Hoi jojoquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:33 schreef Jojoortje het volgende:
Tegenvaller Haags. Achter m’n rug om ook nog.
Mes.
Steek.
Pijn.
behalve noor dusquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:54 schreef Buitendam het volgende:
Goed om te lezen dat @:Adames aan de Krokante Leesmap is begonnen. Beste podcast ooit.
Noortje is ook tof. Die heeft goeie zelfspot.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:55 schreef Adames het volgende:
[..]
behalve noor dus
Werd boos toen ze er bijna trots op was dat ze niet wist wie ravi was of wat een sitar is
10 jaar terug zou ik ja zeggen, maar dan wel SP Vroomshoop.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:52 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Zou jij niet de politiek in willen? PVV Vroomshoop ofzo.
Want je wil nu achter de geraniums genieten?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
10 jaar terug zou ik ja zeggen, maar dan wel SP Vroomshoop.
Zou wel lekker zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:08 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Want je wil nu achter de geraniums genieten?
hoe oud is jouw nichtjequote:Op donderdag 21 februari 2019 21:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Morgen komt mijn nichtje logeren.
Picsquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Groep 3 ja.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zit ze dan in groep 3 of nog een jaar
Leuk.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:
hjb yannickquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:39 schreef Caland het volgende:
Het liefst had ik als Cadby fan gezien dat Cadby geen crimineel verleden had en net als mij een keurige man was maar iedereen is anders en dat moeten ze in Engeland begrijpen. Ze moeten beseffen dat Cadby heeft geleerd van zijn verleden en gewoon wilt darten bij de PDC #rtl7darts
Mesquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:43 schreef GGMM het volgende:
Mensen die andere deo halen omdat het in de reclame is verdienen het ook om te stinken.
Pauper.
Yannick is een behoorlijke act.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:39 schreef Caland het volgende:
Het liefst had ik als Cadby fan gezien dat Cadby geen crimineel verleden had en net als mij een keurige man was maar iedereen is anders en dat moeten ze in Engeland begrijpen. Ze moeten beseffen dat Cadby heeft geleerd van zijn verleden en gewoon wilt darten bij de PDC #rtl7darts
Dat denk ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Yannick is een behoorlijke act.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |