Helaas pikquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
We dachten en hoopten al dat je die kamer niet uitkwam
Watquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:04 schreef Elan het volgende:
Braddiegod schijnt wel veel afgevallen te zijn.
Tuurlijkquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:33 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Heeft jouw vriend wel ouderlijk gezag aangevraagd bij de rechtbank voor jullie kind?
Ben jij Elan Musk?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben jij een beetje een lekkere milfje?
7.5/10.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben jij een beetje een lekkere milfje?
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Bijna 20 kilo afgevallen door shakes
Picsquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:13 schreef Mariocash het volgende:
[..]
7.5/10.
Niks mis mee. Voor FOK! begrippen, maar ook IRL scoort ze wel bovengemiddeld.
Arrogante uitstraling is toch aantrekkelijkquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:17 schreef Elan het volgende:
Ja oke wel een mooie vrouw. Al heb je wel een erg arrogante uitstraling. Lijkt me lastig te benaderen.
Voor de een wel, de ander niet. Ik heb er ook niets meequote:Op donderdag 21 februari 2019 23:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Arrogante uitstraling is toch aantrekkelijk
Dat is bewust. Ik heb geen behoefte aan benadering.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:17 schreef Elan het volgende:
Ja oke wel een mooie vrouw. Al heb je wel een erg arrogante uitstraling. Lijkt me lastig te benaderen.
Dat mag vriendquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Voor de een wel, de ander niet. Ik heb er ook niets mee
Mag ik vragen als op wat voor een type vrouwen jij valt?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Voor de een wel, de ander niet. Ik heb er ook niets mee
Anders had je ook niet op FOK! gezeten natuurlijkquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:22 schreef Myrr het volgende:
Ben eigenlijk wel aardig, maar ook verzadigd op sociaal gebied.
Zit liever thuis in mijn pyjama te kletsen met anderen dan mijn vriend dan dat ik daarvoor helemaal de deur uit moet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:23 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Anders had je ook niet op FOK! gezeten natuurlijk
Daar ben ik het gedeeltelijk wel mee eens jaquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zit liever thuis in mijn pyjama te kletsen met anderen dan mijn vriend dan dat ik daarvoor helemaal de deur uit moet.
Ben een huismus.
Waar ben je het precies mee eens?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:25 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Daar ben ik het gedeeltelijk wel mee eens ja
Buiten is het engquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zit liever thuis in mijn pyjama te kletsen met anderen dan mijn vriend dan dat ik daarvoor helemaal de deur uit moet.
Ben een huismus.
Kun je dan niet beter een bordje om je nek hangen waar dat op te lezen valt?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is bewust. Ik heb geen behoefte aan benadering.
maar ik val op mannenquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:22 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Mag ik vragen als op wat voor een type vrouwen jij valt?
Pics ter ondersteuning aub.
Ik heb geen klonen, vroeg me gewoon af waarom je iemand mist die hier al jaren niet meer komtquote:
@supersofquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:27 schreef Elan het volgende:
Heeft sof nog wel eens gepost? Ik mis m'n schatje.
kan van alles zijn, maar geen pyjama, want die heb ik nietquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij zit liever in je spijkerbroek?
Hij was de enige die me hier begreepquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb geen klonen, vroeg me gewoon af waarom je iemand mist die hier al jaren niet meer komt
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:23 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Anders had je ook niet op FOK! gezeten natuurlijk
Helder, bedanktquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:28 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
kan van alles zijn, maar geen pyjama, want die heb ik niet
Ik voel met je meequote:Op donderdag 21 februari 2019 23:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij was de enige die me hier begreep
Naja het is best koud en ik woon zelf in een groot appartement. Ga niet perse bij mensen op hun kamertjes hutjemutje zitten omdat dat sociaal wenselijk is.quote:
Nee.quote:
Even serieus, broeder. Ik weet dat je van kutjes houdt. Ik ga je heus niet aanvallen op je smaak.quote:
Hoe groot is groot?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Naja het is best koud en ik woon zelf in een groot appartement. Ga niet perse bij mensen op hun kamertjes hutjemutje zitten omdat dat sociaal wenselijk is.
Dat ik geen zin heb in mensen is geen act hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter een bordje om je nek hangen waar dat op te lezen valt?
Lijkt me een ontzettend vermoeiende act.
Echt hequote:Op donderdag 21 februari 2019 23:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat ik geen zin heb in mensen is geen act hoor.
Ja snap ik, maar de lente komt er binnenkort aan, dan is het wel lekker om een terrasje te pakkenquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Naja het is best koud en ik woon zelf in een groot appartement. Ga niet perse bij mensen op hun kamertjes hutjemutje zitten omdat dat sociaal wenselijk is.
Elke doordeweekse dag schoolverplichtingen hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:25 schreef Myrr het volgende:
Met verzadigd bedoel ik ook dat ik van maandag tot vrijdag met klasgenoten ben wat erg gezellig is. Daar eens per twee weken mee ga eten uit les en verder zo nu en dan ga stappen met de twee vrienden waar ik zin in heb.
Daarnaast heb ik familie en een gezin.
Druk zat hoor wat mij betreft.
Ja kan niet wachten. Heb het laatst wel al gedaan. Was wel koud.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar de lente komt er binnenkort aan, dan is het wel lekker om een terrasje te pakken
Dat straal je dan ook wel heel erg uit. FUCK OFF.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat ik geen zin heb in mensen is geen act hoor.
Fixedquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:31 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Elke doordeweekse dag verplichtingen hebben.
En ja in mijn sector zijn geen deeltijdopleidingen. Boeiend.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:31 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Elke doordeweekse dag schoolverplichtingen hebben.
Het is letterlijk wat het is. Het enige dat ik kan handelen zijn ouderen uit respect maar heb echt gewoon geen zin in vreemde mensen. Ben wel een hele leuke klasgenoot, collega en vriendin.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat straal je dan ook wel heel erg uit. FUCK OFF.
Wil je er iets over kwijt, of is het gewoon wat het is?
Maar echtquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:33 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Verplichtingen zijn kut, inderdaad.
Ik doe ook gewoon voltijd. Drie dagen verplichten à 14 uur in totaal.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
En ja in mijn sector zijn geen deeltijdopleidingen. Boeiend.
Laat je niet gek maken meidquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:34 schreef Myrr het volgende:
Ben gewoon op mezelf laat me met rust.
Niks mis meequote:Op donderdag 21 februari 2019 23:34 schreef Myrr het volgende:
Ja naja heb soms een dag vrij en momenteel ook iets van 14 contacturen maar dat is idd van hier heb je de opdracht en zoek het uit in je 'vrije tijd'.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:34 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik doe ook gewoon voltijd. Drie dagen verplichten à 14 uur in totaal.
Wel heel veel thuis doen.
Autistquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:34 schreef Myrr het volgende:
Vanaf 75 m2 als je met vriend en kind woont.quote:
hm, misschien weet @TARDIS. ditquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee.
Facebook ook niet.
YouTube zet ze ook geen berichtjes meer.
Ik maak me best wel zorgen man.
Scheelt wel schoonmakenquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:38 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Vanaf 75 m2 als je met vriend en kind woont.
Ik zit in m’n 1tje op 48 m2, maar als m’n vriendin bij me is, is dat al te klein. Één woonkamer en open keuken, één slaapkamer en één badkamer incl. toilet.
In je eentje prima, maar met z’n tweeën is het al te krap.
Het is gewoon lastig om mijn smaak te omschrijvenquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:29 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Even serieus, broeder. Ik weet dat je van kutjes houdt. Ik ga je heus niet aanvallen op je smaak.
Ieder z’n voorkeur.
Ik heb al 80 in mijn eentje dat is niks man 1 grote en 1 kleine slaapkamer en 28 M2 woonkamerquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:38 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik zit in m’n 1tje op 48 m2, maar als m’n vriendin bij me is, is dat al te klein. Één woonkamer en open keuken, één slaapkamer en één badkamer incl. toilet.
Waarom wel.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:41 schreef Flamarande het volgende:
Waarom zitten jullie niet in de klaagkroeg
Mm woonkamer alleen al is 50m2. Gang 20m2, badkamer 10m2, slaapkamer1 25 denk ik? En van kind 15 ofzo. Dakterras van 30m2. Washok 4m2.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:38 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Omdat ik hier zitquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:41 schreef Flamarande het volgende:
Ik vind het irritant groot.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb al 80 in mijn eentje dat is niks man 1 grote en 1 kleine slaapkamer en 28 M2 woonkamer
140 is nog niet eens groot.
Je bent zo klaar, inderdaad. In je eentje maak je ook weinig troep en het is daarnaast ook je eigen troep, dus dat maakt het minder erg om schoon te maken.quote:
Beter rijtjeshuis gewoon toch.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mm woonkamer alleen al is 50m2. Gang 20m2, badkamer 10m2, slaapkamer1 25 denk ik? En van kind 15 ofzo. Dakterras van 30m2. Washok 4m2.
Maandag bezichtiging voor een 70m2 woning met 4 kamers. En anders kunnen we in het huis van een oom gaan zitten.
hopelijk heb je haar flink te grazen genomenquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:42 schreef Rozevla het volgende:
Wat denk je dat ik vanmiddag mijn buurmeisje hoor zingen!!!
Dat ene lied van hou je bek en bef me.
Volgens mij is ze 12 of 11
![]()
Ik ga beter op Sourzquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:44 schreef McGrath het volgende:
Zin om Flamarande shotjes jäger te voeren
Ik heb twee keer samengewoond en dat was prima te doen maar zou echt niet kunnen samenwonen met studenten/vrienden oid. Nooit gedaan gelukkig, zou daar knettergek van worden.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:43 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Je bent zo klaar, inderdaad. In je eentje maak je ook weinig troep en het is daarnaast ook je eigen troep, dus dat maakt het minder erg om schoon te maken.
Hiervoor deelde ik een huis met drie anderen en dat is één groot drama. En dan hoefden wij alleen maar de keuken te delen. Maar zelfs daar is al gezeik over, omdat sommige mensen wel heel smerig zijn, maar nooit hun eigen teringzooi opruimen.
Koop of huur?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb twee keer samengewoond en dat was prima te doen maar zou echt niet kunnen samenwonen met studenten/vrienden oid. Nooit gedaan gelukkig, zou daar knettergek van worden.
Heb in mn eentje een eengezinswoning met 4 slaapkamers, dat is echt kut met schoonmaken.
dat zou je niet vertellenquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:44 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zei m’n vriend vannacht ook!!
Sow koekoek boink!!!
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het is gewoon lastig om mijn smaak te omschrijven![]()
maar Instagrammodelletjes heb ik helemaal niets mee, komen zo inhoudsloos over
Veendamquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:46 schreef Elan het volgende:
Ik wil ook rijtjeshuis maar woningmarkt is compleet krankzinnig hier.
Beter verhuizen naar Veendam of Groningen
80 m2 is echt wel prima als je alleen bent.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb al 80 in mijn eentje dat is niks man 1 grote en 1 kleine slaapkamer en 28 M2 woonkamer
140 is nog niet eens groot.
Know the feel. Daarom wil ik kleiner.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb twee keer samengewoond en dat was prima te doen maar zou echt niet kunnen samenwonen met studenten/vrienden oid. Nooit gedaan gelukkig, zou daar knettergek van worden.
Heb in mn eentje een eengezinswoning met 4 slaapkamers, dat is echt kut met schoonmaken.
Damn. Dan heb je wel genoeg ruimte, ja.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mm woonkamer alleen al is 50m2. Gang 20m2, badkamer 10m2, slaapkamer1 25 denk ik? En van kind 15 ofzo. Dakterras van 30m2. Washok 4m2.
Maandag bezichtiging voor een 70m2 woning met 4 kamers. En anders kunnen we in het huis van een oom gaan zitten.
Bengbengboingboingquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:44 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zei m’n vriend vannacht ook!!
Sow koekoek boink!!!
Ik zou ook echt heel graag kleiner willen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Know the feel. Daarom wil ik kleiner.
Utrecht? Amsterdam?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:46 schreef Elan het volgende:
Ik ben geen pindaquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:36 schreef Rozevla het volgende:
ik zou het nooit geraden hebben dat Myrr een lekkere pinda is !!!!
Zit jij er ook dan?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:41 schreef Flamarande het volgende:
Nee betaal je het dubbele. Daarom zijn we nog niet verhuisd, dit was echt een buitenkansje.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou ook echt heel graag kleiner willen.
Maar dat wordt niets in deze tijd
Dan verkoop je je toko toch en koop je wat kleiners terug voor minder geld ?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou ook echt heel graag kleiner willen.
Maar dat wordt niets in deze tijd
Same here, heb deze woning voor een hele goede prijs gekocht gelukkigquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee betaal je het dubbele. Daarom zijn we nog niet verhuisd, dit was echt een buitenkansje.
Gun die mensen een eigen sc.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:41 schreef Flamarande het volgende:
Ja man tegenwoordig wel. Hipster genot.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
alleen betaal je je er echt scheel
Probleem is dat je voor minder geld gewoon ook een veel mindere woning krijgtquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan verkoop je je toko toch en koop je wat kleiners terug voor minder geld ?
Veendam moet je echt niet willenquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:46 schreef Elan het volgende:
Ach ik zie wel hoe het loopt, het kan alle kanten nog opquote:
En hebben wij het gekaaptquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:52 schreef Amarantha het volgende:
Dan is daar de lol ook wel weer vanaf.
Ja. Daarom jaar terug geen woning daar gekocht en nu spijt van hahahaaquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:53 schreef Elan het volgende:
20 jaar geleden ging je alleen in Rotterdam wonen als je tokkie was of allochtoon. Bij voorkeur een combinatie van beiden.
Dit is dan weer te fake hehequote:Op donderdag 21 februari 2019 23:53 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Jij valt op blonde popjes, toch?
Dit soort types:
[ afbeelding ]
Wat een raar hoofdquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:53 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Dit soort types:
[ afbeelding ]
Ja dat is wel lastig man.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Probleem is dat je voor minder geld gewoon ook een veel mindere woning krijgt
En ik heb twee honden dus moet ook echt een huis zijn, geen appartement oid
wat ordinairquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:53 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Dit soort types:
[ afbeelding ]
Op het schoonmaken na vind ik het wel prima zo hoorquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat is wel lastig man.
Beter een vriendin zoeken of iemand om mee samen te wonen.
bahquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:53 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Dit soort types:
[ afbeelding ]
Is het daar ook al crisis? Van Amsterdam en Utrecht weet ik dat het drama is op de huizenmarkt. Rotterdam is in opkomst, dus hier stijgen de woningprijzen ook alsmaar. Tegen de tijd dat ik kan kopen, betaal je hier ook gewoon 3/4 ton voor een 70 m2 appartement in een wijk in de buurt van het centrum.quote:
Die randgemeenten zijn pas erg. Ik heb in Capelle en Spijkenisse gewoond.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Daarom jaar terug geen woning daar gekocht en nu spijt van hahahaa
quote:
Idd.quote:
Ik vind haar best knap. Denk dat ze er zonder make up prima uitziet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:59 schreef Mariocash het volgende:
Kijk al die users doen alsof ze haar niet zouden geven.
Ow joh.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:57 schreef Myrr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had toevallig geboorteakte nodig vandaag.
Prachtig omschreven zo ga ik mijn kind voortaan noemen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:00 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ow joh.
Nou je bent een goed gelukte embryo
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Prachtig omschreven zo ga ik mijn kind voortaan noemen.
Ik werk in Capelle maar zou er niet willen wonen, hetzelfde geldt voor Rotterdam overigens. Spijkenisse is by far the worst though.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Die randgemeenten zijn pas erg. Ik heb in Capelle en Spijkenisse gewoond.
Nee, gewoon nee
Zeker welquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
gaat het wel goed met je zoskie?
Ik ben 28.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:04 schreef Rozevla het volgende:
[..]![]()
Heb je al zo’n gesmolten larve ??
Je bent nog zo jong
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik werk in Capelle maar zou er niet willen wonen, hetzelfde geldt voor Rotterdam overigens. Spijkenisse is by far the worst though.
Niks mis mee, inderdaad.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik vind haar best knap. Denk dat ze er zonder make up prima uitziet.
Lagere kans op complicaties. Als je oud bent en je bevalt word je incontinent. Daar heb ik geen last van.quote:
Wat the fuckquote:
Nee gelukkig niet zegquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Lagere kans op complicaties. Als je oud bent en je bevalt word je incontinent. Daar heb ik geen last van.
Ja. Ja. Jup. Allemaal prachtig.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:06 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Niks mis mee, inderdaad.
Al val ik zelf meer op halfbloedjes.
Dit soort types:
[ afbeelding ]
En dan zulke kinderen krijgen (NoPedo)![]()
[ afbeelding ]
#goals
De moeder heeft mooie ogen godnondejuquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:06 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Niks mis mee, inderdaad.
Al val ik zelf meer op halfbloedjes.
Dit soort types:
[ afbeelding ]
En dan zulke kinderen krijgen (NoPedo)![]()
[ afbeelding ]
#goals
Jaquote:
Rotterdam heeft prima wijken. In west heb je ghetto wijken en op zuid heb je ghetto wijken, maar voor de rest is het hier prima toeven.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik werk in Capelle maar zou er niet willen wonen, hetzelfde geldt voor Rotterdam overigens. Spijkenisse is by far the worst though.
Ik weet dat er prima wijken zijn die ook nog betaalbaar zijn. Maar ik zou er gewoon niet willen wonen. Uberhaupt niet in een stad overigens. Enige uitzondering is Den Bosch.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:08 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Rotterdam heeft prima wijken. In west heb je ghetto wijken en op zuid heb je ghetto wijken, maar voor de rest is het hier prima toeven.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:09 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Cappelle ik de worst en jij de velle!!!!
Kindjes ook.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
De moeder heeft mooie ogen godnondeju
Kan ik me in vinden. Als we over een jaar aan nummer 2 beginnen zijn ze voor we 50 zijn uit huis en dan ben je nog wel fit genoeg voor een eigen leven.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:07 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja
Veel te jong.
Ik ben 29.
Moet er niet aan denken dat ik nu al voor zo’n stront kanon moet zorgen
In de buurt van Rotterdamquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
gelukkig maar, maar waar woon je wel
Waar dan wel?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik weet dat er prima wijken zijn die ook nog betaalbaar zijn. Maar ik zou er gewoon niet willen wonen. Uberhaupt niet in een stad overigens. Enige uitzondering is Den Bosch.
ja kloptquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon Rotterdam?
Maar ik ga niet zeggen waar, wil ik prive houden
In een dorp met genoeg voorzieningen, niet te ver van de stad af. Maakt me niet zoveel uit waar. Zolang het maar dicht bij werk in de buurt is.quote:
Waarom met de gedachte dat als je vroeg begint kinderen ook mooi op tijd uit huis zijn aan kinderen beginnen vraag ik me altijd af.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:10 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kan ik me in vinden. Als we over een jaar aan nummer 2 beginnen zijn ze voor we 50 zijn uit huis en dan ben je nog wel fit genoeg voor een eigen leven.
Ik kom af en toe in Nesselande bij die huizen aan het water, dat is pas mooi.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja kloptmaar het voelt echt als een dorp op zich als ik er doorheen kom
Denk niet dat ze dat weten eigenlijkquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:14 schreef Mariocash het volgende:
@:Flamarande
@:TARDIS.
Waar woont zosk?
Pieterbaan centrum.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:14 schreef Mariocash het volgende:
@:Flamarande
@:TARDIS.
Waar woont zosk?
Haha hij was niet gepland, maar ben wel blij dat het gebeurd is. Er is niets mis mee je eigen leven weer op te willen pakken. Je hoeft niet de rest van je leven in dienst van jr kinderen te moeten staan. Als je ze goed genoeg opvoedt hoeft dat ook niet. Dan eindig je gewoon als sidebitch en dat is prima.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:13 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Waarom met de gedachte dat als je vroeg begint kinderen ook mooi op tijd uit huis zijn aan kinderen beginnen vraag ik me altijd af.
Ik koop ook niet een hond van 17 en dat ik er bij denk nou die is lekker snel dood ben ik er weer mooi vanaf
En je werkt in Capelle? Krimpen! Even de brug over en je bent er. Lekker rustig en dorps, maar je bent in 10 min in Rotterdam met de auto. En anders bus pakken naar Capelse brug en daar overstappen op de metro.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
In een dorp met genoeg voorzieningen, niet te ver van de stad af. Maakt me niet zoveel uit waar. Zolang het maar dicht bij werk in de buurt is.
zag dat er eentje te koop stond op funda voor 2milquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kom af en toe in Nesselande bij die huizen aan het water, dat is pas mooi.
Je bedoelt die verschrikkelijke kutbrug, Algerabrug ofzo?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:17 schreef Mariocash het volgende:
[..]
En je werkt in Capelle? Krimpen! Even de brug over en je bent er. Lekker rustig en dorps, maar je bent in 10 min in Rotterdam met de auto. En anders bus pakken naar Capelse brug en daar overstappen op de metro.
Heel goed. Hou je indentiteit geheim. Het is al erg genoeg dat ze je echte naam weten.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat weten eigenlijk
Een collega woont daar, maar wel in de iets goedkopere huizen in verhouding met het gemiddelde daar. Alsnog wel een duur huis maar goed.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
zag dat er eentje te koop stond op funda voor 2mil
En dood is toch iets anders dan dat ze niet in je huis wonen joh.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:13 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Waarom met de gedachte dat als je vroeg begint kinderen ook mooi op tijd uit huis zijn aan kinderen beginnen vraag ik me altijd af.
Ik koop ook niet een hond van 17 en dat ik er bij denk nou die is lekker snel dood ben ik er weer mooi vanaf
Je doet maar. Gaat toch tegen de vlakte en ik woon er niet meer.quote:
Zou me niet zoveel uitmaken in dat geval hoor, heb ze ontmoet dan is het anders hequote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:19 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Heel goed. Hou je indentiteit geheim. Het is al erg genoeg dat ze je echte naam weten.
Wat voor hond wil jequote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
En dood is toch iets anders dan dat ze niet in je huis wonen joh.
Ik hoef juist geen hond omdat die eeuwig afhankelijk blijft. En dat is dan ook de enige reden want ik wil heel graag wel een hond eigenlijk.
https://www.funda.nl/koop(...)je-breedveldkade-18/quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Een collega woont daar, maar wel in de iets goedkopere huizen in verhouding met het gemiddelde daar. Alsnog wel een duur huis maar goed.Staan echt prachtige huizen
Ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je bedoelt die verschrikkelijke kutbrug, Algerabrug ofzo?
Ik woon nu onder het water dus moet over de Brienenoord over, ook geen pretje
Jesusquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/koop(...)je-breedveldkade-18/
Ja oke dat ook wel weer.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Haha hij was niet gepland, maar ben wel blij dat het gebeurd is. Er is niets mis mee je eigen leven weer op te willen pakken. Je hoeft niet de rest van je leven in dienst van jr kinderen te moeten staan. Als je ze goed genoeg opvoedt hoeft dat ook niet. Dan eindig je gewoon als sidebitch en dat is prima.
Logischerwijs is voor een vrouw in je twintigerjaren het beste om kinderen te krijgen. Na je 30ste keldert je vruchtbaarheid met een reden.
In die regio iddquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:22 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ja.![]()
Maar je woont dus ten Zuiden van Rdam. Is prima toeven daar in Ridderkerk/Barendrecht.
Nu een Stafford, toch? Zo’n vechthond.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ah ja die zijn leuk, hebben wij vroeger ook gehad
Gooi wat frikandellen in de frituur maatquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:23 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik las bitterkoek
Nu heb ik weer honger
Tweequote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:23 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Nu een Stafford, toch? Zo’n vechthond.
Mag je der wel een loopband bij kopen.quote:
Dat is precies hoe ik Sims huizen bouwdequote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/koop(...)je-breedveldkade-18/
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gooi wat frikandellen in de frituur maat
Niks mis mee. Als ik ouder zou worden en kinderen zou hebben, dan zou ik misschien ook wel in een dorp/stad in de buurt van Rotterdam gaan wonen. Iets rustiger en meer huis voor je geld.quote:
Nee meer richting het oostenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
nog verder zuidelijk de hoeksche waard in?
Ja ze moest wel vaak uit en was dan helemaal leip aan het rennen. Heerlijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:24 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Mag je der wel een loopband bij kopen.
Ik had ook zo’n beest, niet moe te krijgen
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:22 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja oke dat ook wel weer.
En na de tweede kan een vaginale verjonging makkelijk is helemaal hipper de pip tegenwoordig, je uiterlijk heb je al mee dus dat kost niks meer.
Kralingen is zeker niets mis mee idd. Maar ik woon nu gewoon in een hele goede buurt en heb mijn huis in de meest gunstige tijd gekocht. Ik kan eigenlijk nooit met verlies verkopen ook al zou de huizenmarkt weer instorten dus ik moet gewoon lekker blijven zitten. Met zijn tweeen was dit perfect, in je eentje iets te groot maar goed. Ik moet niet zo zeuren.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:26 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Niks mis mee. Als ik ouder zou worden en kinderen zou hebben, dan zou ik misschien ook wel in een dorp/stad in de buurt van Rotterdam gaan wonen. Iets rustiger en meer huis voor je geld.
Voorlopig blijf ik in Kralingen.
Voor jou doe ik alles.quote:
Inderdaad. 2 miljoen voor een huis, wat is dat voor pauperbedragquote:
Waar ben jij nou weer mod van gewordenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad. 2 miljoen voor een huis, wat is dat voor pauperbedrag
Van het flitsende DIG, maat.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waar ben jij nou weer mod van geworden
gvd en dan is azpi nog steeds geen modquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wtf jij bent blauwquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat snap jij welquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je dat zegt.
Succes daar mn jongenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Van het flitsende DIG, maat.
Ik vind het mafiahonden.quote:
Als je tussen 2008-2014 hebt gekocht, dan ga je sws winst maken op je woning. Een gunstigere periode om een woning aan te schaffen, zal er de komende 20 jaar niet meer komen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kralingen is zeker niets mis mee idd. Maar ik woon nu gewoon in een hele goede buurt en heb mijn huis in de meest gunstige tijd gekocht. Ik kan eigenlijk nooit met verlies verkopen ook al zou de huizenmarkt weer instorten dus ik moet gewoon lekker blijven zitten. Met zijn tweeen was dit perfect, in je eentje iets te groot maar goed. Ik moet niet zo zeuren.
Vriend van mij heeft van die beesten.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind het mafiahonden.
Doe mij maar een wolfshond, die heeft een grotere schrootschaar
Ja er wordt zoveel over gezegd, dat ze verwachten dat het weer instort in 2021 etc. Maar goed dat weet niemand denk ik. Ik heb in 2012 gekocht en kan idd onmogelijk verlies maken.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:31 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Als je tussen 2008-2014 hebt gekocht, dan ga je sws winst maken op je woning. Een gunstigere periode om een woning aan te schaffen, zal er de komende 20 jaar niet meer komen.
Jij steelt je honden ?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:31 schreef Zosk het volgende:
Ik zou ook wel een Rottweiler willen als ik ooit wat groter ga wonen. Maar denk niet dat ik er ooit eentje ga kopen.
Oh ik niet ik ga gewoon ergens zitten en doen alsof ik niemand MAMAAA MAAAAAMAAAAAA MAAAAMMMM MAAAAAAMMM MAAAAAAMMMMAAAAA hoor roepen en er nog mee wegkomen ook.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als ik het zou krijgen direct de verkoop in en normaal appartement kopen
Heb er zelf eentje gehad toen ik bij m'n ouders woonde, na het stoeien lagen m'n armen helemaal open, maar hij was zo liefquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:32 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft van die beesten.
Ben ik al te vaak door gebetendie hoef ik niet meer.
Deense dog.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind het mafiahonden.
Doe mij maar een wolfshond, die heeft een grotere schrootschaar
dat dacht ik ook met cryptoquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja er wordt zoveel over gezegd, dat ze verwachten dat het weer instort in 2021 etc. Maar goed dat weet niemand denk ik. Ik heb in 2012 gekocht en kan idd onmogelijk verlies maken.
Scooby Dooby Dooquote:
KadZ? Que?quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gvd en dan is azpi nog steeds geen mod
En jij bent niet blindquote:
Dankjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |