Ik weet dat er prima wijken zijn die ook nog betaalbaar zijn. Maar ik zou er gewoon niet willen wonen. Uberhaupt niet in een stad overigens. Enige uitzondering is Den Bosch.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:08 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Rotterdam heeft prima wijken. In west heb je ghetto wijken en op zuid heb je ghetto wijken, maar voor de rest is het hier prima toeven.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:09 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Cappelle ik de worst en jij de velle!!!!
Kindjes ook.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
De moeder heeft mooie ogen godnondeju
Kan ik me in vinden. Als we over een jaar aan nummer 2 beginnen zijn ze voor we 50 zijn uit huis en dan ben je nog wel fit genoeg voor een eigen leven.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:07 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja
Veel te jong.
Ik ben 29.
Moet er niet aan denken dat ik nu al voor zo’n stront kanon moet zorgen
In de buurt van Rotterdamquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
gelukkig maar, maar waar woon je wel
Waar dan wel?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik weet dat er prima wijken zijn die ook nog betaalbaar zijn. Maar ik zou er gewoon niet willen wonen. Uberhaupt niet in een stad overigens. Enige uitzondering is Den Bosch.
ja kloptquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon Rotterdam?
Maar ik ga niet zeggen waar, wil ik prive houden
In een dorp met genoeg voorzieningen, niet te ver van de stad af. Maakt me niet zoveel uit waar. Zolang het maar dicht bij werk in de buurt is.quote:
Waarom met de gedachte dat als je vroeg begint kinderen ook mooi op tijd uit huis zijn aan kinderen beginnen vraag ik me altijd af.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:10 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kan ik me in vinden. Als we over een jaar aan nummer 2 beginnen zijn ze voor we 50 zijn uit huis en dan ben je nog wel fit genoeg voor een eigen leven.
Ik kom af en toe in Nesselande bij die huizen aan het water, dat is pas mooi.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja kloptmaar het voelt echt als een dorp op zich als ik er doorheen kom
Denk niet dat ze dat weten eigenlijkquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:14 schreef Mariocash het volgende:
@:Flamarande
@:TARDIS.
Waar woont zosk?
Pieterbaan centrum.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:14 schreef Mariocash het volgende:
@:Flamarande
@:TARDIS.
Waar woont zosk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |