Ja, toch niet in Den Haag. Daar is het altijd teringkoud.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
volgende week temperaturen mogelijk van boven de 20 graden.
Dummy als hij weer eens in haar broekje wil kruipen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft er eigenlijk wel eens iemand gelachen om jouw grapjes?
Niet normaal man.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft er eigenlijk wel eens iemand gelachen om jouw grapjes?
Zondag weet ik dat ze dicht zijn, van vrijdag weet ik het niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zijn ze op vrijdag (en zondag) gesloten?
Ja dan 17 graden of zo. Ook niet echt koud.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, toch niet in Den Haag. Daar is het altijd teringkoud.
Ah, dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zondag weet ik dat ze dicht zijn, van vrijdag weet ik het niet.
Ze zijn in Tilburg vanaf a.s. vrijdag 3 weken dicht, misschien dat het dat is.
Jammer. Van die Gio hier in de straat word ik niet vrolijk. Denk dat hij meer rondbrengt dan alleen zijn eten.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zondag weet ik dat ze dicht zijn, van vrijdag weet ik het niet.
Ze zijn in Tilburg vanaf a.s. vrijdag 3 weken dicht, misschien dat het dat is.
Ja, ze konden het niet combineren nu, want degene die Tilburg draait gaat 3 weken naar Suriname.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jammer. Van die Gio hier in de straat word ik niet vrolijk. Denk dat hij meer rondbrengt dan alleen zijn eten.
De opzet was geinig, ze wilde een Surinaamse fusion keuken gaan brengen. Maar voor Surinamers is dat 'te veel aanstellerij' en voor Nederlanders was het niet Surinaams genoeg.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jammer. Van die Gio hier in de straat word ik niet vrolijk. Denk dat hij meer rondbrengt dan alleen zijn eten.
Yep, en nu ga ik naar de autodealer.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:08 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nou, ondernemende familie hebben jullie zeg!
Zou je misschien nog wat van kunnen leren, lui stinkbiggetje dat je daar in je stoel zit.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:08 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nou, ondernemende familie hebben jullie zeg!
Veel plezier, het is je gegund.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, en nu ga ik naar de autodealer.![]()
Tot later!
Je walgelijke teringmoeder.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dummy als hij weer eens in haar broekje wil kruipen.
3 volkoren boterhammen (2x 20 gram kipfilet per boterham 1x 19 gram pindakaas)quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
3 volkoren boterhammen (2x 20 gram kipfilet per boterham 1x 19 gram pindakaas)
500 gram magere kwark
Meer benieuwd naar je antwoord maat.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik kreeg net de terechte vraag waarom je een middelvinger hebt als je deze toch naar niemand mag opsteken.
Prima vraag.
Daar valt een parkiet nog van om.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
3 volkoren boterhammen (2x 20 gram kipfilet per boterham 1x 19 gram pindakaas)
500 gram magere kwark
Je reageert dus op de naam dummy? Leuk.quote:
Dit lijkt me schromelijk overdreven daar de gemiddelde parkiet zo'n 55 gram weegt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:20 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Daar valt een parkiet nog van om.
Gristus te paard.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe gaan we dit overleven drizzt?quote:
Bedank @GGMM daar maar voor.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je reageert dus op de naam dummy? Leuk.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meer benieuwd naar je antwoord maat.
Zat vanmorgen youtube te kijken op m'n iPad, niet te doen inderdaadquote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:29 schreef napoleonfour het volgende:
Hoe kunnen mensen leven zonder adblock op youtube. Filmpje van 5 minuten is iets van 2,5 minuut reclame
Wees blij.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:40 schreef Saind het volgende:
Godverdomme
Dacht dat ik maandag afspraak had in Amsterdam, blijkt Roffa te zijn
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:40 schreef Saind het volgende:
Godverdomme
Dacht dat ik maandag afspraak had in Amsterdam, blijkt Roffa te zijn
plannen helemaal door de war
Gewoon hier een vestiging openen, wij hebben ook maar 1 echte Surinamer en die is niet eens heel bestquote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn broer moet regelmatig bij jou in de buurt zijn, als je het een beetje handig afspreekt, kan hij zelfs voor jou bezorgen.
Dubbelgevouwen in de diepvries liggen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe gaan we dit overleven drizzt?
Zoals de bassist van Pennywise nadat 'ie zichzelf had doodgeschoten.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dubbelgevouwen in de diepvries liggen.
Verkapte "kijk-mij-eens-een-ipad-hebben" post.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Zat vanmorgen youtube te kijken op m'n iPad, niet te doen inderdaad
Airco in Nederland. Waarom?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kan bijna de airco gaan testen vriend.
Zijn woning heeft geen ramen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Airco in Nederland. Waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |