zo is dat.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De club van ons aller Haagse_God.
mee eens, vreemd dat ze daar ooit op gekomen zijnquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Toch vind ik een begraafplaats best zonde van de ruimte.
wat een trutquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:29 schreef O_o_ het volgende:
Ik heb ooit op een begraafplaats een gothicmeisje proberen te neuken. Paar blikjes bier en een fles Coebergh mee, maar nee hoor, mevrouw wilde vrienden blijven.
Goed verhaal.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:29 schreef O_o_ het volgende:
Ik heb ooit op een begraafplaats een gothicmeisje proberen te neuken. Paar blikjes bier en een fles Coebergh mee, maar nee hoor, mevrouw wilde vrienden blijven.
begrijpelijk.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:29 schreef O_o_ het volgende:
Kijk uit met dat Banny. Die debiele mods hier vinden dat dat echt niet kan. Rukkers.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:35 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie dat @:Banny een nieuwe layout gemaakt heeft
Frigide trut.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:29 schreef O_o_ het volgende:
Macaroni.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Kip, bonen, aardappels.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
snijbonenquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Krijgt Tarrel ook wat als je het niet op krijgt? Of is dat niet goed voor hem?quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jaquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:41 schreef Caland het volgende:
Is @:Banny een pseudoniem voor @:Danny?
Pannenkoekenquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nasi.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met spek en stroop.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee man stroop gek, wtf nutella op je pannenkoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |