Die randgemeenten zijn pas erg. Ik heb in Capelle en Spijkenisse gewoond.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Daarom jaar terug geen woning daar gekocht en nu spijt van hahahaa
quote:
Idd.quote:
Ik vind haar best knap. Denk dat ze er zonder make up prima uitziet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:59 schreef Mariocash het volgende:
Kijk al die users doen alsof ze haar niet zouden geven.
Ow joh.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:57 schreef Myrr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had toevallig geboorteakte nodig vandaag.
Prachtig omschreven zo ga ik mijn kind voortaan noemen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:00 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ow joh.
Nou je bent een goed gelukte embryo
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Prachtig omschreven zo ga ik mijn kind voortaan noemen.
Ik werk in Capelle maar zou er niet willen wonen, hetzelfde geldt voor Rotterdam overigens. Spijkenisse is by far the worst though.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Die randgemeenten zijn pas erg. Ik heb in Capelle en Spijkenisse gewoond.
Nee, gewoon nee
Zeker welquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
gaat het wel goed met je zoskie?
Ik ben 28.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:04 schreef Rozevla het volgende:
[..]![]()
Heb je al zo’n gesmolten larve ??
Je bent nog zo jong
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik werk in Capelle maar zou er niet willen wonen, hetzelfde geldt voor Rotterdam overigens. Spijkenisse is by far the worst though.
Niks mis mee, inderdaad.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik vind haar best knap. Denk dat ze er zonder make up prima uitziet.
Lagere kans op complicaties. Als je oud bent en je bevalt word je incontinent. Daar heb ik geen last van.quote:
Wat the fuckquote:
Nee gelukkig niet zegquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Lagere kans op complicaties. Als je oud bent en je bevalt word je incontinent. Daar heb ik geen last van.
Ja. Ja. Jup. Allemaal prachtig.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:06 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Niks mis mee, inderdaad.
Al val ik zelf meer op halfbloedjes.
Dit soort types:
[ afbeelding ]
En dan zulke kinderen krijgen (NoPedo)![]()
[ afbeelding ]
#goals
De moeder heeft mooie ogen godnondejuquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:06 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Niks mis mee, inderdaad.
Al val ik zelf meer op halfbloedjes.
Dit soort types:
[ afbeelding ]
En dan zulke kinderen krijgen (NoPedo)![]()
[ afbeelding ]
#goals
Jaquote:
Rotterdam heeft prima wijken. In west heb je ghetto wijken en op zuid heb je ghetto wijken, maar voor de rest is het hier prima toeven.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik werk in Capelle maar zou er niet willen wonen, hetzelfde geldt voor Rotterdam overigens. Spijkenisse is by far the worst though.
Ik weet dat er prima wijken zijn die ook nog betaalbaar zijn. Maar ik zou er gewoon niet willen wonen. Uberhaupt niet in een stad overigens. Enige uitzondering is Den Bosch.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:08 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Rotterdam heeft prima wijken. In west heb je ghetto wijken en op zuid heb je ghetto wijken, maar voor de rest is het hier prima toeven.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:09 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Cappelle ik de worst en jij de velle!!!!
Kindjes ook.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
De moeder heeft mooie ogen godnondeju
Kan ik me in vinden. Als we over een jaar aan nummer 2 beginnen zijn ze voor we 50 zijn uit huis en dan ben je nog wel fit genoeg voor een eigen leven.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:07 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja
Veel te jong.
Ik ben 29.
Moet er niet aan denken dat ik nu al voor zo’n stront kanon moet zorgen
In de buurt van Rotterdamquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
gelukkig maar, maar waar woon je wel
Waar dan wel?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik weet dat er prima wijken zijn die ook nog betaalbaar zijn. Maar ik zou er gewoon niet willen wonen. Uberhaupt niet in een stad overigens. Enige uitzondering is Den Bosch.
ja kloptquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon Rotterdam?
Maar ik ga niet zeggen waar, wil ik prive houden
In een dorp met genoeg voorzieningen, niet te ver van de stad af. Maakt me niet zoveel uit waar. Zolang het maar dicht bij werk in de buurt is.quote:
Waarom met de gedachte dat als je vroeg begint kinderen ook mooi op tijd uit huis zijn aan kinderen beginnen vraag ik me altijd af.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:10 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kan ik me in vinden. Als we over een jaar aan nummer 2 beginnen zijn ze voor we 50 zijn uit huis en dan ben je nog wel fit genoeg voor een eigen leven.
Ik kom af en toe in Nesselande bij die huizen aan het water, dat is pas mooi.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja kloptmaar het voelt echt als een dorp op zich als ik er doorheen kom
Denk niet dat ze dat weten eigenlijkquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:14 schreef Mariocash het volgende:
@:Flamarande
@:TARDIS.
Waar woont zosk?
Pieterbaan centrum.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:14 schreef Mariocash het volgende:
@:Flamarande
@:TARDIS.
Waar woont zosk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |