem. Kereltje is goeie vriendjes geworden met de hond en de kleinkinderen zijn dol op hem.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:23 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Had dan gewoon het raampje opengedaan. Nu zit iemand anders met de gebakken peren.
Zou fantastisch zijn als TarrelGod op de foto kan met de VBL sc.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze een post van Onlogisch interessant vinden.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neehoor, het oude vrouwtje waar ik hem aan verkocht heb was en is erg blij met hem. Kereltje is goeie vriendjes geworden met de hond en de kleinkinderen zijn dol op hem.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:25 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Altijd schaaltje chips naast de computer, +1.
Zie filmpje, rol wc-papier ongegeneerd op het bureau.quote:
Ik keek idd niet goedquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]doe ik tegenwoordig zelden meer.
[..]
Zie filmpje, rol wc-papier ongegeneerd op het bureau.
Ik ga het proberen, maar ze kijkt nooit graag naar het scherm, kijkt veel liever naar mij (of mijn bord met vreten).quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zou fantastisch zijn als TarrelGod op de foto kan met de VBL sc.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga het proberen, maar ze kijkt nooit graag naar het scherm, kijkt veel liever naar mij (of mijn bord met vreten).
Dan zal die kat van GGMM zich ook niet meer zo alleen voelen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze een post van Onlogisch interessant vinden.
Heeft ze de foto's wel gezien? Moet ze mooi vinden tochquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Helaas, kreeg geen goed beeld en madam wilde niet op een boek blijven zitten, ze keek me hier nogal verwijtend aan, zittend tussen koptelefoon en toetsenbord:
[ afbeelding ]
Zo dan.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit een varken in de dierentuin gezien
Hoppetee.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
potverdikkeme zegquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
koekoekquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
walgelijkquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Powpowpowpowquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoi jojoquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:33 schreef Jojoortje het volgende:
Tegenvaller Haags. Achter m’n rug om ook nog.
Mes.
Steek.
Pijn.
behalve noor dusquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:54 schreef Buitendam het volgende:
Goed om te lezen dat @:Adames aan de Krokante Leesmap is begonnen. Beste podcast ooit.
Noortje is ook tof. Die heeft goeie zelfspot.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:55 schreef Adames het volgende:
[..]
behalve noor dus
Werd boos toen ze er bijna trots op was dat ze niet wist wie ravi was of wat een sitar is
10 jaar terug zou ik ja zeggen, maar dan wel SP Vroomshoop.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:52 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Zou jij niet de politiek in willen? PVV Vroomshoop ofzo.
Want je wil nu achter de geraniums genieten?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
10 jaar terug zou ik ja zeggen, maar dan wel SP Vroomshoop.
Zou wel lekker zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:08 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Want je wil nu achter de geraniums genieten?
hoe oud is jouw nichtjequote:Op donderdag 21 februari 2019 21:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Morgen komt mijn nichtje logeren.
Picsquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Groep 3 ja.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zit ze dan in groep 3 of nog een jaar
Leuk.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:
hjb yannickquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:39 schreef Caland het volgende:
Het liefst had ik als Cadby fan gezien dat Cadby geen crimineel verleden had en net als mij een keurige man was maar iedereen is anders en dat moeten ze in Engeland begrijpen. Ze moeten beseffen dat Cadby heeft geleerd van zijn verleden en gewoon wilt darten bij de PDC #rtl7darts
Mesquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:43 schreef GGMM het volgende:
Mensen die andere deo halen omdat het in de reclame is verdienen het ook om te stinken.
Pauper.
Yannick is een behoorlijke act.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:39 schreef Caland het volgende:
Het liefst had ik als Cadby fan gezien dat Cadby geen crimineel verleden had en net als mij een keurige man was maar iedereen is anders en dat moeten ze in Engeland begrijpen. Ze moeten beseffen dat Cadby heeft geleerd van zijn verleden en gewoon wilt darten bij de PDC #rtl7darts
Dat denk ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Yannick is een behoorlijke act.
Klopt ja.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:42 schreef Caland het volgende:
Ik heb een keer die old spice deo gehaald want in de reclame
Hemeltje wat stinkt dat spul zeg
vind wel okequote:Op donderdag 21 februari 2019 21:42 schreef Caland het volgende:
ik haal hem altijd bij de lidl, nagenoeg zonder geurquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:42 schreef Caland het volgende:
Ik heb gebeden gesmeekt en gehuild maat.quote:
DIG / Ik wil mijn 386 aansluiten op internetquote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb gebeden gesmeekt en gehuild maat.
Met resultaat
Ja leuk net toen ik naar werk fietste.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
DIG / Ik wil mijn 386 aansluiten op internet
Op de knietjes.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb gebeden gesmeekt en gehuild maat.
Met resultaat
Tijd om af te haken.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:23 schreef Saind het volgende:
Krijg net uitnodiging voor vrijgezellenfeest en de organisator gebruikt het woord knotsgek in de tweede zin
die laat je dus achter in de bananenbarquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:23 schreef Saind het volgende:
Krijg net uitnodiging voor vrijgezellenfeest en de organisator gebruikt het woord knotsgek in de tweede zin
Waar ga je heenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:23 schreef Saind het volgende:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:28 schreef onlogisch het volgende:
'netto 40 km fietsen'
Echt Saind, trek hier de stekker eruit
Snuiven ook nogquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:31 schreef Caland het volgende:
Vrijgezellenfeest is toch gewoon zuipen bij bruidegom thuis - zuipen onderweg - zuipen op bestemming - tietenbar - hoeren - verder zuipen
Wel of niet verkleed?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:31 schreef Caland het volgende:
Vrijgezellenfeest is toch gewoon zuipen bij bruidegom thuis - zuipen onderweg - zuipen op bestemming - tietenbar - hoeren - verder zuipen
Dit zou een prima reactie van Saind kunnen zijn op de mail.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:31 schreef Caland het volgende:
tering beta's.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:30 schreef Saind het volgende:
Godverdomme
Ken al die mensen niet ook, vrienden van thuis van een studievriend
Niet in Zwollequote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:31 schreef Caland het volgende:
Wat is DnD?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:33 schreef napoleonfour het volgende:
fietsen-brouwerij-larpen-DnD-terugfietsen-voor 6 uur thuis.
Dungeons & Dragonsquote:
Gelukkig gaat dat voor mij nooit georganiseerd worden.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik word echt woedend als iemand een vrijgezellenfeest organiseert voor mij.
Of tenminste vooral als het van die schijtlollige kankerzooi is met verkleden en 40 km fietsen naar fucking Zwolle
Ik stap straks maar eens uit bed.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:21 schreef onlogisch het volgende:
@:Scrummie2.0 @:Jojoortje
Maatjes. Wat brengt de dag dan vandaag?
Is met Pasen dus kan act doen dat ik naar de kerk moetquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inge zegt dat je moet zeggen dat je moeder ziek is en dan bij ons komen drinken.
Lekker rolandquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Is met Pasen dus kan act doen dat ik naar de kerk moet
Kerkactquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Is met Pasen dus kan act doen dat ik naar de kerk moet
hoe is het met de hand van die Twente supporter bij je in huis?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik stap straks maar eens uit bed.
Dan een ontbijtje maken voor man en kind.
Dochterlief slaapt nog.
Dan komt er visite, dus koffiedrinken.
Vanmiddag boodschappen doen, want vanavond komen er mensen Twente kijken.
Vanavond zalmpje eten. Nu al zin in.
Om 20.00 Twente kijken.
Hoop rond 0.00u weer in bed te liggen.
Moet je niet werken?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik stap straks maar eens uit bed.
Dan een ontbijtje maken voor man en kind.
Dochterlief slaapt nog.
Dan komt er visite, dus koffiedrinken.
Vanmiddag boodschappen doen, want vanavond komen er mensen Twente kijken.
Vanavond zalmpje eten. Nu al zin in.
Om 20.00 Twente kijken.
Hoop rond 0.00u weer in bed te liggen.
dat wordt me een partijtje zegquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als ik vrijgezellenfeest heb wil ik graag dat het georganiseerd wordt door Caland, Jeecee en Saind.
Als Caland het organiseert ben ik vooral benieuwd naar de lengte van de spiegels.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat wordt me een partijtje zeg
Heb al wat zangers op het oog
John West?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat wordt me een partijtje zeg
Heb al wat zangers op het oog
Eenvoudige oplossing.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:53 schreef JanCees het volgende:
Die nieuwe reclames op fok mobiel zijn kut
Schoonheidquote:
Werk. Werk. Oh, en werk. En na het werk heb ik mijn nichtje logeren.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:21 schreef onlogisch het volgende:
@:Scrummie2.0 @:Jojoortje
Maatjes. Wat brengt de dag dan vandaag?
pics van je nichtje? Hoe oud is ze?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Schoonheid
[..]
Werk. Werk. Oh, en werk. En na het werk heb ik mijn nichtje logeren.
Zie de app. 6.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
pics van je nichtje? Hoe oud is ze?
patat salade béarnaisequote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat zal ik voor bijgerechtjes bij de biefstuk maken
Lief dat je het vraagt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe is het met de hand van die Twente supporter bij je in huis?
carnavalquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:24 schreef Saind het volgende:
Nog 1 week en ik krijg ook vakantie
Genot
Dat telt niet als carnaval lijkt me. Wat ga je doen danquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:09 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Lenny, ik ga maandag al van start
ik heb vanavond mijn eerste avondquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat telt niet als carnaval lijkt me. Wat ga je doen dan
Ik zag afgelopen zondag al mensen met het oranje groen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat telt niet als carnaval lijkt me. Wat ga je doen dan
Ja, en komende dagen. Prinsenrecepties en weet ik wat. Maar dat is geen carnaval.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik zag afgelopen zondag al mensen met het oranje groen.
Voorbereiding carnaval dus.quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet gelezen
Niet geklikt
Niet geliked
Niet boeiend
Niet doen
Niet niet
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet gelezen
Niet geklikt
Niet geliked
Niet boeiend
Niet doen
Niet niet
Nou ja, Carnavalsperiode is natuurlijk al begonnen per 11/11. Raad van Elf staat hier ook wekelijks in het cafe.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Voorbereiding carnaval dus.
Anders was ik vorige maand ook al begonnen. Dat slaat natuurlijk nergens op om te zeggen.
Gaat het niet beter als je later op de dag sport?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:09 schreef Tarado het volgende:
lekker getraind, klaar voor het weekend
zou best kunnen maar mij bevalt het wel s'morgens, is ook makkelijker te plannenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:11 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Gaat het niet beter als je later op de dag sport?
Veel plezier.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Nou ja, Carnavalsperiode is natuurlijk al begonnen per 11/11. Raad van Elf staat hier ook wekelijks in het cafe.
Maar vanavond is gewoon een avond in het thema, dus eerste keer dit seizoen dat ik er bewust mee bezig ben. Hoe jij het wil noemen zal me eerlijk gezegd een worst wezen.
Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:13 schreef DonRaja het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb een drukke dag vandaag, maar wel vooral met leuke activiteiten.
-normaal doen-quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hallo jongens, valt hier nog wat te neuken?
In welke deelgemeente?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Auto ophalen en de sleutels van mijn nieuwe appartement in Brussel.
Komt goedquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nice.
Vergeet je geen foto's te posten in DE APP?
beide meteen even testen met de nieuwe buitenvrouwquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is wel tofquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee nee, die komen nooit bij mij thuis.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
beide meteen even testen met de nieuwe buitenvrouw
heel verstandig maar dat in Brussel is toch voor jezelf?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee nee, die komen nooit bij mij thuis.
Ja, maar in de vakanties en soms weekends zullen de kinderen er ook zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
heel verstandig maar dat in Brussel is toch voor jezelf?
wat dat betreft wel jammer dat je hier geen motel cultuur hebt zoals in Brasil en Azië al heb ik geen idee hoe dat in Brussel isquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar in de vakanties en soms weekends zullen de kinderen er ook zijn.
Laatst was er toch zo'n hele loods met van die wagens in de fik gegaan? Die clowns hebben daar een jaar lang aan gewerkt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn ze daar al vanaf November mee bezig.De raad van elf.
Novemberquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laatst was er toch zo'n hele loods met van die wagens in de fik gegaan? Die clowns hebben daar een jaar lang aan gewerkt.
*novemberquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon een gezonde aversie tegen mensen die het straatbeeld verpesten met hun walgelijk dikke lichaam.quote:
Gruwelijk ziedend, zeg.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon een gezonde aversie tegen mensen die het straatbeeld verpesten met hun walgelijk dikke lichaam.
Witheetquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon een gezonde aversie tegen mensen die het straatbeeld verpesten met hun walgelijk dikke lichaam.
Ziedend.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:30 schreef O_o_ het volgende:
Ik denk dat maxi-mus in zijn jeugd zwaar gepest is, en nog steeds niet weet hoe 'ie daarmee moet dealen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |