Ik hoorde net op het nieuws dat die hele fabriek plat ligt van Nutellaquote:
strijder.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:00 schreef Doublepain het volgende:
Vandaag benen trainen @:onlogisch
Met Nutella en aardbeienquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee man stroop gek, wtf nutella op je pannenkoek
Ze snaait altijd wat van m'n bord, dus die krijgt wel genoeg binnen, en is goed genoeg.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Krijgt Tarrel ook wat als je het niet op krijgt? Of is dat niet goed voor hem?
Je laat dat beest toch hopelijk geen Spaghetti met plakken kaas vreten hé?quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze snaait altijd wat van m'n bord, dus die krijgt wel genoeg binnen, en is goed genoeg.
Tarrel is een vrouw?quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze snaait altijd wat van m'n bord, dus die krijgt wel genoeg binnen, en is goed genoeg.
KLein pikkie denkquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom is het eigenlijk zo'n schande om hem Banny te noemen?
Heb geskipped, ga morgen welquote:
Tuurlijk welquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je laat dat beest toch hopelijk geen Spaghetti met plakken kaas vreten hé?
Gebbetje van Lenny, ze heet Taliquote:
Hek al 5x of meer gezegdquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tarrel is een vrouw?
Dat is nieuw. Wat een nieuws.
Zijn het alle 3 vrouwen? Morty toch niet lijkt me?
Was ik vergeten. Vergeet ook regelmatig wie welke is. Tarrel is groen gelige toch?quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
[..]
Gebbetje van Lenny, ze heet Tali
[..]
Hek al 5x of meer gezegdLyam en Morty zijn wel kereltjes.
probeer maar eens een lichaam te verbrandenquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
mee eens, vreemd dat ze daar ooit op gekomen zijn
Tali is mosgroen, Lyam is "smaragdgroen" en Morty is grijs.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was ik vergeten. Vergeet ook regelmatig wie welke is. Tarrel is groen gelige toch?
Morty de blauwe en Lyam de groene? Of andersom?
Die vogel is gevlogen?quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tali is mosgroen, Lyam is "smaragdgroen" en Morty is grijs.
De blauwe (Ricky) is alweer ruim een jaar pleite.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tali is mosgroen, Lyam is "smaragdgroen" en Morty is grijs.
De blauwe (Ricky) is alweer ruim een jaar pleite.
Nee, verkocht omdat 'ie een teringlijer was geworden. Altijd ruzie met z'n maatje Morty, altijd ruzie met Tali, en mij viel hij ook om het minste of geringste aan. Ben nog aan een kapotgebeten oog ontsnapt omdat ik mijn gezicht nèt op tijd wegdraaidequote:
Leuk filmpje.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is de blauwe hier Rick? Dan staat de omschrijving in de video niet goed.
Had dan gewoon het raampje opengedaan. Nu zit iemand anders met de gebakken peren.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, verkocht omdat 'ie een teringlijer was geworden. Altijd ruzie met z'n maatje Morty, altijd ruzie met Tali, en mij viel hij ook om het minste of geringste aan. Ben nog aan een kapotgebeten oog ontsnapt omdat ik mijn gezicht nèt op tijd wegdraaide
Da's Morty, de grijzequote:Op donderdag 21 februari 2019 18:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is de blauwe hier Rick? Dan staat de omschrijving in de video niet goed.
Ah, veel plezier dan voor de koper.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, verkocht omdat 'ie een teringlijer was geworden. Altijd ruzie met z'n maatje Morty, altijd ruzie met Tali, en mij viel hij ook om het minste of geringste aan. Ben nog aan een kapotgebeten oog ontsnapt omdat ik mijn gezicht nèt op tijd wegdraaide
Ahja. Dan had ik de kleuren wel goed in mijn hoofd. Ik vond hem op het filmpje wat blauw lijken.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's Morty, de grijze
Hier zie je Rick en Morty naast elkaar zitten:
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd of ze een post van Onlogisch interessant vinden.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's Morty, de grijze
[ afbeelding ]
Altijd schaaltje chips naast de computer, +1.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's Morty, de grijze
[ afbeelding ]
Ik mis de tissues.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:25 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Altijd schaaltje chips naast de computer, +1.
Neehoor, het oude vrouwtje waar ik hem aan verkocht heb was en is erg blij met hem. Kereltje is goeie vriendjes geworden met de hond en de kleinkinderen zijn dol op hem.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:23 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Had dan gewoon het raampje opengedaan. Nu zit iemand anders met de gebakken peren.
Zou fantastisch zijn als TarrelGod op de foto kan met de VBL sc.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze een post van Onlogisch interessant vinden.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neehoor, het oude vrouwtje waar ik hem aan verkocht heb was en is erg blij met hem. Kereltje is goeie vriendjes geworden met de hond en de kleinkinderen zijn dol op hem.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:25 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Altijd schaaltje chips naast de computer, +1.
Zie filmpje, rol wc-papier ongegeneerd op het bureau.quote:
Ik keek idd niet goedquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]doe ik tegenwoordig zelden meer.
[..]
Zie filmpje, rol wc-papier ongegeneerd op het bureau.
Ik ga het proberen, maar ze kijkt nooit graag naar het scherm, kijkt veel liever naar mij (of mijn bord met vreten).quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zou fantastisch zijn als TarrelGod op de foto kan met de VBL sc.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga het proberen, maar ze kijkt nooit graag naar het scherm, kijkt veel liever naar mij (of mijn bord met vreten).
Dan zal die kat van GGMM zich ook niet meer zo alleen voelen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze een post van Onlogisch interessant vinden.
Heeft ze de foto's wel gezien? Moet ze mooi vinden tochquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Helaas, kreeg geen goed beeld en madam wilde niet op een boek blijven zitten, ze keek me hier nogal verwijtend aan, zittend tussen koptelefoon en toetsenbord:
[ afbeelding ]
Zo dan.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit een varken in de dierentuin gezien
Hoppetee.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
potverdikkeme zegquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
koekoekquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
walgelijkquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Powpowpowpowquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |