Ja, toch niet in Den Haag. Daar is het altijd teringkoud.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
volgende week temperaturen mogelijk van boven de 20 graden.
Dummy als hij weer eens in haar broekje wil kruipen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft er eigenlijk wel eens iemand gelachen om jouw grapjes?
Niet normaal man.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
volgende week temperaturen mogelijk van boven de 20 graden.
Nee.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft er eigenlijk wel eens iemand gelachen om jouw grapjes?
Zondag weet ik dat ze dicht zijn, van vrijdag weet ik het niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zijn ze op vrijdag (en zondag) gesloten?
Ja dan 17 graden of zo. Ook niet echt koud.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, toch niet in Den Haag. Daar is het altijd teringkoud.
Ah, dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zondag weet ik dat ze dicht zijn, van vrijdag weet ik het niet.
Ze zijn in Tilburg vanaf a.s. vrijdag 3 weken dicht, misschien dat het dat is.
Jammer. Van die Gio hier in de straat word ik niet vrolijk. Denk dat hij meer rondbrengt dan alleen zijn eten.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zondag weet ik dat ze dicht zijn, van vrijdag weet ik het niet.
Ze zijn in Tilburg vanaf a.s. vrijdag 3 weken dicht, misschien dat het dat is.
Ja, ze konden het niet combineren nu, want degene die Tilburg draait gaat 3 weken naar Suriname.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jammer. Van die Gio hier in de straat word ik niet vrolijk. Denk dat hij meer rondbrengt dan alleen zijn eten.
De opzet was geinig, ze wilde een Surinaamse fusion keuken gaan brengen. Maar voor Surinamers is dat 'te veel aanstellerij' en voor Nederlanders was het niet Surinaams genoeg.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jammer. Van die Gio hier in de straat word ik niet vrolijk. Denk dat hij meer rondbrengt dan alleen zijn eten.
Yep, en nu ga ik naar de autodealer.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:08 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nou, ondernemende familie hebben jullie zeg!
Zou je misschien nog wat van kunnen leren, lui stinkbiggetje dat je daar in je stoel zit.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:08 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nou, ondernemende familie hebben jullie zeg!
Veel plezier, het is je gegund.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, en nu ga ik naar de autodealer.![]()
Tot later!
Je walgelijke teringmoeder.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dummy als hij weer eens in haar broekje wil kruipen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |